BigXtra reisorganisatie Duitsland
Geplaatst: 10 jul 2013 16:00
Hallo allen,
ik heb in mei een reis bij BigXtra naar Side geboekt voor 3 personen, all-inclusive voor €1470,-
Een mooie prijs én een splinternieuw hotel, de prijzen waren gunstig omdat het hotel per 15 juni
pas geopend werd en de vakanties in DLD nog niet zijn begonnen.
Nu het volgende, de omschrijvingen in de catalogus waren niet juist, de afstanden naar het strand klopte niet en ook het aantal zwembaden en glijbanen waren niet niet juist. Tevens zou er voor onze dochter animatie zijn maar ook dat blijkt niet aanwezig.
Vervolgens is onze vlucht met Tailwind omgezet naar Onur Air én is er opeens een tussenstop in Berlijn bijgekomen, de heenvlucht van 10.00 uur is verzet naar 15.00 uur met een aankomst van 21.40 in Antalya. Dit alles samengevat is niet conform hetgeen wij geboekt hebben. Natuurlijk snap ik dat vluchttijden onder voorbehoud zijn maar een vertraging van 5 uur, een andere maatschappij én een tussenstop in Berlijn is toch wel heel erg absurt.
Ik ben al lange tijd met BigXtra in discussie betreffende de hotelomschrijvingen die niet juist waren en zij hebben via mail toegegeven dat ik daarin gelijk heb, ze hebben ook alles aangepast op hun site.
Nu heb ik compensatie aangevraagd voor de foutieve omschrijvingen omdat wij anders een ander hotel geboekt hadden, lijkt me logisch.
Vandaag krijg ik eindelijk antwoord, ze bieden ons in het hotel een gratis huursafe en handdoeken aan en daarboven op (houd je vast) een vergoeding van €25,00
Natuurlijk is dit een lachertje en ben ik hiermee niet akkoord gegaan, ik heb gevraagd om een compensatie van 10% op de boekingsprijs van €1470,-...een vergoeding dus van €147,00.
Dat lijkt me voor drie personen minimaal realistisch want €25,00 voor drie personen is €8,33 per persoon en een vergoeding van een hele euro per dag.
Heeft iemand tips om dit geschil op te lossen, ervaringen?
Ik hoor het graag.
ik heb in mei een reis bij BigXtra naar Side geboekt voor 3 personen, all-inclusive voor €1470,-
Een mooie prijs én een splinternieuw hotel, de prijzen waren gunstig omdat het hotel per 15 juni
pas geopend werd en de vakanties in DLD nog niet zijn begonnen.
Nu het volgende, de omschrijvingen in de catalogus waren niet juist, de afstanden naar het strand klopte niet en ook het aantal zwembaden en glijbanen waren niet niet juist. Tevens zou er voor onze dochter animatie zijn maar ook dat blijkt niet aanwezig.
Vervolgens is onze vlucht met Tailwind omgezet naar Onur Air én is er opeens een tussenstop in Berlijn bijgekomen, de heenvlucht van 10.00 uur is verzet naar 15.00 uur met een aankomst van 21.40 in Antalya. Dit alles samengevat is niet conform hetgeen wij geboekt hebben. Natuurlijk snap ik dat vluchttijden onder voorbehoud zijn maar een vertraging van 5 uur, een andere maatschappij én een tussenstop in Berlijn is toch wel heel erg absurt.
Ik ben al lange tijd met BigXtra in discussie betreffende de hotelomschrijvingen die niet juist waren en zij hebben via mail toegegeven dat ik daarin gelijk heb, ze hebben ook alles aangepast op hun site.
Nu heb ik compensatie aangevraagd voor de foutieve omschrijvingen omdat wij anders een ander hotel geboekt hadden, lijkt me logisch.
Vandaag krijg ik eindelijk antwoord, ze bieden ons in het hotel een gratis huursafe en handdoeken aan en daarboven op (houd je vast) een vergoeding van €25,00
Natuurlijk is dit een lachertje en ben ik hiermee niet akkoord gegaan, ik heb gevraagd om een compensatie van 10% op de boekingsprijs van €1470,-...een vergoeding dus van €147,00.
Dat lijkt me voor drie personen minimaal realistisch want €25,00 voor drie personen is €8,33 per persoon en een vergoeding van een hele euro per dag.
Heeft iemand tips om dit geschil op te lossen, ervaringen?
Ik hoor het graag.