Internetbundel Simyo
Geplaatst: 14 jun 2013 14:06
Ik heb net een mail gestuurd naar Simyo
Hierbij zet ik de mail hier neer.
Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heb ik een maandbundel internet op mijn prepaid sim kaart aangezet voor 10 euro per maand met maximaal 200MB.
Nu wou ik hier vandaag weer gebruik van gaan maken alleen werkte deze niet.
Na met jullie helpdesk gesproken te hebben kwam uw medewerker Sharon tot de conclusie dat de simkaart geblokkeerd is omdat er een negatief saldo van 0,03 euro is.
Maar aangezien ik de internet bundel vooraf betaald heb, heb ik recht op deze MB's ook staat hiervan niks vermeld in jullie algemene voorwaarden, zelfs uw medewerker heeft dit mij bevestigt. Ik heb nu voor een dienst betaald waar ik geen gebruik meer van kan/mag maken. Uw medewerker kwam tot de conclusie, het staat niet in de voorwaarden dus u als klant heeft dikke pech.
Ook bij het aanzetten van de bundel staat nergens met een extra regel aangegeven dat je de bundel niet meer kan gebruiken als je saldo negatief word.
Ik ben nu ruim een uur bezig om dit opgehelderd te krijgen. Uw medewerker Sharon gaf mij als enige optie nog aan dat ik een mail moet sturen wat ook nog eens DRIE WERKdagen.
Ik voel me opgelicht door simyo.
Op deze manier wil ik geen klant meer van jullie zijn, en ik maak hier ook melding van bij TROS radar en Kassa.
Ik hoop zo snel mogelijk wat van deze kwestie te horen want ik kan nu dus geen gebruik maken van een dienst die ik betaald heb.
M.v.g. Ramona Stuivenberg
-
Hierbij zet ik de mail hier neer.
Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heb ik een maandbundel internet op mijn prepaid sim kaart aangezet voor 10 euro per maand met maximaal 200MB.
Nu wou ik hier vandaag weer gebruik van gaan maken alleen werkte deze niet.
Na met jullie helpdesk gesproken te hebben kwam uw medewerker Sharon tot de conclusie dat de simkaart geblokkeerd is omdat er een negatief saldo van 0,03 euro is.
Maar aangezien ik de internet bundel vooraf betaald heb, heb ik recht op deze MB's ook staat hiervan niks vermeld in jullie algemene voorwaarden, zelfs uw medewerker heeft dit mij bevestigt. Ik heb nu voor een dienst betaald waar ik geen gebruik meer van kan/mag maken. Uw medewerker kwam tot de conclusie, het staat niet in de voorwaarden dus u als klant heeft dikke pech.
Ook bij het aanzetten van de bundel staat nergens met een extra regel aangegeven dat je de bundel niet meer kan gebruiken als je saldo negatief word.
Ik ben nu ruim een uur bezig om dit opgehelderd te krijgen. Uw medewerker Sharon gaf mij als enige optie nog aan dat ik een mail moet sturen wat ook nog eens DRIE WERKdagen.
Ik voel me opgelicht door simyo.
Op deze manier wil ik geen klant meer van jullie zijn, en ik maak hier ook melding van bij TROS radar en Kassa.
Ik hoop zo snel mogelijk wat van deze kwestie te horen want ik kan nu dus geen gebruik maken van een dienst die ik betaald heb.
M.v.g. Ramona Stuivenberg
-