dhc schreef:Zo, weer een enquete in alle eerlijkheid ingevuld....Ik ben 14 en heb WO gevolgd, proest!
Dus een 14-jarige (die hier overigens niet mag posten
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
) en die zeer waarschijnlijk niet verder komt dan Axe en Adidas, mag die enquete wel invullen, en iemand die (geen idee hoe oud Tenormin is) een stuk meer levenservaring heeft, en dingen beter kan inschatten, mag dat niet.
Beste Roogsz: als je een enquete opstelt, ga dan uit van mijn basisprincipes: Wat-Hoe-Waar-Wie. Deze vier woordjes vormen de kern van zo ongeveer alles wat je kunt organiseren.
Wat is: Wat wil ik organiseren (in dit geval een enquête voor een bepaalde doelgroep, de resultaten heb je nodig voor je afstudeerscriptie).
Hoe is: Hoe ga ik het organiseren (in dit geval: welke vragen heb ik nodig om mijn doel te bereiken, in samenhang met de juiste software).
Waar ga ik het organiseren (in dit geval: waar ga ik de enquête houden/plaatsen)
Wie is: Wie heb ik nodig om dit te organiseren (in dit geval was het wijsheid geweest eerst even voor wat feedback te zorgen voordat je dit gedrocht het net op klungelt).
Komt er toch nog wat feedback van mijn kant.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)