Vodafone komt toezeggingen niet na
Geplaatst: 06 jul 2013 20:37
Ten eerste is er ons bij het aangaan van het contract bij Vodafone telefonisch toegezegd dat bij de aanleg van de glasvezel zij ervoor zouden zorgen dat er bij ons een kruipruimte zou worden gecreëerd om de toegang te vergemakkelijken tegen een gering bedrag. Toen het zover was, wist Reggefiber, hier niets van af en was dit niet door hen gecommuniceerd. Dit was teleurstelling nummer 1.
Ten tweede, bij het aangaan van het contract met Vodafone zouden ze de overstap met onze huidige provider, UPC, regelen. Toen het zover was, vrijdag 14 juni 2013, was er nog niets geregeld. Nadat ik twee keer met de klantenservice had gebeld werd mij verteld dat er een mail naar ons was toegestuurd waar er naar onze gegevens werd gevraag van onze huidige provider. Die mail, is nooit bij ons terecht gekomen. Het gevolg is dat wij nu twee providers moeten betalen door de slechte communicatie. Dit was teleurstelling nummer 2.
Ten derde, heb ik 4 dagen na ontvangst van de activatiebrief maar zelf contact opgenomen voor een afspraak met een monteur. Eén van de medewerkers heeft mij verwezen naar het bedrijf Guidion. Bij Guidion heb ik een afspraak gemaakt voor de installatie van 2 interactieve boxen voor vrijdag 28 juni, aangezien wij die ook bij hun hadden besteld. Eén interactieve box met harddisk voor beneden en één voor boven op zolder waar onze slaapkamer zich bevindt. Dit was ook bij het aangaan van het contract door hun toegezegd dat dit kosteloos zou gebeuren. Nadat ik de afspraak had gemaakt kreeg ik een bevestigingsmail waarin stond dat het om een basisinstallatie ging van één interactieve box. Dit was niet de afspraak. Wederom heb ik gebeld om dit recht te zetten. Het zou gaan om de installatie van twee interactieve boxen, waarvan één op zolder geplaatst zou worden op jullie kosten. De medewerkster van de klantenservice had ons toegezegd dat Vodafone deze installatie zou bekostigen en dit zou in ons dossier opgenomen worden, maar helaas.
Op de dag van de installatie kwam de monteur langs, anderhalf uur te laat. Ik heb hem er nogmaals aan herinnerd dat het hier om een installatie van twee interactieve boxen zou gaan, waarvan één op de zolder. Deze meneer vertelde me dat dit niet op zijn werkbon stond en dat alle uren die hij hiervoor maakt op ons verhaald worden. Wij hebben hem ervan overtuigd dat dit niet de afspraak was en dat Vodafone ons iets anders had toegezegd. Bij de monteur was dit niet bekend, ook nadat hij met Guidion had gebeld, dus ging de installatie van de interactieve boxen niet door. Dit was teleurstelling nummer 3.
Op dit moment zitten wij met twee interactieve boxen die niet werken, maar waar wij wel voor betalen. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in Vodafone. Het liefst ga ik per direct weer terug naar mijn oude provider omdat ik daar wel van op aan kon.
Ten tweede, bij het aangaan van het contract met Vodafone zouden ze de overstap met onze huidige provider, UPC, regelen. Toen het zover was, vrijdag 14 juni 2013, was er nog niets geregeld. Nadat ik twee keer met de klantenservice had gebeld werd mij verteld dat er een mail naar ons was toegestuurd waar er naar onze gegevens werd gevraag van onze huidige provider. Die mail, is nooit bij ons terecht gekomen. Het gevolg is dat wij nu twee providers moeten betalen door de slechte communicatie. Dit was teleurstelling nummer 2.
Ten derde, heb ik 4 dagen na ontvangst van de activatiebrief maar zelf contact opgenomen voor een afspraak met een monteur. Eén van de medewerkers heeft mij verwezen naar het bedrijf Guidion. Bij Guidion heb ik een afspraak gemaakt voor de installatie van 2 interactieve boxen voor vrijdag 28 juni, aangezien wij die ook bij hun hadden besteld. Eén interactieve box met harddisk voor beneden en één voor boven op zolder waar onze slaapkamer zich bevindt. Dit was ook bij het aangaan van het contract door hun toegezegd dat dit kosteloos zou gebeuren. Nadat ik de afspraak had gemaakt kreeg ik een bevestigingsmail waarin stond dat het om een basisinstallatie ging van één interactieve box. Dit was niet de afspraak. Wederom heb ik gebeld om dit recht te zetten. Het zou gaan om de installatie van twee interactieve boxen, waarvan één op zolder geplaatst zou worden op jullie kosten. De medewerkster van de klantenservice had ons toegezegd dat Vodafone deze installatie zou bekostigen en dit zou in ons dossier opgenomen worden, maar helaas.
Op de dag van de installatie kwam de monteur langs, anderhalf uur te laat. Ik heb hem er nogmaals aan herinnerd dat het hier om een installatie van twee interactieve boxen zou gaan, waarvan één op de zolder. Deze meneer vertelde me dat dit niet op zijn werkbon stond en dat alle uren die hij hiervoor maakt op ons verhaald worden. Wij hebben hem ervan overtuigd dat dit niet de afspraak was en dat Vodafone ons iets anders had toegezegd. Bij de monteur was dit niet bekend, ook nadat hij met Guidion had gebeld, dus ging de installatie van de interactieve boxen niet door. Dit was teleurstelling nummer 3.
Op dit moment zitten wij met twee interactieve boxen die niet werken, maar waar wij wel voor betalen. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in Vodafone. Het liefst ga ik per direct weer terug naar mijn oude provider omdat ik daar wel van op aan kon.