telfort alles in 1 pakket naar ziggo DRAMATISCH
Geplaatst: 18 jul 2013 14:11
Na wat u eerder heeft kunnen lezen over een klacht betreft adres huisnummer verkeerd over te nemen van een ander persoon wat niet voor ons bedoeld was, heeft het nog een paar maanden geduurd voordat het bij ons weer goed stond. Nu zijn we aan het einde van het jaarcontract en door vele klachten die wij hebben betreft storingen met de tv vaak groen beeld, en hele vele telefoontjes vanaf vorig jaar tot afgelopen maandag nog nog steeds geen verandering / oplossing. Hadden wij besloten om toch maar terug te gaan naar Ziggo. Ons einddatum contract is 08-08-2013. Zagen wij eind juni.
Wij zijn daarom eind juni gaan kijken waar wij naartoe wilden gaan en kwamen toch terecht bij Ziggo.
Nou eerst zelf geprobeerd een contract met overname door Ziggo te laten regelen alleen wij hadden een vraag over de overstapformulier welke datum in te vullen. Ja is zondag 7 juli kan je natuurlijk niet bellen. Maandag 8 juli ziggo gebeld en uitgelegd moest ik een ander telefoonnummer bellen om het te laten wijzigen, zo gezegd een aardige vrouw mevrouw Graanoogst aan de telefoon gehad, en die vroeg wat wij ingevuld hadden als startdatum omdat zei als startdatum 16 juli had staan, ik zeg dat is een vraag voor mij het moet 8 augustus zijn zodat we niet met dubbele kosten zitten. O vroeg hij niet om een ingangstdatum dan met het aanvragen ik zeg nee niks gezien, nou een moment geduld ik ga het aanpassen. Ze kwam terug heeft gezegd heb het aangepast naar 8 augustus. Ik zeg hoe zit het met de overstap van televisie en dergelijke en nummerbehoud van telefoon als u mijn het contractnummer geef regel ik dat. Tevens had ik de vraag gesteld wat moet ik nu doen met de e-mail van de overstap niks meer ik heb het nu doorgevoerd, nadat ik het contractnummer gegeven had. en dacht nou eindelijk nu wachten of het inderdaad goed gaat.
Wij krijgen de brief van Ziggo gedateerd op 08 juli 2013 met inderdaad alles zoals afgesproken was.
Dacht wat kan er nu nog fout gaan.
Vrijdagavond 12 juli krijgen wij een e-mail met laatste herinnering om de overstapformulier te regelen, denk wat nu weer is allemaal geregeld toch. Wij in het weekendje dat we even weg waren een e-mail naar ziggo gestuurd van hoe kan dit alles is geregeld. Nou zaterdagmiddag 13 juli krijgen we daar een antwoordt op van.
Na controle van uw gegevens is gebleken dat internet bij Tele2 door Ziggo wordt opgezegt per 15 augustus 2013.
Wij natuurlijk witheet van dit is geen afspraak zoals wij het afgesproken hebben.
Maandag 15 juli heb ik boos maar lang netjes Ziggo gebeld en uitgelegd wat er aan de hand is en dat wij geen Tele2 maar Telfort hebben waar ze dat vandaan halen.
Na lang een vrouw gesproken te hebben die het bloed onder mijn nagels vandaan haalde heb ik gevraagd hogerhand, nou dat kan niet, ik zeg wat kan niet dit heb ik ook eerder meegemaakt en kon ineens wel. Als u een momentje heb verbind ik u door, krijg ik weer een andere vrouw aan de lijn blijkt ook niemand van hogerhand te zijn waar ik op stond, weer een ander blijkt ook geen hogerhand te zijn maar Claudia Coenen, na lang doormelden wat onze klachten zijn heb ik echt boos maar netjes en snotverkouden dat ik ben gezegd annuleer de hele boel maar, wij gaan niet naar jullie. Bij deze heb ik het geannuleerd. Maar je moet wel zelf contact opnemen met Telfort dat ze het nummer niet laten proteren.
