LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl
Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl
Wij hebben in december vorig jaar naar twee halfhoog slapers gekocht bij Misterbed uit Doorn. Maar, na een halfjaar zakt mijn dochter door de trede van haar halfhoog slaper. Na melding bij Misterbed krijgen we als antwoord zal wel niet goed gemonteerd zijn, dus eigen schuld!
Na aanleveren van foto's en discussie via de mail worden we gewoon uitgemaakt voor leugenaars! Nooit meer Misterbed, zodra zij hun centen hebben ontvangen zien ze je niet meer als een klant. Klantbehoud en klantvriendelijkheid komt in hun woordenboek niet voor!
Na aanleveren van foto's en discussie via de mail worden we gewoon uitgemaakt voor leugenaars! Nooit meer Misterbed, zodra zij hun centen hebben ontvangen zien ze je niet meer als een klant. Klantbehoud en klantvriendelijkheid komt in hun woordenboek niet voor!
Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl
Misterbed is CBW erkend, dus wanneer u zo zeker bent van uw zaak legt u het voor aan de geschillencommissie.Luas schreef:Wij hebben in december vorig jaar naar twee halfhoog slapers gekocht bij Misterbed uit Doorn. Maar, na een halfjaar zakt mijn dochter door de trede van haar halfhoog slaper. Na melding bij Misterbed krijgen we als antwoord zal wel niet goed gemonteerd zijn, dus eigen schuld!
Na aanleveren van foto's en discussie via de mail worden we gewoon uitgemaakt voor leugenaars! Nooit meer Misterbed, zodra zij hun centen hebben ontvangen zien ze je niet meer als een klant. Klantbehoud en klantvriendelijkheid komt in hun woordenboek niet voor!
Persoonlijk denk ik dat u de mogelijkheid dat de trap door onbenullig gebruik is gesloopt ook niet wenst te overwegen.
Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl
Persoonlijk denk ik, meneer crazyme, dat u hier een aanname maakt die niet terecht is. Mijn doel op dit forum is een waarschuwing te laten horen. Men kan hiermee doennwat men wil!
Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl
Waarom legt u het niet voor aan de geschillencommissie ?Luas schreef:Persoonlijk denk ik, meneer crazyme, dat u hier een aanname maakt die niet terecht is. Mijn doel op dit forum is een waarschuwing te laten horen. Men kan hiermee doennwat men wil!
Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl
Mijns inziens gaat het er niet om wat ik doe. Het gaat mij hier om mijn ervaring met misterbed.nl.
Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl
Waarvan akte.
Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl
Jij probeert met een negatief bericht een oplossing te forceren die je op een normale manier nooit zal krijgen. Wanneer je echt in je recht zou staan zou je dat kunnen halen.Luas schreef:Mijns inziens gaat het er niet om wat ik doe. Het gaat mij hier om mijn ervaring met misterbed.nl.
Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl
Die is dus niet positief. Andersom zal Misterbed wel hetzelfde met jou hebben.Luas schreef:Mijns inziens gaat het er niet om wat ik doe. Het gaat mij hier om mijn ervaring met misterbed.nl.
Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl
Met dat verschil dat zij mijn geld binnen hebben en ik met een brak produkt van hun zit en een bagger aftersales. Maar als dat normaal is zit ik hier verkeerd, denk ik.
Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl
Je zit hier inderdaad fout wanneer je denkt dat iedereen het klakkeloos met jou eens is.Luas schreef:Met dat verschil dat zij mijn geld binnen hebben en ik met een brak produkt van hun zit en een bagger aftersales. Maar als dat normaal is zit ik hier verkeerd, denk ik.
Het enige wat je hier doet is klagen. Wanneer je een tegenvraag krijgt ga je daar weer over zeuren.
Dat maakt jouw verhaal niet echt sterk.
Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl
Mijns inziens is het vreemd dat een trede breekt door "verkeerde montage" , want..wat kun je nou verkeerd monteren aan een trede? Ik zeg> met trede en al naar Misterbed en herrie schoppen in de winkel. Werkt altijd.( en neem je aankoopbon mee )
Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl
Ik kan dit verhaal alleen maar bevestigen aangezien ik kortgeleden een vergelijkbaar probleem met Misterbed heb meegemaakt.
Bij de aanschaf van een strand bed was er maar een deel van de schroefgaten voorgeboord en ontstonden er scheuren in 2 planken omdat de gaten van de duvels wel breed genoeg waren maar niet diep genoeg. Ook hier werd ik beticht van "sloopgedrag".
Een vraagje aan Luas: jij hebt zeker ook geen review uitnodiging gekregen, ik in ieder geval niet na mijn klacht alleen nadat ik ging dreigen om social media in te zetten. Me dunkt dat je op de review site weinig tot geen negatief geluid over Misterbed (volgens mij eerder Misserbed) hoort. Mijn advied aan iedereen; ookal is Misterbed goedkoper, doe het niet. Die euro's zijn de ellende erna niet waard.
Bij de aanschaf van een strand bed was er maar een deel van de schroefgaten voorgeboord en ontstonden er scheuren in 2 planken omdat de gaten van de duvels wel breed genoeg waren maar niet diep genoeg. Ook hier werd ik beticht van "sloopgedrag".
Een vraagje aan Luas: jij hebt zeker ook geen review uitnodiging gekregen, ik in ieder geval niet na mijn klacht alleen nadat ik ging dreigen om social media in te zetten. Me dunkt dat je op de review site weinig tot geen negatief geluid over Misterbed (volgens mij eerder Misserbed) hoort. Mijn advied aan iedereen; ookal is Misterbed goedkoper, doe het niet. Die euro's zijn de ellende erna niet waard.
Laatst gewijzigd door Radar op 02 okt 2013 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht gewijzigd vanwege ongefundeerde bewering en persoonsgegevens
Reden: Bericht gewijzigd vanwege ongefundeerde bewering en persoonsgegevens
Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl
Har, ook voor jou is de volgende stap een geschil starten bij het CBW. Met de kapotte planken naar de winkel gaan en daar stampij maken kan ook een oplossing zijn, maar het ligt niet in iedereen zijn aard om zo te proberen een probleem op te lossen (is niet iets wat ikzelf zou doen, ik ben meer van het schrijven). De kapotte planken zijn in ieder geval goed 'bewijs', gooi ze niet weg, want dan heb je geen poot meer om op te staan.
Een geschil bij een klachten/geschillencommissie kost meestal wel iets, maar krijg je gelijk dan krijg je dit terug. De uitspraak van de commissie is bindend, maar niet onvernietigbaar, dus wordt je klacht afgewezen en mocht je je gelijk willen halen kun je altijd nog naar de rechter (voorbeelduitspraak: LJN AY8747).
(*edit: typo, zin verduidelijkt)
Een geschil bij een klachten/geschillencommissie kost meestal wel iets, maar krijg je gelijk dan krijg je dit terug. De uitspraak van de commissie is bindend, maar niet onvernietigbaar, dus wordt je klacht afgewezen en mocht je je gelijk willen halen kun je altijd nog naar de rechter (voorbeelduitspraak: LJN AY8747).
(*edit: typo, zin verduidelijkt)
Laatst gewijzigd door Radar op 02 okt 2013 13:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd vanwege ongefundeerde bewering en vermelden persoonsgegevens
Reden: Quote verwijderd vanwege ongefundeerde bewering en vermelden persoonsgegevens
Re: Zeer slechte aftersales bij misterbed.nl
Een aantal berichten is verwijderd/gewijzigd door de moderator door het noemen van persoonlijke gegevens en ongefundeerde beweringen. Dit is tegen onze gedragsregels.