Pagina 1 van 1

Jurkje niet gekregen

Geplaatst: 23 jul 2013 21:06
door Chamel
Ik heb in mei een jurkje besteld bij gigi glamour dit kun je via facebook bestellen en ze heeft nu ook een website,na 3 weken had ik mijn jurkje niet ze zei dat ze hem had verstuurd en handgeschreven had ze mijn adres erop gedaan maar toen zei ze ik stuur wel een nieuwe nadat de eerste maar niet kwam ook de tweede kwam niet ,toen bleek dat er een letter van mijn postcode ontbrak want die was ik vergeten ,dit kon ik nog nakijken in berichten heb tnt benaderd en die zegt dat de sorteermachine hem eruit gooit en de postcode erbij zoekt vreemd 2 keer en niet krijgen,ik vroeg heb jij het adres wel goed maar ze zei dat ze nu op stickers was overgegaan en de adressen er meteen uithaalde hoe kan ze hem dan de tweede keer versturen? Wie heeft ook een slechte ervaring met gigi glamour want ik kan fluiten naar mijn jurk

Re: Jurkje niet gekregen

Geplaatst: 23 jul 2013 21:09
door olaf79
Gewoon bestelling annuleren en geld terug laten storten. Dit moet binnen 30 dagen.

Bestel niet zomaar bij facebook sjopjes

Re: Jurkje niet gekregen

Geplaatst: 23 jul 2013 23:18
door devious
Chamel schreef:Ik heb in mei een jurkje besteld bij gigi glamour dit kun je via facebook bestellen en ze heeft nu ook een website,na 3 weken had ik mijn jurkje niet ze zei dat ze hem had verstuurd en handgeschreven had ze mijn adres erop gedaan maar toen zei ze ik stuur wel een nieuwe nadat de eerste maar niet kwam ook de tweede kwam niet ,toen bleek dat er een letter van mijn postcode ontbrak want die was ik vergeten ,dit kon ik nog nakijken in berichten heb tnt benaderd en die zegt dat de sorteermachine hem eruit gooit en de postcode erbij zoekt vreemd 2 keer en niet krijgen,ik vroeg heb jij het adres wel goed maar ze zei dat ze nu op stickers was overgegaan en de adressen er meteen uithaalde hoe kan ze hem dan de tweede keer versturen? Wie heeft ook een slechte ervaring met gigi glamour want ik kan fluiten naar mijn jurk
Bijzonder: u kunt wel fluiten maar van interpunctie heeft u nog nooit gehoord. Echter doet u beide wel creatief.

Re: Jurkje niet gekregen

Geplaatst: 24 jul 2013 07:49
door Annikaatje
Dus TS vergeet een letter uit d'r eigen postcode door te geven (1 van de 2 letters..) en vervolgens stuurt dat bedrijf dat pakje ook nog naar dat adres metpostcode met maar 1 letter??

Schrijft dat bedrijfje trouwens haar eigen adres niet ook op het pakje?

Re: Jurkje niet gekregen

Geplaatst: 24 jul 2013 07:58
door witte angora
Wie heeft ook een slechte ervaring met gigi glamour
Wie heeft ook een slechte ervaring met klanten die zelf hun adres niet goed doorgeven en vervolgens gaan klagen dat het pakje niet aankomt?

Re: Jurkje niet gekregen

Geplaatst: 24 jul 2013 09:51
door sjohie
witte angora schreef:
Wie heeft ook een slechte ervaring met gigi glamour
Wie heeft ook een slechte ervaring met klanten die zelf hun adres niet goed doorgeven en vervolgens gaan klagen dat het pakje niet aankomt?
Ik heb wel ervaring met de KPN webwinkel, ik vulde een verkeerd huisnummer in, maar wel bij de goede postcode (huisnummer 2 ipv 22), en kreeg 3 weken na annulering van de order nog vóór de verzending (koop op afstand was van toepassing) alsnog een track&trace waarop ik zag dat het pakket 2x niet kon worden aangeboden, en retour afzender was gegaan. En uiteraard wisten de buren op nummer 2 helemaal van niks. :shock:

Overigens hielp bellen met KPN niks, want blijkbaar weet niemand daar iets van de online digitenne bestellingen via kpn.com, de medewerkster stelde nota bene voor om het gesprek maar te beëindigen, want ze kon me niet verder helpen. En bij digitenne konden ze de hele online transactie nergens vinden.

Gelukkig had ik betaald met creditcard, dus ik heb een betwiste transactie ingediend, en dat is ergens bij kpn geland waar ze het blijkbaar op konden lossen..

Re: Jurkje niet gekregen

Geplaatst: 24 jul 2013 09:54
door weetnietveel
witte angora schreef:
Wie heeft ook een slechte ervaring met gigi glamour
Wie heeft ook een slechte ervaring met klanten die zelf hun adres niet goed doorgeven en vervolgens gaan klagen dat het pakje niet aankomt?
Ik denk niet dat door een onvolledige postcode een pakje niet kan aankomen. Als de straatnaam en het huisnummer erop staat (wat bijna altijd het geval is) moet het toch geen probleem voor TNT zijn om het te bezorgen.

