In mijn woonplaats Oostrum heeft op 19-09-2003 een stroomstoring
plaatsgevonden die langer dan vier uur heeft geduurd.De onderbreking
van de stoomtoevoer begon op mijn adres om 18.10 u en duurde tot
22.20u . Op mijn verzoek om voor de 35 euro schadevergoeding in
aanmerking te komen, reageerde Essent pas heel laat na het sturen van vier E- mails. De telefonische reactie van de medewerker van Essent
bestond uit de mededeling dat de onderbreking minder dan vier uren
geduurd zou hebben. Op mijn reactie dat ik de tijd toch echt goed in de
gaten had gehouden en bovendien mijn op het elektriciteitsnet aange
sloten synchroonklok VIER uren + tien MINUTEN vooruit had moeten
zetten, reageerde hij dat volgens zijn gegevens mijn opgave niet klopte.
Ik kan me niet herinneren in mijn leven ooit eerder op zo`n directe wijze
voor leugenaar te zijn uitgemaakt.
Nadat ik mijn woede een tijdje heb laten bezinken heb ik een schadeformulier in gediend waarop tot op heden nog geen reactie van
Essent is gekomen.
Leve de service en de arrogantie van ESSENT!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] stroomuitval
Re: stroomuitval
Inderdaad te triest voor woorden dat je voor die rot 35 euro zo geschoffeerd wordt. Maar dat kun je verwachten van een bedrijf waarvan de voorzitter van de raad van bestuur vorig jaar bij de provincie Limburg een "overbruggingslening" eiste van 2,3 milioen euro!!!! Dat geld had hij nodig voor de finaciëring van optierechten bij Shell.
http://www.geocities.com/essent_files/index.html
http://www.geocities.com/essent_files/index.html