| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vitens verwacht 0M^3 verbruik en stelt nieuwe watermeter voo
-
Karel_de_Vries
Vitens verwacht 0M^3 verbruik en stelt nieuwe watermeter voo
Vitens stuurt mij al jaren na het opgeven van mijn meterstanden het bericht dat mijn verbruik afwijkt van wat ze verwachten. En al jaren voer ik trouw een 2e maal exact hetzelfde getal in als de 1e keer, waarna ik niks meer van ze hoor en ik een rekening krijg. So far, so good.
Dit jaar was ik echter vergeten na de herinnering een 2e maal mijn meterstand in te voeren en nu kwam er een herinneringsmail achteraan met de brilliante tekst: uw waterverbruik wijkt af van het verwachte verbruik van 0m^3 dat wij van u verwachten. Tsja, met zo'n verwacht verbruik wijkt het altijd af. Dus ik informeer de klantenservice over een fout in hun systeem.
Wat denk je dat hun "oplossing" is? Ze willen mijn watermeter komen vervangen want die zal wel stuk zijn... Ik heb maar vriendelijk bedankt via een nieuwe mail aan de klantenservice. Nu maar hopen dat deze mail niet tot gevolg heeft dat ze de straat willen komen opengraven.
Dit jaar was ik echter vergeten na de herinnering een 2e maal mijn meterstand in te voeren en nu kwam er een herinneringsmail achteraan met de brilliante tekst: uw waterverbruik wijkt af van het verwachte verbruik van 0m^3 dat wij van u verwachten. Tsja, met zo'n verwacht verbruik wijkt het altijd af. Dus ik informeer de klantenservice over een fout in hun systeem.
Wat denk je dat hun "oplossing" is? Ze willen mijn watermeter komen vervangen want die zal wel stuk zijn... Ik heb maar vriendelijk bedankt via een nieuwe mail aan de klantenservice. Nu maar hopen dat deze mail niet tot gevolg heeft dat ze de straat willen komen opengraven.
Re: Vitens verwacht 0M^3 verbruik en stelt nieuwe watermeter voo
Nou, hartstikke fijn dat u dit met ons wilt delen....neem nog een bad zou ik zeggen....