Pagina 1 van 1

Klantvriendelijkheid & service Vos interieur tot aan de deur

Geplaatst: 13 jun 2013 20:50
door tpcplagmeijer
Wij hebben bij Vos meubels, verlichting, vazen, kussens en Vipp artikelen gekocht voor zowel de toilet als de badkamer. Al met al hebben we een behoorlijk bedrag uitgegeven.
Helaas is er met de eetkamerstoelen van bijna € 700,- per stuk een probleem ontstaan.
Eerst werd toegegeven dat door zon en tocht de stof kan krimpen en verkleuren, maar toen het op service verlenen aan kwam kreeg ik de mededeling dat ik de stof gewassen zou hebben.
Deze reactie had ik totaal niet verwacht van zo'n zaak.
Voor ons is het plezier van de stoelen helemaal weg.

Mijn rechtsbijstandsverzekering zegt dat de bewijslast bij mij ligt, maar ik mag toch wel iets van een winkel als Vos Interieur verwachten? Zeker als het gaat om zo'n bedrag?

Re: Klantvriendelijkheid & service Vos interieur tot aan de deur

Geplaatst: 13 jun 2013 21:10
door 16again
Wat was de leverdatum ?
Vos interieur is bij CBW aangesloten, volgens CBW voorwaarden ligt de bewijslast het 1e jaar na aankoop bij verkoper.

Re: Klantvriendelijkheid & service Vos interieur tot aan de deur

Geplaatst: 13 jun 2013 22:07
door Barman
tpcplagmeijer schreef: Mijn rechtsbijstandsverzekering zegt dat de bewijslast bij mij ligt, maar ik mag toch wel iets van een winkel als Vos Interieur verwachten? Zeker als het gaat om zo'n bedrag?
Het bedrag is totaal irrelevant. Service mag je verwachten ongeacht het bedrag dat je uitgeeft.

Re: Klantvriendelijkheid & service Vos interieur tot aan de deur

Geplaatst: 13 jun 2013 22:11
door dhc
Discussie gaat ook bij Vara Kassa verder....

Vraag me alleen af wat je met die spullen doet in de toilet/badkamer....

Re: Klantvriendelijkheid & service Vos interieur tot aan de deur

Geplaatst: 13 jun 2013 22:11
door dhc
Discussie gaat ook bij Vara Kassa verder....

Vraag me alleen af wat je met die spullen doet in de toilet/badkamer....