Carglass Dordrecht = talentvolle prutsers
Geplaatst: 21 jun 2013 15:13
Tip !
Is je auto ruit stuk en je denkt dat het niet erger kan worden? dan heeft u het MIS! Carglass Dordrecht heeft de talent om iets wat bijna kapot is alsnog erger kapot te maken. Benieuwd? lees hieronder.
Flinke scheur in de ruit van een Volkswagen Polo. Ik dacht dat de oplossing een ruit vervanging is, ik heb daarvoor Carglass Dordrecht benadert omdat dat vlakbij mijn werk was. Tijdens het vervangen van de ruit hebben ze de hemel flink beschadigt. Na een korte mening verschil hebben ze de fout toegegeven en waren we overeen gekomen dat ze een nieuwe hemel willen plaatsen en de ruit alsnog willen vervangen.
Echter zou dat niet gelijk mogelijk zijn omdat de lijm van de eerste vervanging uitgehard moet worden. De afspraak was om na 1 week een nieuwe ruit en een nieuwe hemel te zetten. Volgende dag belde een medewerker van carglass Dordrecht met de mededeling dat de hemel niet meer bestelbaar was en dat ik genoegen moet nemen met een nieuwe ruit + 100 euro voor de ongemak.
Ik heb toen verteld dat dat geen zaken doen is. Ik heb duidelijk kenbaar gemaakt dat afspraak is afspraak. Na al deze ellende regende het in de loop van de dag heel erg hard wat resulteerde in een kleine zwembad in de auto. Ik ben gelijk doorgereden naar Carglass Dordrecht en ze hebben het tijdelijk 'gerepareerd'. Er zou daarna nog contact met mij opgenomen worden om de ruit alsnog te vervangen. De gehele 'reparatie' was niet goed uitgevoerd waardoor het alsnog LEKTE.
Nu zit ik al ruim 3 weken met hun customer service afdeling te onderhandelen over mijn recht. Lekkage valt onder de garantie maar een nieuwe hemel die door hun toedoen beschadigd is willen ze absoluut niet vergoeden.
Ik ben flink misleid door hun commercials en raad iedereen af om zijn ruit te vervangen bij Carglass.
Service is bij dat organisatie iets wat zeldzaam is en de definitie anders is dan bij een klantgerichte organisatie.
Ik geef u hierbij een gratis tip en hoop dat u er wat aan hebt.. .
Is je auto ruit stuk en je denkt dat het niet erger kan worden? dan heeft u het MIS! Carglass Dordrecht heeft de talent om iets wat bijna kapot is alsnog erger kapot te maken. Benieuwd? lees hieronder.
Flinke scheur in de ruit van een Volkswagen Polo. Ik dacht dat de oplossing een ruit vervanging is, ik heb daarvoor Carglass Dordrecht benadert omdat dat vlakbij mijn werk was. Tijdens het vervangen van de ruit hebben ze de hemel flink beschadigt. Na een korte mening verschil hebben ze de fout toegegeven en waren we overeen gekomen dat ze een nieuwe hemel willen plaatsen en de ruit alsnog willen vervangen.
Echter zou dat niet gelijk mogelijk zijn omdat de lijm van de eerste vervanging uitgehard moet worden. De afspraak was om na 1 week een nieuwe ruit en een nieuwe hemel te zetten. Volgende dag belde een medewerker van carglass Dordrecht met de mededeling dat de hemel niet meer bestelbaar was en dat ik genoegen moet nemen met een nieuwe ruit + 100 euro voor de ongemak.
Ik heb toen verteld dat dat geen zaken doen is. Ik heb duidelijk kenbaar gemaakt dat afspraak is afspraak. Na al deze ellende regende het in de loop van de dag heel erg hard wat resulteerde in een kleine zwembad in de auto. Ik ben gelijk doorgereden naar Carglass Dordrecht en ze hebben het tijdelijk 'gerepareerd'. Er zou daarna nog contact met mij opgenomen worden om de ruit alsnog te vervangen. De gehele 'reparatie' was niet goed uitgevoerd waardoor het alsnog LEKTE.
Nu zit ik al ruim 3 weken met hun customer service afdeling te onderhandelen over mijn recht. Lekkage valt onder de garantie maar een nieuwe hemel die door hun toedoen beschadigd is willen ze absoluut niet vergoeden.
Ik ben flink misleid door hun commercials en raad iedereen af om zijn ruit te vervangen bij Carglass.
Service is bij dat organisatie iets wat zeldzaam is en de definitie anders is dan bij een klantgerichte organisatie.
Ik geef u hierbij een gratis tip en hoop dat u er wat aan hebt.. .