Media Markt online
Geplaatst: 21 jun 2013 14:51
Wij hebben vorige week een koelkast besteld op de webshop van media markt. Er stond: vandaag bestelt, morgen in huis dus dat was mooi.
Ik bestelde een SAMSUNG RB29FERNCWW/EF en betaalde het hele bedrag meteen via Ideal.
In de kleine lettertjes las ik dat als je op vrijdag bestelde dat je de koelkast dan pas maandag zou krijgen...Prima....maar ook dat bleek niet het geval. Ik kon hem dinsdag pas geleverd krijgen. Helaas....ik kon geen vrij krijgen maar donderdag wel.
Dus op donderdag zou deze geleverd worden. Prima dus...
Gisteren was het zover... onze koelkast werd geleverd. Mijn dochter ik en mijn kleine neefje zaten net te eten en moesten opschieten omdat ze naar school moesten...Ik opende de deur, de bezorgers zette de koelkast netjes in de keuken. Vroegen of ik tevreden was met de gang van zaken wat ik beaamde en ik moest ff snel tekenen. Zij vertrokken weer. Wij gingen even verder eten en toen ik klaar was wilde ik de koelkast uit gaan pakken tot ik zag dat het helemaal niet mijn koelkast was. Het was een veel goedkopere Ignis koelkast. Ik belde meteen media markt op. Zij zouden het bericht naar de juiste afdeling sturen en ik zou even moeten afwachten....Ik hoorde maar niets en mijn man belde om een uur of 5 terug. Nee, er was nog niets bekend...we moesten echt afwachten en ze zeiden dat ze er mee bezig waren.
Vandaag ook een aantal keer gebeld en nog steeds zijn ze er mee bezig.
we hebben wel drie keer gebeld en ik zelf ben intussen zo boos dat ik ze heel boos heb opgebeld en dat ik de Ignis uit mijn huis wilde en mijn geld nu terug wilde....Dat kon niet...het gaat zeker nog minimaal een week duren..........
Ik ben zo boos!!!! Ik had gespaard voor deze koelkast en netjes betaald en wordt zo behandeld........ Zijn er meer mensen die een soort gelijke klacht hebben en wat hebben jullie gedaan?
Ik bestelde een SAMSUNG RB29FERNCWW/EF en betaalde het hele bedrag meteen via Ideal.
In de kleine lettertjes las ik dat als je op vrijdag bestelde dat je de koelkast dan pas maandag zou krijgen...Prima....maar ook dat bleek niet het geval. Ik kon hem dinsdag pas geleverd krijgen. Helaas....ik kon geen vrij krijgen maar donderdag wel.
Dus op donderdag zou deze geleverd worden. Prima dus...
Gisteren was het zover... onze koelkast werd geleverd. Mijn dochter ik en mijn kleine neefje zaten net te eten en moesten opschieten omdat ze naar school moesten...Ik opende de deur, de bezorgers zette de koelkast netjes in de keuken. Vroegen of ik tevreden was met de gang van zaken wat ik beaamde en ik moest ff snel tekenen. Zij vertrokken weer. Wij gingen even verder eten en toen ik klaar was wilde ik de koelkast uit gaan pakken tot ik zag dat het helemaal niet mijn koelkast was. Het was een veel goedkopere Ignis koelkast. Ik belde meteen media markt op. Zij zouden het bericht naar de juiste afdeling sturen en ik zou even moeten afwachten....Ik hoorde maar niets en mijn man belde om een uur of 5 terug. Nee, er was nog niets bekend...we moesten echt afwachten en ze zeiden dat ze er mee bezig waren.
Vandaag ook een aantal keer gebeld en nog steeds zijn ze er mee bezig.
we hebben wel drie keer gebeld en ik zelf ben intussen zo boos dat ik ze heel boos heb opgebeld en dat ik de Ignis uit mijn huis wilde en mijn geld nu terug wilde....Dat kon niet...het gaat zeker nog minimaal een week duren..........
Ik ben zo boos!!!! Ik had gespaard voor deze koelkast en netjes betaald en wordt zo behandeld........ Zijn er meer mensen die een soort gelijke klacht hebben en wat hebben jullie gedaan?