Hup ik Telfort gesproken op 15 juli 2013 en de hele situatie uitgelegd en had zei alles vermeld in het systeem dat ik bij hun zou blijven. En ze zou een verlengingsaanbod doen per e-mail en woensdag gisterochtend 17 juli 2013 erover bellen, niet gebeurd. Dat is niet netjes.
Kreeg nog iemand van de td aan de lijn om hopelijk de storingen die we geregeld hebben te verhelpen maar het enige is wij kunnen er niks mee er is niks aan de hand. Nou daadwerkelijk wel alleen niet constant. Uiteindelijk van 12:41 tot 14:40 aan de telefoon gehad. Maar met de storingen niks wijzer geworden.
Nu 18 juli 2013 ligt er een brief van Telfort in de bus dat ze de opzegging 15 augustus 2013 door gaan voeren. Dacht nu breekt echt mijn klomp heb maandag 15 juli doorgegeven wat er met Ziggo gaande was en dan bij Telfort te blijven alles in het systeem en nu dit.
Gelijk Telfort gebeld ene meneer luisterde niet en zei dat ik bij Ziggo moet zijn. Ik zo van meneer bot maar netjes en snotverkouden van moet u goed luisteren bij uw collega is het allemaal bekend en Ziggo gaat niet door wij blijven bij jullie. Wederom luisterde die niet waardoor ik me stem wat meer verhefde en zei van u luistert niet heb ziggo maandag duidelijk gemaakt hoe de vork in de steel zit en annuleer de hele boel. nou uiteindelijk luisterde hij maar vraag me niet hoe.
Hij zou het bij de afdeling neerleggen en komt er spoedig op terug, ik zeg wanneer wij hebben er gewoon al slapeloze nachten van vanaf 7 juli ja na het weekend, ik zeg dan pas. Ik zeg hopelijk wel sneller. Heb geen zin in dubbele rekeningen. dus ik hoop dat je er zo spoedig mogelijk op terugkomt. heb alle namen en tijdstippen en datums genoteerd dus ze kunnen niet zeggen dat kan niet die persoon.
Maar denk dat alles gewoon 15 augustus weg is dat we dan niks meer hebben. Lekker goedkoop :-0
Wij zijn daarom eind juni gaan kijken waar wij naartoe wilden gaan en kwamen toch terecht bij Ziggo.
Nou eerst zelf geprobeerd een contract met overname door Ziggo te laten regelen alleen wij hadden een vraag over de overstapformulier welke datum in te vullen. Ja is zondag 7 juli kan je natuurlijk niet bellen. Maandag 8 juli ziggo gebeld en uitgelegd moest ik een ander telefoonnummer bellen om het te laten wijzigen, zo gezegd een aardige vrouw mevrouw Graanoogst aan de telefoon gehad, en die vroeg wat wij ingevuld hadden als startdatum omdat zei als startdatum 16 juli had staan, ik zeg dat is een vraag voor mij het moet 8 augustus zijn zodat we niet met dubbele kosten zitten. O vroeg hij niet om een ingangstdatum dan met het aanvragen ik zeg nee niks gezien, nou een moment geduld ik ga het aanpassen. Ze kwam terug heeft gezegd heb het aangepast naar 8 augustus. Ik zeg hoe zit het met de overstap van televisie en dergelijke en nummerbehoud van telefoon als u mijn het contractnummer geef regel ik dat. Tevens had ik de vraag gesteld wat moet ik nu doen met de e-mail van de overstap niks meer ik heb het nu doorgevoerd, nadat ik het contractnummer gegeven had. en dacht nou eindelijk nu wachten of het inderdaad goed gaat.
Wij krijgen de brief van Ziggo gedateerd op 08 juli 2013 met inderdaad alles zoals afgesproken was.
