LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mobiele telefonie Tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dinyd

mobiele telefonie Tele2

Ongelezen bericht door dinyd »

18 juli is mijn sim only krt van Tele 2 geactiveerd. Wat heb ik een spijt van het aangaan van een abonnement bij deze provider.Ik heb 1 keer kunnen bellen vanaf een andere lokatie dan mijn huisadres en heb nog geen bereik gehad met het T mobile netwerk.Had ik maar eerder naar deze site gekeken dan was ik niet in zee gegaan met Tele 2. Kontakt met de klantenservice is nagenoeg onmogelijk en als je na heel veel tijd wel kontakt hebt krijg je verkeerde antwoorden. Men zegt maar wat en hoopt dat je dan weer even je mond houdt. Mensen begin er niet aan .Het lijkt goedkoop maar het wordt alleen maar duurkoop. Ik ben voorlopig 4 dagen niet bereikbaar omdat men nu zegt dat de simkaart niet werkt en een nieuwe opgestuurd wordt.Dan houd je weer 4 dagen je mond . Ik heb geen enkel vertrouwen in deze provider.

devious

Re: mobiele telefonie Tele2

Ongelezen bericht door devious »

Tele2, wat vervelend ...

Barman

Re: mobiele telefonie Tele2

Ongelezen bericht door Barman »

dinyd schreef:Dan houd je weer 4 dagen je mond .
Bedankt voor de tip. Ik ga even Tele2 voor mijn vrouw aanschaffen.

Gesloten