Woonoutlet Zutphen
Geplaatst: 20 jun 2013 18:09
De woonoutlet Zutphen is in mijn ogen de meest beschamende zaak die er is.
Na het bestellen van 6 eetkamerstoelen ben ik aan het lijntje gehouden. Deze stoelen stonden per 4 in de showroom. En wilde ze graag per 6, want heb daar dus ook een eetkamertafel gekocht waar deze stoelen aan zouden komen. Een medewerker heeft een aantal keer met de leverancier gebeld of dit mogelijk was. Ja hoor de leverancier bood zelfs aan om 6 nieuwe te leveren ivm kleurverschil. Eerst zegt deze jongen ze zijn 4 voor € 160. Dan komt hij terug na gesprek met leverancier ( alweer ) en zegt: nee ze zijn € 160 per stuk maar omdat je er nu 6 geleverd wilt hebben zijn ze 10% duurder. Uhm ok.. mijn reactie was slaap er een nachtje over en kom morgen terug. Omdat deze stoelen perfect zouden zijn bij de eettafel volgende dag terug gegaan en ze besteld. Medewerker weer leverancier gebeld, geen probleem maar levertijd is 8 weken. Ok dan wacht ik, maar moest wel vast een aanbetaling van € 190 doen. Een week later wordt ik gebeld dat het 10 weken levertijd is, ook balen maar wacht wel.
Nu inmiddels iets meer als 4 weken verder krijg ik een telefoontje dat ze niet meer leverbaar zijn! Maar mocht de 5e stoel gratis hebben. Netjes gezegd ik heb niks aan 5 stoelen aan een tafel van 2,5 lang. Ik kom daar paar dagen later op vrijdag de koopavond de winkel in en niemand weet er vanaf. De jongen die met de leverancier gebeld heeft doet niks, kijkt me aan en loopt weg. De andere meiden wisten van niks maar heb gevraagd of ze dan wilde overleggen en mij maandag terug bellen.
Vervolgens krijg ik maandagochtend een sms wel te verstaan met melding: wij kunnen leverancier niet bereiken en bellen u wanneer dat wel zo is. Een sms??? Maar goed. Ik bel dus op en wordt gelijk aan de store manager door gegeven. Waar op ik hem vraag hoe dit zo kan gebeuren en wat de verklaring is dat het nu niet meer kan. Oh ik heb net de leverancier gesproken zegt hij en nee hij heeft het niet. Ik zeg oh dat is knap ik heb net een paar minuten geleden een sms gehad van jullie. Oh ja kan zegt ie maar nu heb ik hem wel gesproken. Goed over de stoelen, ik heb duidelijk alleen deze deal genomen omdat ze per 6 aan mij verkocht zouden worden. Antwoord: Ja kan gebeuren he. Ik vind dat geen verklaring en heb meerdere keren gevraagd wat er dan mis is gegaan. Ander antwoord: Ja het is nou eenmaal zo.
Ik vind het schandalig om zo behandeld te worden. Heb nog aangegeven dat ik een klant van de winkel ben en niet van de leverancier. Ook heb ik al zeker meer als € 2000 uit gegeven in die winkel, wordt je zo behandeld. Natuurlijk als ik daar kwam werd er gelijk op je afgerend, maar als er iets aan de hand is dan wordt je zo behandeld. Nog mooier, ik heb dan maar de bestelling geannuleerd en wilde graag mijn aanbetaling terug. Zegt deze briljante manager: dat gaat niet lukken want je snapt wel dat we op maandagochtend ( overigens al bijna 11.30 ) niet zoveel geld in de winkel hebben. Dus je moet maar wachten tot het er wel is. Pardon zei ik, ik moet de rest van de week werken dus wil het graag vandaag op komen halen. En het antwoord is: ja we bellen je wel als het er is. Serieus?
Goed gewacht met de wetenschap dat ze om 5 uur dicht gaan, werd ik ik iets na 16.30 gebeld.
Ik heb nog nooit zo'n personeel en behandeling mee gemaakt als hier.
Mijn advies: loop deze winkel hard voorbij want service kennen ze niet, of zelfs klanten normaal behandelen. Het enige wat ze willen en snel en veel spullen verkopen.
