LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzegtermijn?

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
Yules

Opzegtermijn?

Ongelezen bericht door Yules »

Per half augustus heb ik geen werk meer. Mijn tijdelijke contract wordt niet verlengd. Dit heb ik enige tijd terug al te horen gekregen. Nu ben ik natuulijk druk bezig met solliciteren. Nu is de vraag heb ik evengoed nog een maand opzegtermijn of kan ik weg wanneer ik wil. Zodat ik zsm kan beginnen bij mijn evt. nieuwe werkgever? Even een kanttekening. Ik heb ook nog 22 vakantiedagen.
Laatst gewijzigd door Yules op 13 jun 2013 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora

Re: Opzegtermijn?

Ongelezen bericht door witte angora »

Gewoon overleggen met je werkgever. Soms is er een oplossing mogelijk buiten de kaders van je contract.

Yules

Ongelezen bericht door Yules »

Ben nog wat vergeten te melden. Werkgever betaald geen vakantiedagen uit. Ben daarom bang dat ik gewoon 1 maand opzegtermijn heb. Prima dan dat betekend nog 1 week werken.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Volgens mij is het van half juni tot half augustus 2 maanden. In de maand opzegtermijn zul je ook nog moeten werken, dus je zult nog ruim 5 weken aan de bak moeten. Tenzij je met je werkgever iets anders af kunt spreken.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

[quote="Yules"] Werkgever betaalt geen vakantiedagen uit. opzegtermijn heb. quote]

Huh? Reden?

Gesloten