kabelfoon
Geplaatst: 30 jan 2004 23:20
ik heb al vanaf augustus 2002 kabel internet
kabelfoon is traag en heb heel veel storingen
als ik ze bel dan sta je zo`n 10 a 15 minuten in de wacht en het kost €0.20 per minuut en als je ze dan aan de lijn heb om een storing of een trage verbinding door te geven willen ze eerst een test van weer 10 minuten doen tel uit je winst (kosten), en aan de klacht daat wordt als het je mee zit wel de andere maand iets aan gedaan , maar het is en blijf nog steeds het zelfde
en ik ben niet de enige ik heb nog meer kennissen die hebben in deze regio
en als je ze een mail stuurt dan krijg je een standaart mail terug als ze die teminste sturen
vaak krijg je helemaal geen bericht
het nog steeds knudden
de snelheid zou in januarie sneller zijn maar nee hoor het is nog steeds het zelfde (langzame snelheid )
ik dat dit nu wel een keer beter zal worden
kabelfoon is traag en heb heel veel storingen
als ik ze bel dan sta je zo`n 10 a 15 minuten in de wacht en het kost €0.20 per minuut en als je ze dan aan de lijn heb om een storing of een trage verbinding door te geven willen ze eerst een test van weer 10 minuten doen tel uit je winst (kosten), en aan de klacht daat wordt als het je mee zit wel de andere maand iets aan gedaan , maar het is en blijf nog steeds het zelfde
en ik ben niet de enige ik heb nog meer kennissen die hebben in deze regio
en als je ze een mail stuurt dan krijg je een standaart mail terug als ze die teminste sturen
vaak krijg je helemaal geen bericht
het nog steeds knudden
de snelheid zou in januarie sneller zijn maar nee hoor het is nog steeds het zelfde (langzame snelheid )
ik dat dit nu wel een keer beter zal worden