Werken bij Sandd
Geplaatst: 18 jul 2013 14:36
Beste mensen,
Op 5 juli heb ik mij aangemeld bij Sandd voor bezorger/bezorgster.
Vrij snel werd ik gebeld en is het een en ander gezegd maar NIET DAT HET IN EEN AFGESLOTEN RUIMTE MOEST ZIJN bij de 1e telefoongesprek. Ik vertelde dat ik klein behuisd ben en geen ruimte heb om thuis te sorteren en omdat het appartement te koop staat. Hebben hun geen boodschap aan maar goed, ik heb allerlei mensen gebeld waar ze die ruimte hebben en of ik er gebruik van mocht maken. Nou ik heb die ruimte gevonden. En de volgende dag belde ik Sandd terug dat ik ruimte gevonden heb, nou de bezorgdagen zijn maandag en donderdagmiddag tussen 13:00 uur en 17:00 uur. Ik woon op nog geen 5 minuten afstand van dat adres vandaan, en ik het wil doen omdat ik nog geen baan kan vinden en wel wat heb in die tijd. Heb ik uitgelegd dat ik ook verder moet zoeken naar werk of dat ze een kwartier van tevoren kunnen laten weten dat ze er aan komen dan ben ik er met een paar minuten. Ook omdat ik op dat adres moet wachten en niet verder kan zoeken naar werk is de middag een verloren middag terwijl ik ook banen kan vinden in de tijd dat ik moet wachten. Heel kort en bot NEE doen we niet aan. Dan moet je maar kijken of die persoon thuis blijft tot ze geweest zijn, ik zeg sorry ! het is een oudere mevrouw en van haar kan ik en jij niet verwachten dat ze thuis blijft. Dan zorg je maar dat wij een sleutel hebben zodat wij het kunnen neerzetten. Ik zeg daar begint zei niet aan. Ja het moet afgesloten staan en je bent verplicht op dat adres te zijn zodat het geleverd kan worden noem het allemaal maar op en kort en botter werd het steeds meer en meer als je namen wil weten kan ik ze zo neerzetten wie het geweest zijn. Heb ik gezegd van Sorry, dit is geen klantenbinding voor personeel zoals je nu praat. Nu praat je juist zo dat ze niet meer voor je willen werken. Ik zeg wil iemand van hogerhand wil heel graag werken voor jullie en wil ook tot een oplossing komen dat het kan en dat ik loop voor jullie. Nou dan moet je apeldoorn bellen. ik zeg naar wie moet ik vragen dan. Heel kort chagarijnig bitchie zei ze dit is geen prettig telefoongesprek meer tuut tuut tuut. Denk dit slaat noch kant nog wat. de hoorn erop gooien.
Ik een e-mail naar apeldoorn gestuurd dat ik dit geen prettige manier van communiceren vond en er niet van gediend ben dat dat haak erop gegooid wordt. Ene meneer belde terug heb zijn naam ook nog.
Hij vertelde u wilde teruggebeld worden naar aanleiding van de e-mail, ik zeg nou nee niet zo zeer maar wil het laten weten hoe je collega in Utrecht ermee omgaat. dat ik dat niet vind kunnen, ook hij was niet voor rede vatbaar en heb op een gegeven moment gezegd jij wil ook niet tot een oplossing komen en je begrijpt de situatie ook niet maar dit verhaal krijgt nog wel een staartje zodat niemand meer wil werken op deze manier. hoe jullie met mensen omgaan. Jullie staan te springen om personeel maar op deze manier snap ik het zeer zeker.
Hij was ook al zo kort en bot, en niet vriendelijk. waardoor ik ook gezegd heb ik wil niet meer voor jullie werken. zoeken jullie maar lang door naar personeel.
Op 5 juli heb ik mij aangemeld bij Sandd voor bezorger/bezorgster.
Vrij snel werd ik gebeld en is het een en ander gezegd maar NIET DAT HET IN EEN AFGESLOTEN RUIMTE MOEST ZIJN bij de 1e telefoongesprek. Ik vertelde dat ik klein behuisd ben en geen ruimte heb om thuis te sorteren en omdat het appartement te koop staat. Hebben hun geen boodschap aan maar goed, ik heb allerlei mensen gebeld waar ze die ruimte hebben en of ik er gebruik van mocht maken. Nou ik heb die ruimte gevonden. En de volgende dag belde ik Sandd terug dat ik ruimte gevonden heb, nou de bezorgdagen zijn maandag en donderdagmiddag tussen 13:00 uur en 17:00 uur. Ik woon op nog geen 5 minuten afstand van dat adres vandaan, en ik het wil doen omdat ik nog geen baan kan vinden en wel wat heb in die tijd. Heb ik uitgelegd dat ik ook verder moet zoeken naar werk of dat ze een kwartier van tevoren kunnen laten weten dat ze er aan komen dan ben ik er met een paar minuten. Ook omdat ik op dat adres moet wachten en niet verder kan zoeken naar werk is de middag een verloren middag terwijl ik ook banen kan vinden in de tijd dat ik moet wachten. Heel kort en bot NEE doen we niet aan. Dan moet je maar kijken of die persoon thuis blijft tot ze geweest zijn, ik zeg sorry ! het is een oudere mevrouw en van haar kan ik en jij niet verwachten dat ze thuis blijft. Dan zorg je maar dat wij een sleutel hebben zodat wij het kunnen neerzetten. Ik zeg daar begint zei niet aan. Ja het moet afgesloten staan en je bent verplicht op dat adres te zijn zodat het geleverd kan worden noem het allemaal maar op en kort en botter werd het steeds meer en meer als je namen wil weten kan ik ze zo neerzetten wie het geweest zijn. Heb ik gezegd van Sorry, dit is geen klantenbinding voor personeel zoals je nu praat. Nu praat je juist zo dat ze niet meer voor je willen werken. Ik zeg wil iemand van hogerhand wil heel graag werken voor jullie en wil ook tot een oplossing komen dat het kan en dat ik loop voor jullie. Nou dan moet je apeldoorn bellen. ik zeg naar wie moet ik vragen dan. Heel kort chagarijnig bitchie zei ze dit is geen prettig telefoongesprek meer tuut tuut tuut. Denk dit slaat noch kant nog wat. de hoorn erop gooien.
Ik een e-mail naar apeldoorn gestuurd dat ik dit geen prettige manier van communiceren vond en er niet van gediend ben dat dat haak erop gegooid wordt. Ene meneer belde terug heb zijn naam ook nog.
Hij vertelde u wilde teruggebeld worden naar aanleiding van de e-mail, ik zeg nou nee niet zo zeer maar wil het laten weten hoe je collega in Utrecht ermee omgaat. dat ik dat niet vind kunnen, ook hij was niet voor rede vatbaar en heb op een gegeven moment gezegd jij wil ook niet tot een oplossing komen en je begrijpt de situatie ook niet maar dit verhaal krijgt nog wel een staartje zodat niemand meer wil werken op deze manier. hoe jullie met mensen omgaan. Jullie staan te springen om personeel maar op deze manier snap ik het zeer zeker.
Hij was ook al zo kort en bot, en niet vriendelijk. waardoor ik ook gezegd heb ik wil niet meer voor jullie werken. zoeken jullie maar lang door naar personeel.