Klantvriendelijkheid & service Vos interieur tot aan de deur
Geplaatst: 13 jun 2013 20:50
Wij hebben bij Vos meubels, verlichting, vazen, kussens en Vipp artikelen gekocht voor zowel de toilet als de badkamer. Al met al hebben we een behoorlijk bedrag uitgegeven.
Helaas is er met de eetkamerstoelen van bijna € 700,- per stuk een probleem ontstaan.
Eerst werd toegegeven dat door zon en tocht de stof kan krimpen en verkleuren, maar toen het op service verlenen aan kwam kreeg ik de mededeling dat ik de stof gewassen zou hebben.
Deze reactie had ik totaal niet verwacht van zo'n zaak.
Voor ons is het plezier van de stoelen helemaal weg.
Mijn rechtsbijstandsverzekering zegt dat de bewijslast bij mij ligt, maar ik mag toch wel iets van een winkel als Vos Interieur verwachten? Zeker als het gaat om zo'n bedrag?
Helaas is er met de eetkamerstoelen van bijna € 700,- per stuk een probleem ontstaan.
Eerst werd toegegeven dat door zon en tocht de stof kan krimpen en verkleuren, maar toen het op service verlenen aan kwam kreeg ik de mededeling dat ik de stof gewassen zou hebben.
Deze reactie had ik totaal niet verwacht van zo'n zaak.
Voor ons is het plezier van de stoelen helemaal weg.
Mijn rechtsbijstandsverzekering zegt dat de bewijslast bij mij ligt, maar ik mag toch wel iets van een winkel als Vos Interieur verwachten? Zeker als het gaat om zo'n bedrag?