Pagina 1 van 1

telfort slechte reparatieservice

Geplaatst: 25 jun 2013 22:27
door gaisdergerman
Ik heb een kleine 2 jaar geleden bij telfort een abonnement afgesloten icm een samsung galaxy sII. Dit was mijn eerste abonnement icm internet.
Ik had eigenlijk altijd een gprs verbinding en geen 3g verbinding. Ik dacht dat dit normaal was maar kwam er vrij snel achter dat dit niet zo was. Na de instellingen meermaals gecontroleerd te hebben uiteindelijk het toestel laten opsturen. Ik heb het toestel terug gekregen alleen de klachten zijn er nog steeds.
Ondertussen heb ik het toestel 3x op laten sturen (dus 3x 3 tot 3 weken toestel kwijt), veel te vaak contact gehad met de klantenservice, 2x een nieuwe simkaart en veel te vaak contact gehad met de klantenservice van telfort met veelal loze beloften.
Het ergste vind ik nog dat ik inmiddels 2 jaar betaal voor een abonnement waarvan ik het internet niet fatsoenlijik kan gebruiken.
Momenteel heb ik wederom contact gehad met de klantenservice en daar vertellen ze me dat ik het toestel nog maar een keer moet opsturen . Dit zou de vierde keer zijn. En ik heb zeker niet het vertrouwen dat als ik het toestel nu opstuur dat het wel gemaakt worden.
Ik ben erg teleurgesteld met de klantenservice van telfort. Heeft iemand een tip hoe ik hier met telfort uit kan komen?

Re: telfort slechte reparatieservice

Geplaatst: 26 jun 2013 10:42
door Telfort webcare
@gaisdergerman,

Ik kan me voorstellen dat je niet blij bent met de huidige gang van zaken.
Mijn excuses dat je tot nu toe niet goed bent geholpen door zowel Smartcare als onze klantenservice. Ik help je graag verder om tot een passende oplossing te komen. Hiervoor ontvang
Ik graag jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres via een privébericht.
Na ontvangst ga ik voor je aan de slag.

Denise

Re: telfort slechte reparatieservice

Geplaatst: 26 jun 2013 17:11
door gaisdergerman
Inmiddels mijn gegevens doorgegeven maar nog steeds niets vernomen van Telfort.

Re: telfort slechte reparatieservice

Geplaatst: 26 jun 2013 17:34
door Barman
gaisdergerman schreef:Inmiddels mijn gegevens doorgegeven maar nog steeds niets vernomen van Telfort.
Jij denkt dat ze daar de hele dag op zitten te wachten? :shock:

Webcare komt morgen wel weer langs.

Re: telfort slechte reparatieservice

Geplaatst: 26 jun 2013 17:57
door dhc
Ach...TS is al twee jaar! bezig en wil nu asap geholpen worden...questie van prioriteiten stellen:)

Re: telfort slechte reparatieservice

Geplaatst: 27 jun 2013 07:43
door gaisdergerman
Wellicht ben ik wat te ongeduldig maar ik ben er inmiddels zo klaar mee.

Telfort heeft me al meermalen beloften gedaan die ze niet zijn na gekomen( wij nemen contact met u op, dit is de laatste keer dat u het toestel dient op te sturen enz enz). Ik zou nu graag daadwerkelijk iemand aan de lijn krijgen i.p.v. dat het iedere keer met een mailtje word afgedaan.

Re: telfort slechte reparatieservice

Geplaatst: 27 jun 2013 08:29
door devious
gaisdergerman schreef:...Ik zou nu graag daadwerkelijk iemand aan de lijn krijgen i.p.v. dat het iedere keer met een mailtje word afgedaan.
Dan kun je beter bellen...ipv hier posten

Re: telfort slechte reparatieservice

Geplaatst: 27 jun 2013 08:44
door gaisdergerman
devious schreef:
gaisdergerman schreef:...Ik zou nu graag daadwerkelijk iemand aan de lijn krijgen i.p.v. dat het iedere keer met een mailtje word afgedaan.
Dan kun je beter bellen...ipv hier posten
Dat heb ik uiteraard al meerdere keren gedaan. Echter krijg ik dan de klantenservice aan de lijn. Zij kunnen echter niets voor mij doen en me ook niet doorschakelen naar de afdeling die er wel over gaat (beetje vreemd).

Het enige wat je kan doen is een klachtenformulier invullen. Dit heb ik al meerdere malen gedaan. En inmiddels al verschillende reacties gehad.

- U moet het toestel nog een keer ter reparatie aanbieden.
- Volgens onze gegevens heeft u het toestel nog niet 3x opgestuurd (terwijl dit toch echt het geval is).
- Wilt u de volgende vragen beantwoorden? Alle vragen worden negatief beantwoord en daarna krijg je doodleuk een reactie om het toestel nog een keer ter reparatie aan te melden.

Het lijkt haast onmogelijk om bij telfort iemand aan de lijn te krijgen die daadwerkelijk iets voor je kan doen.

Re: telfort slechte reparatieservice

Geplaatst: 27 jun 2013 10:49
door Telfort webcare
@gaisdergerman,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Het wordt voor je uitgezocht. Binnen twee werkdagen ontvang je een telefonische terugkoppeling.

Denise