Pagina 1 van 1
Bij Telfort krijg je waar voor je geld!
Geplaatst: 02 feb 2004 19:47
door !!!!!!!!!!!!!!
Bij Telfort krijg je waar voor je geld!
Een abonnement van 300 min. voor maar euro: 32,50 afgesloten! Super goedkoop plus de samsung E700 er gratis bij! Heb altijd al Telfort gehad en ben voor de volle 100% tevreden! Nu wordt het bereik nog eens beter ook, door de voortdurende plaatsing van zendmasten!
Volgens de consumentenbond duurt het bij Telfort het kortst om een vebinding tot stand te laten brengen en blijf je die verbinding ook nog eens goed houden ook! Qua binnendekking is het bovendien de 3e provider. Nog altijd wel slechter dan Vodafone en KPN, maar ja In ieder geval een goede prij/kwaliteit verhouding!
Want zeg eerlijk ben je nou Nederlander of niet?
Re: Bij Telfort krijg je waar voor je geld!
Geplaatst: 03 feb 2004 00:37
door Gast
alleen jammer dat ze geen mensen onder de 22 accepteren als nieuwe klanten!
Re: Bij Telfort krijg je waar voor je geld!
Geplaatst: 03 feb 2004 23:46
door Gast
hahahahahahahaha,
dit is lachen,
groetjes aan de PR-afdeling van Geldfort.........
Re: Bij Telfort krijg je waar voor je geld!
Geplaatst: 04 feb 2004 21:50
door svs72
geen mensen onder de 22 accepteren?? waar slaat dit op,ik ben 18 en heb telfort ,je woont zeker in een studentenhuis. Bel experian als je wilt weten waarom je afgewezen bent.
succes
Re: Bij Telfort krijg je waar voor je geld!
Geplaatst: 05 feb 2004 12:57
door Gast
svs72> Dat ze jou hebben aangenomen is leuk voor je, maar als je een beetje slimmer was begreep je dat ik uiteraard bedoelde dat ze HEEL VEEL mensen tussen 18 en 21 afwijzen, onafhankelijk waar ze wonen. Telfort heeft dit ook min of meer toegegeven, en diverse consumentenorganisaties hebben dit gemeld bij het meldpunt discriminatie. Echter leeftijdsdiscriminatie is -nog- niet verboden.
En Telfort maakt gebruik van EDR en niet van experian, hoe dom kan je zijn!
Re: Bij Telfort krijg je waar voor je geld!
Geplaatst: 05 feb 2004 14:23
door ??
Gast >> Mensen onder de 22 worden wel degelijk geaccepteerd. Het is een combi van leeftijd en postcode die de doorslag geeft. Woon je op een verkeerde postcode, wordt je geweigerd. Woon je op een goede PC, wordt je gewoon geaccepteerd.
Opzich overigens wel logisch dat ze bij mensen onder de 23 wat voorzichtiger zijn.
Re: Bij Telfort krijg je waar voor je geld!
Geplaatst: 05 feb 2004 14:54
door Gast
Heb gehoord dat je bij telfort alleen contractsovername kunt doen als
Familie (moeder) naar->>>> Familie (Dochter)
maar niet als het van
Familie (ik) naar->>>>> Kennis (Sjakie) gaat....
Alleen als het in de famile biljft dus, klopt dit ???
(heb ik m'n twijfels over, want geld is geld)
Re: Bij Telfort krijg je waar voor je geld!
Geplaatst: 05 feb 2004 18:43
door svs72
wat een leuke reactie van meneer gast ,edr is een zusterbedrijf van het franse/engelse experian international. wie is er nu dom ?
en als telfort je afwijst reageer dit dan niet op andere mensen af
maar op telfort........
Re: Bij Telfort krijg je waar voor je geld!
Geplaatst: 13 feb 2004 14:10
door gaelic4
Je kunt bij Telfort helemaal niet verwisselen van abonnement. Ik wilde het naar mijnouders laten overschrijven: kan niet. Ik wilde het rekeningnummer vna mijn ouders begruiken om mijn rekeningen te kunnen betalen. Kon niet. Ik wilde mijncontract opzeggen: kon niet. Wel kon ik het 'afkopen' door alle resterende termijnen in EEN keer te betalen!!!! Da's wel even 500 harde euris.En de klantenservice-mutsen waren echt dramatisch. En de klachtenafdeling ook.
