Casema (wanadoo) kabel
Geplaatst: 01 feb 2004 14:21
Begin Dec. heeft mijn dochter het installatiepakket van casema kabelinternet ontvangen.Ik heb dit voor haar aangesloten en er bleken problemen te zijn met de utp kabel. Het was niet mogelijk om in te loggen. na moeizame pogingen via de helpdesk, kwam 1 medewerker er achter dat de foutmelding duidde op een niet goede kabel. Geen probleem er werd direct een nieuwe toegezonden. Nu 2 maanden en vele uren wachten (à €0,10 per minuut) voor verbindingen met de helpdesk, klantenservice etc. is nog steeds geen kabel ontvangen.
Iedereen verwijst naar andere afdelingen welke men als medewerker enkel per mail kan doormelden. Maar niemand doet echt iets.
Via email het office benaderd, weer een mail terug, sorry, er waren problemen geweest met de levering, maar dat was opgelost nu en binnen 2 weken is hij er. Echter, nu 2½ week later???? Nog steeds niets, wel bleek er een wervingdactie te zijn. 1 verkoper kwam aan de huisdeur vragen of zij mogelijk een kabelaansluiting zou willen!!! ja, graag, als je maar vertelt hoe ik dat voor elkaar krijg, antwoorde zij.
Na weer het office adres te hebben gemaild, kwam er plots een melding, het mailadres is niet meer in gebruik.
Kijk voor antwoorden op al je vragen op de geheel vernieuwde website.
Maar daar is geen oplossing voor dit probleem voorhanden.
Het enige wat nog rest lijkt mij, het hele pakket mag worden opgehaald en we gaan op zoek naar een echte provider, die wel service verleend.
Iedereen verwijst naar andere afdelingen welke men als medewerker enkel per mail kan doormelden. Maar niemand doet echt iets.
Via email het office benaderd, weer een mail terug, sorry, er waren problemen geweest met de levering, maar dat was opgelost nu en binnen 2 weken is hij er. Echter, nu 2½ week later???? Nog steeds niets, wel bleek er een wervingdactie te zijn. 1 verkoper kwam aan de huisdeur vragen of zij mogelijk een kabelaansluiting zou willen!!! ja, graag, als je maar vertelt hoe ik dat voor elkaar krijg, antwoorde zij.
Na weer het office adres te hebben gemaild, kwam er plots een melding, het mailadres is niet meer in gebruik.
Kijk voor antwoorden op al je vragen op de geheel vernieuwde website.
Maar daar is geen oplossing voor dit probleem voorhanden.
Het enige wat nog rest lijkt mij, het hele pakket mag worden opgehaald en we gaan op zoek naar een echte provider, die wel service verleend.