Hollandse nieuwe actie en klantenservice
Geplaatst: 21 jun 2013 15:36
Er is al genoeg te lezen over Hollandse Nieuwe maar toch sloot ik hier een abonnement af.
Ze hadden een goede prijs en konden als een van de weinigen de Samsung Galaxy S3 in het zwart leveren.
Momenteel had ik nog een sim-only abonnement lopen bij T-mobile, hierbij had ik geen jaar abonnement meer lopen dus ik kon hier ook zo vertrekken.
Ongeveer een week na de bestelling kreeg ik mijn telefoon binnen. Even tekenen en het eerste dat mij opviel was de erg mooie actie verpakking. Ik zou een 32Gb geheugenkaart cadeau krijgen, toch weer mooi mee genomen.
Maar helaas, op de actie pagina stond (in de AV) vermeldt dat klanten van Hollandse Nieuwe zijn uitgesloten voor de actie. Maar waarom krijg ik dan de actie verpakking?
Toen ik dit gemaild had naar Hollandse Nieuwe kreeg ik van de eerste medewerker de opmerking dat de actie inderdaad op de verpakking stond maar zoals in de AV van samsung te lezen was kon ik er geen gebruik van maken. Die conclusie had ik ook getrokken, dit was namelijk wat ik naar jullie mailden!
Maar een antwoord waarom ik geen gebruik kon maken van de actie of waarom ik wel de actie verpakking ontving bleef uit. Een gewoon antwoord waarom ik dit ontvang en het vervolgens niet mag gebruiken is toch niks te veel geraagd?
Nu toch redelijk geiriteerd van de reacties via email mijn klacht geplaatst via https://www.klacht.nl/hollandsnieuwe/kl ... -mogelijk/ (omdat Hollandse Nieuwe hier redelijk actief op klachten leek te reageren).
Na een aantal dagen kreeg ik de reactie dat ik inderdaad een actie verpakking had ontvangen en dat ik geen gebruik van de actie mag maken.... Ja hier wordt je moe van....
Een paar dagen later werd het nog leuker, ik kreeg een email binnen dat er een oplossing voor mijn klacht was geplaatst. Dat leek dus goed nieuws, maar helaas. In het beste Nederlandse "Tevens willen wij u er graag op wijzen dat hollandsnieuwe telefonisch of per mail." schrijven zij dat ik niet gereageerd had en dat ze er vanuit gaan dat het is opgelost.
Welke reactie hadden ze van mij verwacht? Bedankt voor deze enorm sterke conclusie?
Communicatie en service (laat staan klantenservice) zijn geen speerpunten bij Hollandse Nieuwe. Dat er niet binnen een dag gereageerd wordt bij een budget maatschappij oké en dat er misschien twee mailtjes nodig zijn is ook nog te begrijpen. Maar een vraag niet willen beantwoorden via email.....
Helaas bleef mijn ervaring met de klantenservice (en ik durf het nauwelijks zo te noemen) hier niet bij. Ook mijn nummerbehoud gaat niet helemaal soepel. Ik had mijn nummerbehoud aangevraagd maar ook hier heeft Hollandse Nieuwe niet te veel mee te maken.
Dit werd namelijk een maand uitgesteld. Na contact met Hollandse Nieuwe kreeg ik te horen dat ik niet eerder kon opzeggen bij mijn huidige aanbieder (T-mobile).
echter bij navraag bleek dat ze het nummerbehoud pas 2 dagen voor dat ik het had willen overzetten hadden aangevraagd. (Kan gebeuren, maar laat dan tenminste iets weten dat mijn nummerbehoud wordt uitgesteld. Nu moest ik erachter komen door in te loggen bij Hollandse Nieuwe en naar de datum voor nummerbehoud te kijken)
Ik wil nog wel even T-mobile bedanken, zij hebben mij kosteloos een Micro Sim kaart opgestuurd zodat ik toch al mijn nieuwe telefoon kon gaan gebruiken!
Ze hadden een goede prijs en konden als een van de weinigen de Samsung Galaxy S3 in het zwart leveren.
Momenteel had ik nog een sim-only abonnement lopen bij T-mobile, hierbij had ik geen jaar abonnement meer lopen dus ik kon hier ook zo vertrekken.
Ongeveer een week na de bestelling kreeg ik mijn telefoon binnen. Even tekenen en het eerste dat mij opviel was de erg mooie actie verpakking. Ik zou een 32Gb geheugenkaart cadeau krijgen, toch weer mooi mee genomen.
Maar helaas, op de actie pagina stond (in de AV) vermeldt dat klanten van Hollandse Nieuwe zijn uitgesloten voor de actie. Maar waarom krijg ik dan de actie verpakking?
Toen ik dit gemaild had naar Hollandse Nieuwe kreeg ik van de eerste medewerker de opmerking dat de actie inderdaad op de verpakking stond maar zoals in de AV van samsung te lezen was kon ik er geen gebruik van maken. Die conclusie had ik ook getrokken, dit was namelijk wat ik naar jullie mailden!
Maar een antwoord waarom ik geen gebruik kon maken van de actie of waarom ik wel de actie verpakking ontving bleef uit. Een gewoon antwoord waarom ik dit ontvang en het vervolgens niet mag gebruiken is toch niks te veel geraagd?
Nu toch redelijk geiriteerd van de reacties via email mijn klacht geplaatst via https://www.klacht.nl/hollandsnieuwe/kl ... -mogelijk/ (omdat Hollandse Nieuwe hier redelijk actief op klachten leek te reageren).
Na een aantal dagen kreeg ik de reactie dat ik inderdaad een actie verpakking had ontvangen en dat ik geen gebruik van de actie mag maken.... Ja hier wordt je moe van....
Een paar dagen later werd het nog leuker, ik kreeg een email binnen dat er een oplossing voor mijn klacht was geplaatst. Dat leek dus goed nieuws, maar helaas. In het beste Nederlandse "Tevens willen wij u er graag op wijzen dat hollandsnieuwe telefonisch of per mail." schrijven zij dat ik niet gereageerd had en dat ze er vanuit gaan dat het is opgelost.
Welke reactie hadden ze van mij verwacht? Bedankt voor deze enorm sterke conclusie?
Communicatie en service (laat staan klantenservice) zijn geen speerpunten bij Hollandse Nieuwe. Dat er niet binnen een dag gereageerd wordt bij een budget maatschappij oké en dat er misschien twee mailtjes nodig zijn is ook nog te begrijpen. Maar een vraag niet willen beantwoorden via email.....
Helaas bleef mijn ervaring met de klantenservice (en ik durf het nauwelijks zo te noemen) hier niet bij. Ook mijn nummerbehoud gaat niet helemaal soepel. Ik had mijn nummerbehoud aangevraagd maar ook hier heeft Hollandse Nieuwe niet te veel mee te maken.
Dit werd namelijk een maand uitgesteld. Na contact met Hollandse Nieuwe kreeg ik te horen dat ik niet eerder kon opzeggen bij mijn huidige aanbieder (T-mobile).
echter bij navraag bleek dat ze het nummerbehoud pas 2 dagen voor dat ik het had willen overzetten hadden aangevraagd. (Kan gebeuren, maar laat dan tenminste iets weten dat mijn nummerbehoud wordt uitgesteld. Nu moest ik erachter komen door in te loggen bij Hollandse Nieuwe en naar de datum voor nummerbehoud te kijken)
Ik wil nog wel even T-mobile bedanken, zij hebben mij kosteloos een Micro Sim kaart opgestuurd zodat ik toch al mijn nieuwe telefoon kon gaan gebruiken!