telfort slechte reparatieservice
Geplaatst: 25 jun 2013 22:27
Ik heb een kleine 2 jaar geleden bij telfort een abonnement afgesloten icm een samsung galaxy sII. Dit was mijn eerste abonnement icm internet.
Ik had eigenlijk altijd een gprs verbinding en geen 3g verbinding. Ik dacht dat dit normaal was maar kwam er vrij snel achter dat dit niet zo was. Na de instellingen meermaals gecontroleerd te hebben uiteindelijk het toestel laten opsturen. Ik heb het toestel terug gekregen alleen de klachten zijn er nog steeds.
Ondertussen heb ik het toestel 3x op laten sturen (dus 3x 3 tot 3 weken toestel kwijt), veel te vaak contact gehad met de klantenservice, 2x een nieuwe simkaart en veel te vaak contact gehad met de klantenservice van telfort met veelal loze beloften.
Het ergste vind ik nog dat ik inmiddels 2 jaar betaal voor een abonnement waarvan ik het internet niet fatsoenlijik kan gebruiken.
Momenteel heb ik wederom contact gehad met de klantenservice en daar vertellen ze me dat ik het toestel nog maar een keer moet opsturen . Dit zou de vierde keer zijn. En ik heb zeker niet het vertrouwen dat als ik het toestel nu opstuur dat het wel gemaakt worden.
Ik ben erg teleurgesteld met de klantenservice van telfort. Heeft iemand een tip hoe ik hier met telfort uit kan komen?
Ik had eigenlijk altijd een gprs verbinding en geen 3g verbinding. Ik dacht dat dit normaal was maar kwam er vrij snel achter dat dit niet zo was. Na de instellingen meermaals gecontroleerd te hebben uiteindelijk het toestel laten opsturen. Ik heb het toestel terug gekregen alleen de klachten zijn er nog steeds.
Ondertussen heb ik het toestel 3x op laten sturen (dus 3x 3 tot 3 weken toestel kwijt), veel te vaak contact gehad met de klantenservice, 2x een nieuwe simkaart en veel te vaak contact gehad met de klantenservice van telfort met veelal loze beloften.
Het ergste vind ik nog dat ik inmiddels 2 jaar betaal voor een abonnement waarvan ik het internet niet fatsoenlijik kan gebruiken.
Momenteel heb ik wederom contact gehad met de klantenservice en daar vertellen ze me dat ik het toestel nog maar een keer moet opsturen . Dit zou de vierde keer zijn. En ik heb zeker niet het vertrouwen dat als ik het toestel nu opstuur dat het wel gemaakt worden.
Ik ben erg teleurgesteld met de klantenservice van telfort. Heeft iemand een tip hoe ik hier met telfort uit kan komen?