gratis (digitenne) wordt een betaald contract van een jaar
Geplaatst: 17 jul 2013 14:57
wij hadden een glasvezelpakket zilver bij KPN,daarbij zat ook een gratis Digitenne.
omdat internet wel erg traag was werd ons geadviseerd om over te stappen naar KPN alles in 1 standaard, waarbij we de gratis Digitenne konden behouden,en het nieuwe contract zou iets duurder zijn.
toen we waren overgestapt deed de Digitenne het niet meer,bellen dus met weer lang aan de telefoon hangen, wat bleek ze hadden per ongeluk de Digitenne gedeactiveerd, maar die zouden ze wel weer activeren, na 2 weken nog niets,weer bellen en wachten en ja hoor ze konden het niet meer activeren er moest een nieuwe kaart gestuurd worden, weer wachten en weer niets en nogmaals bellen en wachten, een kaart was niet mogelijk maar we zouden een nieuw kastje krijgen en er zouden geen kosten aan zitten.
en inderdaad we kregen een nieuw kastje,maar even later ook een brief waarin stond dat we een contract waren aan gegaan HUH een nieuw contract NEE het was jullie fout het was gratis, mw het komt allemaal wel goed
nu een mail gekregen dat er een bedrag van 4.00 euro per maand word af geschreven (u zal wel denken wat is nu 4.00 euro,maar gratis is bij mij gratis) weer bellen en ja we zitten voor een jaar vast aan dat contract en we moeten blij zijn dat er geen kosten in rekening gebracht zijn voor het nieuwe abonnement van Digitenne en allen de huur hoeven te betalen
dit is toch belachelijk,je hebt iets gratis maar zij deactiveren het per ongeluk en nu moet ik gaan betalen voor iets waarom ik niet heb gevraagd, want als ik geweten had dat hier kosten aan zaten dan had ik het zeker niet gedaan
omdat internet wel erg traag was werd ons geadviseerd om over te stappen naar KPN alles in 1 standaard, waarbij we de gratis Digitenne konden behouden,en het nieuwe contract zou iets duurder zijn.
toen we waren overgestapt deed de Digitenne het niet meer,bellen dus met weer lang aan de telefoon hangen, wat bleek ze hadden per ongeluk de Digitenne gedeactiveerd, maar die zouden ze wel weer activeren, na 2 weken nog niets,weer bellen en wachten en ja hoor ze konden het niet meer activeren er moest een nieuwe kaart gestuurd worden, weer wachten en weer niets en nogmaals bellen en wachten, een kaart was niet mogelijk maar we zouden een nieuw kastje krijgen en er zouden geen kosten aan zitten.
en inderdaad we kregen een nieuw kastje,maar even later ook een brief waarin stond dat we een contract waren aan gegaan HUH een nieuw contract NEE het was jullie fout het was gratis, mw het komt allemaal wel goed
nu een mail gekregen dat er een bedrag van 4.00 euro per maand word af geschreven (u zal wel denken wat is nu 4.00 euro,maar gratis is bij mij gratis) weer bellen en ja we zitten voor een jaar vast aan dat contract en we moeten blij zijn dat er geen kosten in rekening gebracht zijn voor het nieuwe abonnement van Digitenne en allen de huur hoeven te betalen
dit is toch belachelijk,je hebt iets gratis maar zij deactiveren het per ongeluk en nu moet ik gaan betalen voor iets waarom ik niet heb gevraagd, want als ik geweten had dat hier kosten aan zaten dan had ik het zeker niet gedaan