Hollands Nieuwe ellende al ruim een jaar lang
Geplaatst: 11 jul 2013 22:58
Met zeer grote regelmaat moet ik van vrienden en familie vernemen dat ik telefonisch niet bereikbaar ben. Ook smsjes komen vaak niet aan. Ben nu zo'n 1,5 jaar klant en heb al ruim een jaar ellende. Volgens Hollands Nieuwe lag het aan mijn telefoon. Dus nieuwe telefoon aangeschaft.. probleem niet opgelost.
Steeds weer moet ik nieuwe tickets indienen en na 2 dagen krijg je een reactie dat je ticket wordt doorgezet naar een andere afdeling. Die afdeling vraagt me dan weer 2 dagen later min. 3 voorbeelden te geven van maximaal 3 dagen oud. Tja, die had ik in mijn ticket al gegeven maar omdat je dan pas na 4 dagen een reactie krijgt, zijn die verouderd. Ze geven dan als reden dat ze daarom niks meer kunnen doen. Ik moet maar weer contact opnemen wanneer ik weer problemen heb.
Het lullige is dat ik vaak zelf niet door heb dat mensen mij niet kunnen bereiken. Want ja, waarom zou ik met een andere telefoon naar mezelf gaan bellen?
Afgelopen weekend aangegeven dat ik wens dat mijn contract ontbonden wordt omdat ze niet leveren wat er in het contract staat.
Vandaag werd ik gebeld door medewerker Thomas. Hij zou me tussen 16:00 uur en 16:30 uur terug bellen. Maar zoals ik gewend ben van HollandsNieuwe, kwamen ze weer hun afspraak niet na. Ik werd pas na 16:30 uur gebeld. Thomas verzocht me om drie vrienden te gaan bellen met de vraag of ze me terug wilden bellen. Ook moest ik dan WEER aan de mensen vragen op welke postcodes zij zich bevonden.
Dan kon hij zien of ik bereikbaar was om zo voorbeelden te creëren. Ik was op dat moment bereikbaar anders kon hij me toch niet bellen...
Hij kon niks voor me doen. Ik moest weer nieuwe voorbeelden geven want die van zaterdag 6 juli (waar ik op 6 juli een ticket voor heb ingediend) waren inmiddels verlopen. Duh! Waarom nemen ze na 5 dagen contact op?
De volgende keer als ik niet bereikbaar ben moest ik maar niet meer online een ticket indienen, maar bellen naar het 0900 nummer. Hoe????? Als ik niet bereikbaar ben, kan ik ook zelf niet bellen.
Je wordt echt iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd. Iets oplossen doen ze niet.
Nog een ander voorbeeld:
Ticket ingediend dat ik niet kan bellen en sms-en op een bepaalde dag. Twee dagen later krijg ik daar de volgende reactie op: "Ik zie dat u weer kunt bellen en dat het probleem opgelost is".
En nog een voorbeeld: Ik ontving geen smsjes. Twee dagen later krijg ik een reactie per mail: "Het probleem is opgelost". Het was helemaal niet opgelost. Kon ik weer een ticket indienen met weer nieuwe voorbeelden. Moest ik mensen weer vragen om me te sms-en dan dan me het precieze tijdstip en hun locatie door te geven. Erg vervelend om dat steeds aan iedereen te moeten vragen.
Dit gaat zo al ruim een jaar. Ze lossen gewoon niks op. Om te janken, deze provider.
Ik raad iedereen aan om NOOIT aan Hollands Nieuwe te beginnen. Goedkoop is hier absoluut duurkoop. Je hebt een telefoon met abo om bereikbaar te kunnen zijn. Dat ben je hier dus vaak niet.
Steeds weer moet ik nieuwe tickets indienen en na 2 dagen krijg je een reactie dat je ticket wordt doorgezet naar een andere afdeling. Die afdeling vraagt me dan weer 2 dagen later min. 3 voorbeelden te geven van maximaal 3 dagen oud. Tja, die had ik in mijn ticket al gegeven maar omdat je dan pas na 4 dagen een reactie krijgt, zijn die verouderd. Ze geven dan als reden dat ze daarom niks meer kunnen doen. Ik moet maar weer contact opnemen wanneer ik weer problemen heb.
Het lullige is dat ik vaak zelf niet door heb dat mensen mij niet kunnen bereiken. Want ja, waarom zou ik met een andere telefoon naar mezelf gaan bellen?
Afgelopen weekend aangegeven dat ik wens dat mijn contract ontbonden wordt omdat ze niet leveren wat er in het contract staat.
Vandaag werd ik gebeld door medewerker Thomas. Hij zou me tussen 16:00 uur en 16:30 uur terug bellen. Maar zoals ik gewend ben van HollandsNieuwe, kwamen ze weer hun afspraak niet na. Ik werd pas na 16:30 uur gebeld. Thomas verzocht me om drie vrienden te gaan bellen met de vraag of ze me terug wilden bellen. Ook moest ik dan WEER aan de mensen vragen op welke postcodes zij zich bevonden.
Dan kon hij zien of ik bereikbaar was om zo voorbeelden te creëren. Ik was op dat moment bereikbaar anders kon hij me toch niet bellen...
Hij kon niks voor me doen. Ik moest weer nieuwe voorbeelden geven want die van zaterdag 6 juli (waar ik op 6 juli een ticket voor heb ingediend) waren inmiddels verlopen. Duh! Waarom nemen ze na 5 dagen contact op?
De volgende keer als ik niet bereikbaar ben moest ik maar niet meer online een ticket indienen, maar bellen naar het 0900 nummer. Hoe????? Als ik niet bereikbaar ben, kan ik ook zelf niet bellen.
Je wordt echt iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd. Iets oplossen doen ze niet.
Nog een ander voorbeeld:
Ticket ingediend dat ik niet kan bellen en sms-en op een bepaalde dag. Twee dagen later krijg ik daar de volgende reactie op: "Ik zie dat u weer kunt bellen en dat het probleem opgelost is".
En nog een voorbeeld: Ik ontving geen smsjes. Twee dagen later krijg ik een reactie per mail: "Het probleem is opgelost". Het was helemaal niet opgelost. Kon ik weer een ticket indienen met weer nieuwe voorbeelden. Moest ik mensen weer vragen om me te sms-en dan dan me het precieze tijdstip en hun locatie door te geven. Erg vervelend om dat steeds aan iedereen te moeten vragen.
Dit gaat zo al ruim een jaar. Ze lossen gewoon niks op. Om te janken, deze provider.
Ik raad iedereen aan om NOOIT aan Hollands Nieuwe te beginnen. Goedkoop is hier absoluut duurkoop. Je hebt een telefoon met abo om bereikbaar te kunnen zijn. Dat ben je hier dus vaak niet.