Pagina 1 van 1

Groupon Vakantie Milaan

Geplaatst: 22 jul 2013 18:45
door vijai
Via Groupon heb ik 2 maanden geleden een aantal vakantievouchers aangeschaft voor een weekend naar Milaan. Met de vouchers kocht ik de vliegreis naar Milaan en hotelovernachtingen inclusief ontbijt.

Toen ik in Milan aan kwam bij desbetreffende hotel waren er geen kamers beschikbaar voor mij en mijn reisgezelschap. De partner van Groupon, Hotelsbooked.com, had de kamers namelijk niet betaald. Omdat er ook geen plek meer was in het hotel hebben we uit moeten wijken naar een andere hotel en de kamers direct moeten betalen. Hotelsbooked was niet bereikbaar omdat het weekend was en ze pas maandagochtend weer bereikbaar zouden zijn.

Na terugkomst heb ik hotelsbooked direct benaderd en ze de situatie uitgelegd. Helaas wordt ik bij hun van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb Groupon ook al meerdere keren benaderd, telefonisch en per mail. Maar helaas moet ik steeds weer hetzelfde verhaal uitleggen zonder dat ik maar een steek verder kom.

Wat kan ik nu doen om de extra kosten die ik gemaakt heb terug te krijgen? Groupon heeft zich niet aan de afspraak gehouden.

Re: Groupon Vakantie Milaan

Geplaatst: 22 jul 2013 19:55
door devious
Klacht.nl en klachtenkompas

daar reageren ze blijkbaar wel

Re: Groupon Vakantie Milaan

Geplaatst: 23 jul 2013 08:51
door vijai
dank je

Re: Groupon Vakantie Milaan

Geplaatst: 16 aug 2013 15:52
door PetraVink
Wat ik graag zou willen weten is, wie zou het in dit verhaal moeten oplossen? Is dat http://www.groupon.nl, het hotel of de tussenpersoon http://www.hotelbooked.com? Ik heb onlangs een reis geboek naar New York via http://www.vliegtickets-new-york.com bij http://www.vliegtickets.nl (ook al een paar keer voorbij zien komen op dit forum). Je zou natuurlijk zeggen dat de verantwoordelijkheid ligt, bij degene bij wie je de reis daadwerkelijk hebt geboekt. Maar indien deze niet thuisgeeft of failliet gaat. Kun je dan de andere schakels ook verantwoordelijk houden voor eventuele schade?
Gr. Petra

Re: Groupon Vakantie Milaan

Geplaatst: 16 aug 2013 16:14
door Josephien12
Het gaat erom bij wie u feitelijk hebt geboekt en betaald.

Het hotel in kwestie in ieder geval niet dus.

Sites als vliegtickets.nl of trivago zenden u door naar een andere site waar u boekt. Daarmee hebben ze wel een verantwoordelijkheid, maar zijn nooit het eerste aanspreekpunt.

Anders is dit bij Groupon. U betaalt rechtstreeks aan Groupon duss.....