LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Trowaa.nl niet te vertrouwen bij aankoop Samsung Galaxy S2 P

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
receptie01

Trowaa.nl niet te vertrouwen bij aankoop Samsung Galaxy S2 P

Ongelezen bericht door receptie01 »

deze tekst staat ook op klacht.nl

Geachte op 29/06 bestelde ik een Samsung Galaxy S2 Plus i9105 Grey bij deze firma ik betaalde de som en kreeg daarna een order bevestiging. Na 4 dagen niets gehoord mailde ik zelf en kreeg een mail terug dat hij uitverkocht was en op 10/07 terug een levering bij hun binnen kwam. Heb herhaaldelijk gemaild en heb vandaag gevraagd of als hij op 15/07 niet binnen kwam mijn geld wil terug storten en kreeg weer een vriendelijke mail terug dat in orde ging komen. Ik ben het beu en heb geen vertrouwen niet meer in deze zaak.

Kan u in deze zaak mij bijstaan , gezien ik hier eveneens dergelijke praktijken zie staan. Hopelijk komen we tot een oplossing aan dit probleem

Ben eens nieuwsgierig of men hier op reageert, heb betaald met mistercash ja ik woon in Belgie

dhc

Re: Trowaa.nl niet te vertrouwen bij aankoop Samsung Galaxy S2 P

Ongelezen bericht door dhc »

Kunnen niets voor je doen, je woont in België, zoek daar hulp.

devious

Ongelezen bericht door devious »

En waarom wacht je niet gewoon even af? Gelijk de gebeten hond spelen heeft niet echt veel nut.
Voorlopig is er niks aan de hand.

receptie01

Ongelezen bericht door receptie01 »

Geachte, ik wacht al 15 dagen en als je eens op tweakers gaat lezen of review trowaa zal je wel verstaan ik zo reageer en ik dacht dat er op hun site staat binnen 24 u geleverd dan moet je toch niet 14 dagen wachten

Barman

Ongelezen bericht door Barman »

Geachte, we kunnen niets voor je doen, je woont in België, zoek daar hulp.

Gesloten