| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] valse Herdershond
-
Harm
valse Herdershond
Zoals iedereen weet bijt een valse herder je in de rug. Ik kan een vergelijking met de klootzakken van Dexia niet onderdrukken. Vandaag naar Amsterdam geweest en één van de medewerkers was zo stoer om op acht hoog zijn kont te tonen aan zijn gedupeerde klanten. Als het een echte herdershond was geweest was hij naar beneden gekomen maar ach ja, dat durfde hij natuurlijk niet. Als bonus hadden ze gisteren mijn coulanceregeling naar mij toegestuurd zodat ik die bij thuiskomst kon begroeten. Ik weet niet wat die patatboeren onder coulance verstaan maar om een bedrag van €705,00 in de maand voor een periode van 36 maanden coulant te noemen doet mij weer denken aan een valse hond! Welke gek kan met zo'n regeling nog bij trosradar zeggen dat hij er voor zal zorgen dat niemand zijn huis moet verkopen. Ik heb nieuws voor die beste man, ik verdien iets minder dan hem en ik kan dat nooit betalen en zal dat ook nooit doen want hij verplicht mij bij deze constructie ook nog om af te zien van mijn rechten. Ja in Belgie zijn ze misschien zo dom maar hier niet.
See you in court asshole.
Groeten Harm
See you in court asshole.
Groeten Harm