Groupon Vakantie Milaan
Geplaatst: 22 jul 2013 18:45
Via Groupon heb ik 2 maanden geleden een aantal vakantievouchers aangeschaft voor een weekend naar Milaan. Met de vouchers kocht ik de vliegreis naar Milaan en hotelovernachtingen inclusief ontbijt.
Toen ik in Milan aan kwam bij desbetreffende hotel waren er geen kamers beschikbaar voor mij en mijn reisgezelschap. De partner van Groupon, Hotelsbooked.com, had de kamers namelijk niet betaald. Omdat er ook geen plek meer was in het hotel hebben we uit moeten wijken naar een andere hotel en de kamers direct moeten betalen. Hotelsbooked was niet bereikbaar omdat het weekend was en ze pas maandagochtend weer bereikbaar zouden zijn.
Na terugkomst heb ik hotelsbooked direct benaderd en ze de situatie uitgelegd. Helaas wordt ik bij hun van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb Groupon ook al meerdere keren benaderd, telefonisch en per mail. Maar helaas moet ik steeds weer hetzelfde verhaal uitleggen zonder dat ik maar een steek verder kom.
Wat kan ik nu doen om de extra kosten die ik gemaakt heb terug te krijgen? Groupon heeft zich niet aan de afspraak gehouden.
Toen ik in Milan aan kwam bij desbetreffende hotel waren er geen kamers beschikbaar voor mij en mijn reisgezelschap. De partner van Groupon, Hotelsbooked.com, had de kamers namelijk niet betaald. Omdat er ook geen plek meer was in het hotel hebben we uit moeten wijken naar een andere hotel en de kamers direct moeten betalen. Hotelsbooked was niet bereikbaar omdat het weekend was en ze pas maandagochtend weer bereikbaar zouden zijn.
Na terugkomst heb ik hotelsbooked direct benaderd en ze de situatie uitgelegd. Helaas wordt ik bij hun van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb Groupon ook al meerdere keren benaderd, telefonisch en per mail. Maar helaas moet ik steeds weer hetzelfde verhaal uitleggen zonder dat ik maar een steek verder kom.
Wat kan ik nu doen om de extra kosten die ik gemaakt heb terug te krijgen? Groupon heeft zich niet aan de afspraak gehouden.