Bruynzeel keuken levert keuken met fabricagefouten
Geplaatst: 11 jul 2013 14:21
In februari 2012 heeft Bruynzeel een keuken geleverd met een fabricage fout (fineer van de kast laat los) aan de hoge kast, waarin de koel/vries combinatie zit. Dit hebben wij gemeld aan Bruynzeel en ze hebben een monteur langsgestuurd. Deze monteur gaf aan dat het een fabricage fout was en dat hier wel een paneel tegen aangeschroeft kon worden of de kast vervangen moest worden. Nadat de monteur is geweest, merkte wij ook dat de andere kant losliet.
Vervangen is nu de enigste oplossing van de kast, echter geeft Bruynzeel aan niet aansprakelijk te zijn voor de vervolgschade aan de spagtelputz. Tegen de kast zit spagtelputz en is korrelkit aangebracht voor een mooie afwerking. Inmiddels heb ik de rechtsbijstand verzekering ingeschakeld en deze geeft aan dat Bruynzeel 100% aansprakelijk is voor de vervolgschade. Nadat ik dit heb gemeld aan Bruynzeel keuken, blijven ze vasthouden dat de Spagtelputz in eigen beheer is aangebracht en dat zij hiervoor niet aansprakelijk zijn.
Ook verloopt het contact met Bruynzeel Keuken erg moeizaam, je moet overal drie keer achteraan bellen. Ik zou dan ook niet meer een Bruynzeel keuken kopen, het geeft alleen maar ellende. Zeker ook omdat we ook al problemen met onze Siemens inductie kookplaat hebben gehad, die ook verkeerd zat gemonteerd volgens de Siemens monteur.
Hebben jullie nog tips of hier nog iets anders mee kan? Verder is dit ook even afwachten op de rechtsbijstand.
Vervangen is nu de enigste oplossing van de kast, echter geeft Bruynzeel aan niet aansprakelijk te zijn voor de vervolgschade aan de spagtelputz. Tegen de kast zit spagtelputz en is korrelkit aangebracht voor een mooie afwerking. Inmiddels heb ik de rechtsbijstand verzekering ingeschakeld en deze geeft aan dat Bruynzeel 100% aansprakelijk is voor de vervolgschade. Nadat ik dit heb gemeld aan Bruynzeel keuken, blijven ze vasthouden dat de Spagtelputz in eigen beheer is aangebracht en dat zij hiervoor niet aansprakelijk zijn.
Ook verloopt het contact met Bruynzeel Keuken erg moeizaam, je moet overal drie keer achteraan bellen. Ik zou dan ook niet meer een Bruynzeel keuken kopen, het geeft alleen maar ellende. Zeker ook omdat we ook al problemen met onze Siemens inductie kookplaat hebben gehad, die ook verkeerd zat gemonteerd volgens de Siemens monteur.
Hebben jullie nog tips of hier nog iets anders mee kan? Verder is dit ook even afwachten op de rechtsbijstand.