Ik ben erg slecht geholpen tijdens de garantieperiode en na de garantie periode veel kosten moeten maken om de auto storingsvrij te krijgen.
Vorig jaar een tweedehands auto gekocht voor ongeveer 6500 euro met 6 maanden Bovag garantie bij autobedrijf Muzenberg in Eindhoven.
Auto reed twee maanden goed totdat de eerste mankementen begonnen (auto trok niet meer goed op, motor management lampjes).
Auto is 8 keer terug geweest in 7 maanden en zogenaamd gerepareerd maar de klacht bleef elke keer terugkomen, vaak al dezelfde dag of de dag erna.
Uiteindelijk leek de auto gemaakt (na een maand van reparatie) en reed deze goed voor een maand toen de volgende reeks storingen begonnen (motor management lampjes, auto in nood-loop).
Auto inmiddels buiten garantie en deze reeks storingen waren niet hetzelfde probleem als de eerdere storingen dus helaas geen garantie meer voor mij.
Auto weggebracht naar mijn lokale garage bedrijf en nog eens 2500 euro (in drie verschillende reparaties) uit moeten geven om de auto te laten repareren.
Volgens mijn lokale autobedrijf had muzenberg deze problemen allang moeten oplossen.
De auto rijd nu voor de eerste keer langer dan een maand storingsvrij.
Hopelijk blijft dit zo anders voel ik me nog meer opgelicht door Muzenberg.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vervelende ervaring met Autobedrijf Muzenberg in Eindhoven
-
Re: Vervelende ervaring met Autobedrijf Muzenberg in Eindhoven
En wat is er allemaal gerepareerd voor die 2500 euro?corjanssen schreef:Ik ben erg slecht geholpen tijdens de garantieperiode en na de garantie periode veel kosten moeten maken om de auto storingsvrij te krijgen.
Vorig jaar een tweedehands auto gekocht voor ongeveer 6500 euro met 6 maanden Bovag garantie bij autobedrijf Muzenberg in Eindhoven.
Auto reed twee maanden goed totdat de eerste mankementen begonnen (auto trok niet meer goed op, motor management lampjes).
Auto is 8 keer terug geweest in 7 maanden en zogenaamd gerepareerd maar de klacht bleef elke keer terugkomen, vaak al dezelfde dag of de dag erna.
Uiteindelijk leek de auto gemaakt (na een maand van reparatie) en reed deze goed voor een maand toen de volgende reeks storingen begonnen (motor management lampjes, auto in nood-loop).
Auto inmiddels buiten garantie en deze reeks storingen waren niet hetzelfde probleem als de eerdere storingen dus helaas geen garantie meer voor mij.
Auto weggebracht naar mijn lokale garage bedrijf en nog eens 2500 euro (in drie verschillende reparaties) uit moeten geven om de auto te laten repareren.
Volgens mijn lokale autobedrijf had muzenberg deze problemen allang moeten oplossen.
De auto rijd nu voor de eerste keer langer dan een maand storingsvrij.
Hopelijk blijft dit zo anders voel ik me nog meer opgelicht door Muzenberg.
En welke storingen gaf hij aan bij de storingen in de garantie en de storingen buiten garantie