Re: Jurkje niet gekregen

Geplaatst: 24 jul 2013 10:08
door witte angora
weetnietveel schreef:
witte angora schreef:
Wie heeft ook een slechte ervaring met gigi glamour
Wie heeft ook een slechte ervaring met klanten die zelf hun adres niet goed doorgeven en vervolgens gaan klagen dat het pakje niet aankomt?
Ik denk niet dat door een onvolledige postcode een pakje niet kan aankomen. Als de straatnaam en het huisnummer erop staat (wat bijna altijd het geval is) moet het toch geen probleem voor TNT zijn om het te bezorgen.
Ik weet wel zeker dat dat het probleem is. Hier komt af en toe post die niet voor mij bestemd is. De straatnaam is een heel andere, de naam ook, het huisnummer is wel hetzelfde, en de postcode? Dat is de mijne. Er wordt tegenwoordig alleen op postcode en huisnummer gelopen, straatnaam en persoonsnaam doen er nauwelijks nog toe.

En ja, als die puntmutsen van de TNT, of hoe het heten mag, dan zelf een postcode in moeten vullen...

Re: Jurkje niet gekregen

Geplaatst: 24 jul 2013 10:44
door weetnietveel
witte angora schreef:
weetnietveel schreef: Ik denk niet dat door een onvolledige postcode een pakje niet kan aankomen. Als de straatnaam en het huisnummer erop staat (wat bijna altijd het geval is) moet het toch geen probleem voor TNT zijn om het te bezorgen.
Ik weet wel zeker dat dat het probleem is. Hier komt af en toe post die niet voor mij bestemd is. De straatnaam is een heel andere, de naam ook, het huisnummer is wel hetzelfde, en de postcode? Dat is de mijne. Er wordt tegenwoordig alleen op postcode en huisnummer gelopen, straatnaam en persoonsnaam doen er nauwelijks nog toe.
Ja dat snap ik want er wordt gekeken naar postcode en huisnummer. Als ik jou een brief of pakketje stuur zou ik kunnen volstaan met alleen je postcode en huisnummer en wordt het bij jouw bezorgd.
Maar als de postcode 1 letter tekort komt zal men toch gaan kijken naar straatnaam en huisnummer en dan moet TNT toch echt wel de juiste postcode erbij kunnen zoeken. Zo moeilijk is dat toch niet.

Re: Jurkje niet gekregen

Geplaatst: 24 jul 2013 10:49
door olaf79
witte angora schreef:
Wie heeft ook een slechte ervaring met gigi glamour
Wie heeft ook een slechte ervaring met klanten die zelf hun adres niet goed doorgeven en vervolgens gaan klagen dat het pakje niet aankomt?
Ikke.

Maar 2 dingen:
1) Zonder (geldige) postcode weet het pakje nog steeds zijn rechtmatige eigenaar te vinden. Duurt wat langer omdat het handmatig gesorteerd moet worden.
2) Als het goed is staat adres van afzender erop. Bij onbestelbaar is de post verplicht het retour afzender te sturen. Pakket zonder afzender MOGEN ze niet eens accepteren.

Re: Jurkje niet gekregen

Geplaatst: 24 jul 2013 13:58
door sephora30
witte angora schreef:
Wie heeft ook een slechte ervaring met gigi glamour
Wie heeft ook een slechte ervaring met klanten die zelf hun adres niet goed doorgeven en vervolgens gaan klagen dat het pakje niet aankomt?
Dan nog. De webwinkel is er verantwoordelijk voor dat het pakket goed aankomt, zij dienen dus ook het verzendadres goed te controleren en zonodig te verbeteren. Dat zij die controle niet uitvoeren is niet het probleem van de klant.

Re: Jurkje niet gekregen

Geplaatst: 25 jul 2013 17:49
door mh73
Het is dus niet de verantwoordelijkheid van de verkoper dat de koper de gegevens niet goed doorgeeft, al was het in dit geval wel netjes geweest om hierover even een mailtje te sturen. Valt toch op, lijkt me.

Dan is PostNL natuurlijk een ramp met dit soort dingen. Ik ken een geval waarbij een pakje een aantal weken heen en weer gestuurd is van het ene naar het andere sorteercentrum, voordat er iemand op het idee kwam om het adres even te controleren. Kan wel even duren dus.

Re: Jurkje niet gekregen

Geplaatst: 25 jul 2013 20:56
door sephora30
mh73 schreef:Het is dus niet de verantwoordelijkheid van de verkoper dat de koper de gegevens niet goed doorgeeft

Maar wel dat het pakje goed aankomt.