Montel schandalige service
Geplaatst: 24 jun 2013 20:57
We hebben een (voor ons) dure bank besteld bij een naar onze mening professionele club als Montel.
Na bijna drie maand gewacht te hebben op de bank is deze vorige week geleverd. De installateurs beginnen te installeren en na verloop van tijd komen ze erachter dat er een poot mist.
Ik zelf was er niet bij (alleen mijn vrouw was thuis). Mijn vrouw heeft er verder weinig verstand van en ik wordt door de installateurs gebeld. 'Er mist een poot maar die gaan we wel nabestellen. Levertijd 3-4 weken'.
Wij geven aan dat we daar niet mee akkoord gaan omdat we al lang genoeg gewacht hebben op de bank. We overwegen zelfs openlijk of we de bank wel willen betalen aangezien de levering niet compleet is.
De installateur dreigt gelijk met het inladen van de bank retour Montel. We verzoeken dan een korting op het eind bedrag. Dus een klein bedrag achter houden dat we later (als de poot er is) wel gaan betalen.
Hij oppert 100 euro als mogelijkheid. Na verder wat gepraat spreekt zijn collega opeens dat de poot gevonden is! Alles klaar dus. Mijn vrouw wordt verteld dat alles toch opgelost is en er een misverstand was.
Mijn vrouw die niet technisch is trapt hier in en zo komen de installateurs weg. Als ik thuis kom en de bank inspecteer zie ik dat er allemaal mooie metalen poten onder zitten maar een poot is een zwart houten klosje! Als ik de dag erop met Montel bel wordt doodleuk bevestigd dat er wel degelijk een poot in bestelling is ondanks dat de installateurs mededeelden dat alles op een misverstand beruste. Ze hebben zelfs op de afleverbon de doorgestreept hun eerder geplaatste opmerking dat de poot mist! We zijn allemaal erg boos op dit stukje bedrog.
Ja, het gaat hier maar over een pootje, maar we kopen wel iets voor 3000 euro en is dus niet compleet. We worden gedwongen door bedrog alles af te betalen en mogen doodleuk 4 weken gaan wachten op de juiste poot.
Na verdere inspectie van de bank komen we een nieuw probleem tegen. De kleur van de losse kussens dezelfde als de kleur van de bank, donker grijs, echter op de order bon staat kleur zilver!
Twee andere rolkussens zijn wel in zilverkleur. Heel slordig is dit!
De dag erop bel in met jullie klantenservice maar ik moet na het weekend maar op ieuw bellen. na het weekend opnieuw gebeld te hebben en hebben we meegedeeld dat we niet tevreden waren.
De besteltijd van een stom pootje is onacceptabel lang. We snappen niet hoe jullie zoiets kunnen verkopen aan een klant 4 weken voor een pootje! Ik stel voor aan ze bij een showroom model in een winkel een pootje eronder uit draait en die deze week naar ons op stuurt. Wij tevreden toch! Nee dat is volgens hun geen oplossing, immers dan zit dat showroom model met een pootje minder. Als ik dan zeg dat men daar een houten pootje voor nood onder zet zoals ze ook bij ons gedaan hebben zegt de medewerkster doodleuk dat dat niet mooi is en niet kan. Nee bij een klant kan het wel maar bij hun showroommodel niet! Onbegrijpelijk!
Omdat we het gezeur niet willen hebben met vervangen van alle losse kussens geven we aan dat we de huidige verkeerde kleur van de kussens accepteren en dat alleen de rol-kussens vervangen moeten worden.
Dit bespaart ons een hoop gezeur en scheelt montel een hoop geld! Ze geeft aan dat dit oke is. Vervolgens meldt ze dat we de twee oude rolkussens (55 euro) mogen houden als de nieuwe binnen zijn. Op die manier dacht ze het leed enigszins te verzachten. Ik geef aan dat we niets hebben aan die kussens immers die zijn een andere kleur dan de rest! Ik geef aan dat als Montel echt bereid is ons tegemoet te komen om dan een gewone losse kussen extra te leveren. Maar nee dat is teveel gevraagd en kan niet. Op de vraag om haar manager te spreken weigert ze.
Kortom montel wil ons niet tegemoet komen.
1. Een hele dure bank durven te verkopen met een houten klosje eronder (die bovendien 3 mm te kort is, en dus niet de grond raakt!!)
2. De monteurs hebben ons bedrogen om snel zonder kleerscheuren de deur uit te komen door te verkondigen dat alles op een misverstand beruste. (wel al het geld innen!).
3. Verkeerde kleur losse kussens geleverd. Echter twee rolkussens wel in de juiste kleur (ziet er niet uit!!)
4. Niet bereid snelle oplossingen te bieden voor pootje.
5. Geen enkele acceptabele tegemoetkoming aan te bieden.
Kortom, zeer beroerde service van Montel. we kunnen nu weer een maand wachten totdat alles opgelost is. ik raad iedereen aan nooit bij dit bedrijf iets te kopen!
