Pagina 1 van 1

OnsbrabantNet

Geplaatst: 29 jun 2013 22:34
door f.cobben
na weken en weken nog steeds geen internet tv en telefoon van deze provider

helpdesken kunnen ze ook door papagaaien laten doen want het enige wat ze roepen is we kunnen nu niks
voor u betekenen en schuiven alles door naar regfiber

frustrerend is vooral dat je bv bij kpn of vodafoon wel een helpdesk hebt en die lossen de problemen zo goed mogelijk op

ook de info bij aanschaf van dit product is totaal misleidend en onwaar bv bij de aanschaf werd een overstapservice belooft en die blijkt er helemaal niet te zijn

vervolgens gaan ze op de oplever datum opeens veranderen van opzet en passen ongevraagd de abbonementen aan

voorts blijkt dat ze ook bij oplevering ineens een onderdeel van kpn geworden zijn en ook hun diensten zullen aanbieden dus met andere woorden een bv in een bv en wat ik zelf denk een vuil spelletje van kpn die ook denken al heel veel mensen in woensdrecht bewust deze klachten zelf veroorzaken om zo de klanten tot overstappen te dwingen

het blijkt dat internet providers nog steeds mogen doen wat ze willen en denken hun recht te hebben om dit soort praktijken te doen

Re: OnsbrabantNet

Geplaatst: 30 jun 2013 09:54
door ciske
frustrerend is vooral dat je bv bij kpn of vodafoon wel een helpdesk hebt en die lossen de problemen zo goed mogelijk op
Bij KPN is de helpdesk ook naadje hoor.

Als jij 30 dagen geen diensten kan afnemen, dan kan je een andere provider kiezen.

Re: OnsbrabantNet

Geplaatst: 30 jun 2013 10:23
door devious
ciske schreef:...
Als jij 30 dagen geen diensten kan afnemen, dan kan je een andere provider kiezen...
Dat mag je beslist niet zo stellig zeggen hoor...Daar gaat een heel proces aan vooraf.

Re: OnsbrabantNet

Geplaatst: 30 jun 2013 10:33
door ciske
devious schreef:
ciske schreef:...
Als jij 30 dagen geen diensten kan afnemen, dan kan je een andere provider kiezen...
Dat mag je beslist niet zo stellig zeggen hoor...Daar gaat een heel proces aan vooraf.

vast.

Re: OnsbrabantNet

Geplaatst: 30 jun 2013 14:09
door Har06
ciske schreef:
devious schreef:
ciske schreef:...
Als jij 30 dagen geen diensten kan afnemen, dan kan je een andere provider kiezen...
Dat mag je beslist niet zo stellig zeggen hoor...Daar gaat een heel proces aan vooraf.

vast.
Zo is het maar net Ciske, het eraan vooraf gaande proces heeft namelijk 30 dagen geduurd :roll: