Tele2 laat voor gratis gesprekken betalen
Geplaatst: 13 jun 2013 16:40
Wij zijn al heel lang klant bij Tele2, evenals mijn ouders en mijn zus. Het voordeel hiervan is dat de onderlinge telefoongesprekken helemaal gratis zijn. Tele2 noemt dit Onnet gesprekken.
Toen mijn dochter uit huis ging, heeft zij ook bewust voor Tele2 gekozen. De onderlinge gesprekken zijn tot 28 februari jl. dan ook gratis geweest. Vanaf deze 28 februari worden de telefoongesprekken met mijn dochter evenwel als regionaal aangemerkt en worden er kosten in rekening gebracht. Omgekeerd, als onze dochter ons belt, worden er geen kosten in rekening gebracht.
Wij hebben uiteraard veelvuldig contact opgenomen met de klantenservice van Tele2:
- zij weten niet waardoor dit komt en zullen het doorgeven aan het hoofdkantoor. De eerste keer kregen wij een SMS met de mededeling dat het opgelost is. Maar dat is nog steeds niet zo.
- een andere keer werd ons meegedeeld, dat er op de volgende facturen een correctie zou plaatsvinden. Is nog steeds niet gebeurd.
- de laatste keer hebben wij gevraagd of er nu echt iets gaat gebeuren en hebben wij verzocht ons terug te laten bellen. Uiteraard nog steeds niets.
Wij weten dat onze dochter ook Tele2 klant is en dat onze gesprekken gratis moeten zijn. Maar hoeveel Tele2 klanten weten niet dat de ontvangende partij eveneens Tele2 klant is en worden dus op deze manier gesneden?
Tele2 verdient m.i. een koude douche!
Toen mijn dochter uit huis ging, heeft zij ook bewust voor Tele2 gekozen. De onderlinge gesprekken zijn tot 28 februari jl. dan ook gratis geweest. Vanaf deze 28 februari worden de telefoongesprekken met mijn dochter evenwel als regionaal aangemerkt en worden er kosten in rekening gebracht. Omgekeerd, als onze dochter ons belt, worden er geen kosten in rekening gebracht.
Wij hebben uiteraard veelvuldig contact opgenomen met de klantenservice van Tele2:
- zij weten niet waardoor dit komt en zullen het doorgeven aan het hoofdkantoor. De eerste keer kregen wij een SMS met de mededeling dat het opgelost is. Maar dat is nog steeds niet zo.
- een andere keer werd ons meegedeeld, dat er op de volgende facturen een correctie zou plaatsvinden. Is nog steeds niet gebeurd.
- de laatste keer hebben wij gevraagd of er nu echt iets gaat gebeuren en hebben wij verzocht ons terug te laten bellen. Uiteraard nog steeds niets.
Wij weten dat onze dochter ook Tele2 klant is en dat onze gesprekken gratis moeten zijn. Maar hoeveel Tele2 klanten weten niet dat de ontvangende partij eveneens Tele2 klant is en worden dus op deze manier gesneden?
Tele2 verdient m.i. een koude douche!