Marcel
Na bijna drie maand gewacht te hebben op de bank is deze vorige week geleverd. De installateurs beginnen te installeren en na verloop van tijd komen ze erachter dat er een poot mist.
Ik zelf was er niet bij (alleen mijn vrouw was thuis). Mijn vrouw heeft er verder weinig verstand van en ik wordt door de installateurs gebeld. 'Er mist een poot maar die gaan we wel nabestellen. Levertijd 3-4 weken'.
Wij geven aan dat we daar niet mee akkoord gaan omdat we al lang genoeg gewacht hebben op de bank. We overwegen zelfs openlijk of we de bank wel willen betalen aangezien de levering niet compleet is.
De installateur dreigt gelijk met het inladen van de bank retour Montel. We verzoeken dan een korting op het eind bedrag. Dus een klein bedrag achter houden dat we later (als de poot er is) wel gaan betalen.
Hij oppert 100 euro als mogelijkheid. Na verder wat gepraat spreekt zijn collega opeens dat de poot gevonden is! Alles klaar dus. Mijn vrouw wordt verteld dat alles toch opgelost is en er een misverstand was.
Mijn vrouw die niet technisch is trapt hier in en zo komen de installateurs weg. Als ik thuis kom en de bank inspecteer zie ik dat er allemaal mooie metalen poten onder zitten maar een poot is een zwart houten klosje! Als ik de dag erop met Montel bel wordt doodleuk bevestigd dat er wel degelijk een poot in bestelling is ondanks dat de installateurs mededeelden dat alles op een misverstand beruste. Ze hebben zelfs op de afleverbon de doorgestreept hun eerder geplaatste opmerking dat de poot mist! We zijn allemaal erg boos op dit stukje bedrog.
Ja, het gaat hier maar over een pootje, maar we kopen wel iets voor 3000 euro en is dus niet compleet. We worden gedwongen door bedrog alles af te betalen en mogen doodleuk 4 weken gaan wachten op de juiste poot.
Na verdere inspectie van de bank komen we een nieuw probleem tegen. De kleur van de losse kussens dezelfde als de kleur van de bank, donker grijs, echter op de order bon staat kleur zilver!
Twee andere rolkussens zijn wel in zilverkleur. Heel slordig is dit!
De dag erop bel in met jullie klantenservice maar ik moet na het weekend maar op ieuw bellen. na het weekend opnieuw gebeld te hebben en hebben we meegedeeld dat we niet tevreden waren.
De besteltijd van een stom pootje is onacceptabel lang. We snappen niet hoe jullie zoiets kunnen verkopen aan een klant 4 weken voor een pootje! Ik stel voor aan ze bij een showroom model in een winkel een pootje eronder uit draait en die deze week naar ons op stuurt. Wij tevreden toch! Nee dat is volgens hun geen oplossing, immers dan zit dat showroom model met een pootje minder. Als ik dan zeg dat men daar een houten pootje voor nood onder zet zoals ze ook bij ons gedaan hebben zegt de medewerkster doodleuk dat dat niet mooi is en niet kan. Nee bij een klant kan het wel maar bij hun showroommodel niet! Onbegrijpelijk!
Omdat we het gezeur niet willen hebben met vervangen van alle losse kussens geven we aan dat we de huidige verkeerde kleur van de kussens accepteren en dat alleen de rol-kussens vervangen moeten worden.
Dit bespaart ons een hoop gezeur en scheelt montel een hoop geld! Ze geeft aan dat dit oke is. Vervolgens meldt ze dat we de twee oude rolkussens (55 euro) mogen houden als de nieuwe binnen zijn. Op die manier dacht ze het leed enigszins te verzachten. Ik geef aan dat we niets hebben aan die kussens immers die zijn een andere kleur dan de rest! Ik geef aan dat als Montel echt bereid is ons tegemoet te komen om dan een gewone losse kussen extra te leveren. Maar nee dat is teveel gevraagd en kan niet. Op de vraag om haar manager te spreken weigert ze.
Kortom montel wil ons niet tegemoet komen.
1. Een hele dure bank durven te verkopen met een houten klosje eronder (die bovendien 3 mm te kort is, en dus niet de grond raakt!!)
2. De monteurs hebben ons bedrogen om snel zonder kleerscheuren de deur uit te komen door te verkondigen dat alles op een misverstand beruste. (wel al het geld innen!).
3. Verkeerde kleur losse kussens geleverd. Echter twee rolkussens wel in de juiste kleur (ziet er niet uit!!)
4. Niet bereid snelle oplossingen te bieden voor pootje.
5. Geen enkele acceptabele tegemoetkoming aan te bieden.
Kortom, zeer beroerde service van Montel. we kunnen nu weer een maand wachten totdat alles opgelost is. ik raad iedereen aan nooit bij dit bedrijf iets te kopen!
Marcel