OnsbrabantNet
Geplaatst: 29 jun 2013 22:34
na weken en weken nog steeds geen internet tv en telefoon van deze provider
helpdesken kunnen ze ook door papagaaien laten doen want het enige wat ze roepen is we kunnen nu niks
voor u betekenen en schuiven alles door naar regfiber
frustrerend is vooral dat je bv bij kpn of vodafoon wel een helpdesk hebt en die lossen de problemen zo goed mogelijk op
ook de info bij aanschaf van dit product is totaal misleidend en onwaar bv bij de aanschaf werd een overstapservice belooft en die blijkt er helemaal niet te zijn
vervolgens gaan ze op de oplever datum opeens veranderen van opzet en passen ongevraagd de abbonementen aan
voorts blijkt dat ze ook bij oplevering ineens een onderdeel van kpn geworden zijn en ook hun diensten zullen aanbieden dus met andere woorden een bv in een bv en wat ik zelf denk een vuil spelletje van kpn die ook denken al heel veel mensen in woensdrecht bewust deze klachten zelf veroorzaken om zo de klanten tot overstappen te dwingen
het blijkt dat internet providers nog steeds mogen doen wat ze willen en denken hun recht te hebben om dit soort praktijken te doen
helpdesken kunnen ze ook door papagaaien laten doen want het enige wat ze roepen is we kunnen nu niks
voor u betekenen en schuiven alles door naar regfiber
frustrerend is vooral dat je bv bij kpn of vodafoon wel een helpdesk hebt en die lossen de problemen zo goed mogelijk op
ook de info bij aanschaf van dit product is totaal misleidend en onwaar bv bij de aanschaf werd een overstapservice belooft en die blijkt er helemaal niet te zijn
vervolgens gaan ze op de oplever datum opeens veranderen van opzet en passen ongevraagd de abbonementen aan
voorts blijkt dat ze ook bij oplevering ineens een onderdeel van kpn geworden zijn en ook hun diensten zullen aanbieden dus met andere woorden een bv in een bv en wat ik zelf denk een vuil spelletje van kpn die ook denken al heel veel mensen in woensdrecht bewust deze klachten zelf veroorzaken om zo de klanten tot overstappen te dwingen
het blijkt dat internet providers nog steeds mogen doen wat ze willen en denken hun recht te hebben om dit soort praktijken te doen