Dacht wat kan er nu nog fout gaan.
Vrijdagavond 12 juli krijgen wij een e-mail met laatste herinnering om de overstapformulier te regelen, denk wat nu weer is allemaal geregeld toch. Wij in het weekendje dat we even weg waren een e-mail naar ziggo gestuurd van hoe kan dit alles is geregeld. Nou zaterdagmiddag 13 juli krijgen we daar een antwoordt op van.
Na controle van uw gegevens is gebleken dat internet bij Tele2 door Ziggo wordt opgezegt per 15 augustus 2013.
Wij natuurlijk witheet van dit is geen afspraak zoals wij het afgesproken hebben.
Maandag 15 juli heb ik boos maar lang netjes Ziggo gebeld en uitgelegd wat er aan de hand is en dat wij geen Tele2 maar Telfort hebben waar ze dat vandaan halen.
Na lang een vrouw gesproken te hebben die het bloed onder mijn nagels vandaan haalde heb ik gevraagd hogerhand, nou dat kan niet, ik zeg wat kan niet dit heb ik ook eerder meegemaakt en kon ineens wel. Als u een momentje heb verbind ik u door, krijg ik weer een andere vrouw aan de lijn blijkt ook niemand van hogerhand te zijn waar ik op stond, weer een ander blijkt ook geen hogerhand te zijn maar Claudia Coenen, na lang doormelden wat onze klachten zijn heb ik echt boos maar netjes en snotverkouden dat ik ben gezegd annuleer de hele boel maar, wij gaan niet naar jullie. Bij deze heb ik het geannuleerd. Maar je moet wel zelf contact opnemen met Telfort dat ze het nummer niet laten proteren.
Hup ik Telfort gesproken op 15 juli 2013 en de hele situatie uitgelegd en had zei alles vermeld in het systeem dat ik bij hun zou blijven. En ze zou een verlengingsaanbod doen per e-mail en woensdag gisterochtend 17 juli 2013 erover bellen, niet gebeurd. Dat is niet netjes.
Kreeg nog iemand van de td aan de lijn om hopelijk de storingen die we geregeld hebben te verhelpen maar het enige is wij kunnen er niks mee er is niks aan de hand. Nou daadwerkelijk wel alleen niet constant. Uiteindelijk van 12:41 tot 14:40 aan de telefoon gehad. Maar met de storingen niks wijzer geworden.
Nu 18 juli 2013 ligt er een brief van Telfort in de bus dat ze de opzegging 15 augustus 2013 door gaan voeren. Dacht nu breekt echt mijn klomp heb maandag 15 juli doorgegeven wat er met Ziggo gaande was en dan bij Telfort te blijven alles in het systeem en nu dit.
Gelijk Telfort gebeld ene meneer luisterde niet en zei dat ik bij Ziggo moet zijn. Ik zo van meneer bot maar netjes en snotverkouden van moet u goed luisteren bij uw collega is het allemaal bekend en Ziggo gaat niet door wij blijven bij jullie. Wederom luisterde die niet waardoor ik me stem wat meer verhefde en zei van u luistert niet heb ziggo maandag duidelijk gemaakt hoe de vork in de steel zit en annuleer de hele boel. nou uiteindelijk luisterde hij maar vraag me niet hoe.
Hij zou het bij de afdeling neerleggen en komt er spoedig op terug, ik zeg wanneer wij hebben er gewoon al slapeloze nachten van vanaf 7 juli ja na het weekend, ik zeg dan pas. Ik zeg hopelijk wel sneller. Heb geen zin in dubbele rekeningen. dus ik hoop dat je er zo spoedig mogelijk op terugkomt. heb alle namen en tijdstippen en datums genoteerd dus ze kunnen niet zeggen dat kan niet die persoon.
Maar denk dat alles gewoon 15 augustus weg is dat we dan niks meer hebben. Lekker goedkoop :-0