Uiteindelijk heb ik de klantenservice gebeld engedaan alsof ik van de pers was en het nummer van persvoorlichting nodig had. Persvoorlichting het probleem voor gelegd en binnen een week belden ze terug: mijn abonnement kon per direct worden opgezegd. Dus de klantenservice bij Telfort is echt waardeloos terwijl de persvoorlichting ten minste flexibel is en met de klant mee denkt. Dus hulde aan de persvoorlichtster en BAH BAH BAH voor de klantenservice.
Re: Bij Telfort krijg je waar voor je geld!
Geplaatst: 13 feb 2004 15:09
door harmpje
Via Belcompany heb ik een prepaid-pakket van Telfort aangeschaft. Daar werd een toestel van Philips (330) geleverd. Het toestel vertoonde vrij snel (binnen 14 dagen) een defect. Het probleem werd veroorzaakt door de batterij. Ik mocht het toestel niet via de winkel van Belcompany omruilen, maar was verplicht dit via Telfort te regelen. Het toestel moest naar hen verzonden worden. Is dat correct? Ik had begrepen dat je altijd naar de winkelier terug moet in dergelijke gevallen en niet naar de importeur etc. Alles heeft met elkaar ruim drie maanden geduurd!
Re: Bij Telfort krijg je waar voor je geld!
Geplaatst: 13 feb 2004 15:48
door !!!!!!!!!!!!!!
Bij Telfort is het zo dat als je een pre-pay koopt dat je die naar de reparatieservice van Telfort moet opsturen. Btje raar, had precies hetzelfde! Je hoeft verder niks te betalen als de telefoon binnen de garantieperiode valt!
Re: Bij Telfort krijg je waar voor je geld!
Geplaatst: 13 feb 2004 17:24
door bertvDijk
Volgens mij mag Telfort inderdaad niet verlangen dat je het defecte toestel naar hen stuurt. In het Nieuw Burgelijk Wetboek staat dat de leverancier/winkelier altijd aansprakelijk blijft en de zaak moet oplossen. In dit geval dus Belcompany. Vreemd dat Telfort je verplicht het toestel naar hen te sturen, ook al is dat gratis in de garantieperiode. Zoiets mag geen 3 maanden duren.
Re: Bij Telfort krijg je waar voor je geld!
Geplaatst: 13 feb 2004 21:51
door sjon77
bij prepaidpakketten van orange,telfort en t-mobile hebben de netwerken aangegeven dat zij hun klanten service willen verlenen,door het toestel thuis bij de klant op te halen en een nieuwe of gerepareerd toestel ook weer netjes bij je thuis te brengen ,dit is toch een perfecte service of zie ik dit nu verkeerd, je kan dan wel zeggen dat belcompany volgens de wetboek aansprakelijk is ,maar sorry hoor heb je de mogelijkheid om vanuit je luie stoel het te lossen ga liever weer de stad in waar je betaald voor het parkeren,je vaak omdat het druk is in de rij moet wachten ,omdat je liever het in de winkel wilt oplossen ,daar komt bij dat ook op de kassabon vermeld staat dat je prepaidkaarten en pakketten nooit kan omruilen,overigens is 3 maanden een escalatie geweest want normaliter duurt zoiets ongeveer 2 weken.
sjon albers
Re: Bij Telfort krijg je waar voor je geld!
Geplaatst: 13 feb 2004 21:54
door ronalddahl
bij prepaid moet je niet verwachten dat je veel service krijgt van een winkel ,de marges zijn echt minimaal . En als je nagaat dat albert heijn en kruidvat bv ook prepaidpakketten verkopen ,kun je wel nagaan dat die b*llshit over de aansprakelijkheid van de winkelier/leverancier ver te zoeken is , albert heijn stuurt echt je toestel niet op !!!!
ronald
Re: Bij Telfort krijg je waar voor je geld!
Geplaatst: 16 feb 2004 21:04
door harmpje
"bij prepaidpakketten van orange,telfort en t-mobile hebben de netwerken aangegeven dat zij hun klanten service willen verlenen,door het toestel thuis bij de klant op te halen en een nieuwe of gerepareerd toestel ook weer netjes bij je thuis te brengen ,dit is toch een perfecte service of zie ik dit nu verkeerd, je kan ......."
Het toestel wordt absoluut niet thuis opgehaald, maar je moet het zelf naar het postkantoor brengen en opsturen. Daardoor moet je dus inderdaad naar de stad, in de rij moet staan en wachten ......