LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen met Philips saeco

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
sara.almere
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jun 2013 12:06

problemen met Philips saeco

Ongelezen bericht door sara.almere »

ik heb in dec2011 een espresso machine hd8854 gekocht waarvan de koffie lauw was.
na 5 keer poging tot repareren hebben zij een andere model geleverd de hd8855.
dat heeft veel tijd en energie gekost aan onze kant.
deze model hd8855 gaf meteen problemen.
na veel bellen en 2 keer repareren is hij weer stuk. ik heb meteen weer Philips gebeld maar wordt nu van het kastje naar de muur gestuurd. ik heb er geen vertrouwen in weer een reparatie en wil mijn geld. maar dat schijnt niet zo te gaan.
volgens mij had ik na 3 keer repareren al recht op?
wie kan mij hiermee helpen of heeft ook dezelfde problemen.
ik ben nu al 3 weken aan het bellen om bij Philips tot een oplossing te komen maar komt niet verder.
ondertussen loopt de garantie door en ik hoor niets...slecht hoor

PhilipsCare_NL
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 sep 2011 11:23

Re: problemen met Philips saeco

Ongelezen bericht door PhilipsCare_NL »

Hi Sara,

Ik snap dat dit niet is wat je verwacht van je espressomachine en van onze service! Ik zoek dit dan ook graag voor je uit. Zou je in een privebericht hier (kan ook op Facebook als je dat wilt) je e-mailadres en de eventuele referentienummers (50-xxx) kunnen doorgeven? Dan neem ik contact met je op.

Met groet,
Jeroen - Philips Webcare
facebook.com/PhilipsNederland - @PhilipsCare_NL

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: problemen met Philips saeco

Ongelezen bericht door devious »

Die apparaten heten niet voor niets "Expres-zo-machines" :mrgreen:

sara.almere
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jun 2013 12:06

Re: problemen met Philips saeco

Ongelezen bericht door sara.almere »

Hallo Jeroen.

Bedankt voor het overnemen van mijn klacht.
Ik hoop dat er wel wat gaat veranderen bij de Service center. Door hun houding en laksheid heeft het voor mij als consument heel wat tijd, ergernis en belkosten gekost( in de laatste 4maanden al 40,-).
ik stuur mijn apparaat z.s.m. zoals afgesproken op.

Bedankt Sara

Gesloten