Aan mij zijn ze een hele goede klant kwijt geraakt in ieder geval
Na het bestellen van 6 eetkamerstoelen ben ik aan het lijntje gehouden. Deze stoelen stonden per 4 in de showroom. En wilde ze graag per 6, want heb daar dus ook een eetkamertafel gekocht waar deze stoelen aan zouden komen. Een medewerker heeft een aantal keer met de leverancier gebeld of dit mogelijk was. Ja hoor de leverancier bood zelfs aan om 6 nieuwe te leveren ivm kleurverschil. Eerst zegt deze jongen ze zijn 4 voor € 160. Dan komt hij terug na gesprek met leverancier ( alweer ) en zegt: nee ze zijn € 160 per stuk maar omdat je er nu 6 geleverd wilt hebben zijn ze 10% duurder. Uhm ok.. mijn reactie was slaap er een nachtje over en kom morgen terug. Omdat deze stoelen perfect zouden zijn bij de eettafel volgende dag terug gegaan en ze besteld. Medewerker weer leverancier gebeld, geen probleem maar levertijd is 8 weken. Ok dan wacht ik, maar moest wel vast een aanbetaling van € 190 doen. Een week later wordt ik gebeld dat het 10 weken levertijd is, ook balen maar wacht wel.
Nu inmiddels iets meer als 4 weken verder krijg ik een telefoontje dat ze niet meer leverbaar zijn! Maar mocht de 5e stoel gratis hebben. Netjes gezegd ik heb niks aan 5 stoelen aan een tafel van 2,5 lang. Ik kom daar paar dagen later op vrijdag de koopavond de winkel in en niemand weet er vanaf. De jongen die met de leverancier gebeld heeft doet niks, kijkt me aan en loopt weg. De andere meiden wisten van niks maar heb gevraagd of ze dan wilde overleggen en mij maandag terug bellen.
Vervolgens krijg ik maandagochtend een sms wel te verstaan met melding: wij kunnen leverancier niet bereiken en bellen u wanneer dat wel zo is. Een sms??? Maar goed. Ik bel dus op en wordt gelijk aan de store manager door gegeven. Waar op ik hem vraag hoe dit zo kan gebeuren en wat de verklaring is dat het nu niet meer kan. Oh ik heb net de leverancier gesproken zegt hij en nee hij heeft het niet. Ik zeg oh dat is knap ik heb net een paar minuten geleden een sms gehad van jullie. Oh ja kan zegt ie maar nu heb ik hem wel gesproken. Goed over de stoelen, ik heb duidelijk alleen deze deal genomen omdat ze per 6 aan mij verkocht zouden worden. Antwoord: Ja kan gebeuren he. Ik vind dat geen verklaring en heb meerdere keren gevraagd wat er dan mis is gegaan. Ander antwoord: Ja het is nou eenmaal zo.
Ik vind het schandalig om zo behandeld te worden. Heb nog aangegeven dat ik een klant van de winkel ben en niet van de leverancier. Ook heb ik al zeker meer als € 2000 uit gegeven in die winkel, wordt je zo behandeld. Natuurlijk als ik daar kwam werd er gelijk op je afgerend, maar als er iets aan de hand is dan wordt je zo behandeld. Nog mooier, ik heb dan maar de bestelling geannuleerd en wilde graag mijn aanbetaling terug. Zegt deze briljante manager: dat gaat niet lukken want je snapt wel dat we op maandagochtend ( overigens al bijna 11.30 ) niet zoveel geld in de winkel hebben. Dus je moet maar wachten tot het er wel is. Pardon zei ik, ik moet de rest van de week werken dus wil het graag vandaag op komen halen. En het antwoord is: ja we bellen je wel als het er is. Serieus?
Goed gewacht met de wetenschap dat ze om 5 uur dicht gaan, werd ik ik iets na 16.30 gebeld.
Ik heb nog nooit zo'n personeel en behandeling mee gemaakt als hier.
Mijn advies: loop deze winkel hard voorbij want service kennen ze niet, of zelfs klanten normaal behandelen. Het enige wat ze willen en snel en veel spullen verkopen.
Aan mij zijn ze een hele goede klant kwijt geraakt in ieder geval