POSTNL pakket kwijt AANGETEKEND
Geplaatst: 15 jul 2013 14:29
Ik heb even een vraag.
Ik heb vorig jaar oktober tickets gekocht voor in concert in de o2 Arena. Toen ik te horen kreeg dat het concert verzet was mocht ik of toch nog naar dit concert gaan of mijn geld terug vragen. Ik koos dus voor optie 2.
Op 18 december 2012 heb ik mijn tickets + brief AANGETEKEND verstuurd met POSTNL. Maar tot de dag van vandaag is mijn pakketje nog steeds niet ontvangen op het adres in Engeland. Als ik op de website kijk en mijn barcode volg staat er ook: Bezorg datum niet bekend.
Ik heb POSTNL gebeld en hun zeggen dat de fout niet meer bij hun ligt, maar ik heb mijn pakket toch bij aangetekend verzonden? Dit betekend toch dat hun hier uiteindelijk verantwoordelijk voor zijn, of geldt hier een verzekering voor?
Graag zou ik wat duidelijker antwoord hierop willen aangezien POSTNL niet vriendelijk was en eigenlijk meteen de schuld gaf aan het postbedrijf in Engeland.
Ik heb vorig jaar oktober tickets gekocht voor in concert in de o2 Arena. Toen ik te horen kreeg dat het concert verzet was mocht ik of toch nog naar dit concert gaan of mijn geld terug vragen. Ik koos dus voor optie 2.
Op 18 december 2012 heb ik mijn tickets + brief AANGETEKEND verstuurd met POSTNL. Maar tot de dag van vandaag is mijn pakketje nog steeds niet ontvangen op het adres in Engeland. Als ik op de website kijk en mijn barcode volg staat er ook: Bezorg datum niet bekend.
Ik heb POSTNL gebeld en hun zeggen dat de fout niet meer bij hun ligt, maar ik heb mijn pakket toch bij aangetekend verzonden? Dit betekend toch dat hun hier uiteindelijk verantwoordelijk voor zijn, of geldt hier een verzekering voor?
Graag zou ik wat duidelijker antwoord hierop willen aangezien POSTNL niet vriendelijk was en eigenlijk meteen de schuld gaf aan het postbedrijf in Engeland.