LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wunderland Kalkar

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
witte angora
Berichten: 30911
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Wunderland Kalkar

Ongelezen bericht door witte angora »

Ben ook even wezen kijken.
Friet, IJs, frisdrank, koffie en thee is allemaal onbeperkt bij de entreeprijs ingebegrepen
Dat herinner ik me zeer goed van een jaar of 8 geleden, veel meer als dat was het niet nee.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Wunderland Kalkar

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Misschien reis n annuleer erbij genomen.
Ik zag gisteren op die ite boek nu vier dg 225 euo dan op,900...

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Wunderland Kalkar

Ongelezen bericht door plumber »

Had een bericht neer gezet hoe Kalkar is ontstaan maar is voor
mij om ombergrijpelijke reden door de moderator verweiderd?

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Wunderland Kalkar

Ongelezen bericht door kweenie »

plumber schreef:Had een bericht neer gezet hoe Kalkar is ontstaan maar is voor
mij om ombergrijpelijke reden door de moderator verweiderd?
Lijkt mij ook behoorlijk off topic...

Het wordt vrij duidelijk aangegeven dat je vanaf een bepaalde tijd (en tot een bepaalde tijd) in het park terecht kunt en dat het geldmkost als je eerder of later wil blijven. Net als dat er bij andere parken soms reclame mee wordt gemaakt met dat je al/nog de ele dag terecht kunt. En indirect betaal je daar dan natuurlijk ook voor...

Omdat het een all-in park is, is de situatie trouwens ook niet vergelijkbaar met bv. een centerparcs.

witte angora
Berichten: 30911
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Wunderland Kalkar

Ongelezen bericht door witte angora »

Omdat het een all-in park is, is de situatie trouwens ook niet vergelijkbaar met bv. een centerparcs.
Ik denk dat je hier wel eens een belangrijk punt zou kunnen hebben. Nu is het 50 minuten, de volgende maakt er 2 uur van, en nummer 3 staat om 9 uur al op de stoep, zonder extra te betalen, maar ondertussen wel een eind weg (vr)eten. Niet vreemd dat er dan zo strikt de hand aan de tijd wordt gehouden.

Maar ja, als je dat zegt ben je bekrompen volgens sommigen...

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Wunderland Kalkar

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

witte angora schreef:
Omdat het een all-in park is, is de situatie trouwens ook niet vergelijkbaar met bv. een centerparcs.
Ik denk dat je hier wel eens een belangrijk punt zou kunnen hebben. Nu is het 50 minuten, de volgende maakt er 2 uur van, en nummer 3 staat om 9 uur al op de stoep, zonder extra te betalen, maar ondertussen wel een eind weg (vr)eten. Niet vreemd dat er dan zo strikt de hand aan de tijd wordt gehouden.



Maar ja, als je dat zegt ben je bekrompen volgens sommigen...
Nee hoor! Ieder zijn mening,ik vind alleen 50 min mmm..geen uren maar verder overal mee eens...
Ieder heeft een mening :wink:

witte angora
Berichten: 30911
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Wunderland Kalkar

Ongelezen bericht door witte angora »

Jij was ook niet degene die dat woord 'bekrompen' uit het toetsenbord liet rollen, Rozemarijntje. :wink:

PeterW1572
Berichten: 145
Lid geworden op: 02 jul 2013 10:31

Re: Wunderland Kalkar

Ongelezen bericht door PeterW1572 »

sombody schreef:
Tom Dingjan schreef:Gelukkig hadden ze al iets gegeten hoor ,maar ik vind het eigenlijk iets schandalig ,als je nu om 9 uur op de stoep staat okee ,maar 50 minuten,beetje raar

Je moet ergens een grens trekken. Nu is het 50 minuten, straks een uur, en voor je het weet komen mensen om 11 uur al. Dan loopt de hele bedrijfsvoering van het park in de soep.

Dat vind ik wel een beeetje overdreven ,dat doen zei echt niet ,maar zullen zeker mensen bestaan die dat doen,maar misschien gaan ze ook wel uurtje eerder weg.

Mijn punt was 50 minuten ,dan kunnen we het wel erger maken dat het is ,maar dat is niet de insteek.[/quote]

En waar zou u de grens dan leggen? 55 minuten, een uur, 2 uur?

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Wunderland Kalkar

Ongelezen bericht door kweenie »

rozemarijntje schreef: Nee hoor! Ieder zijn mening,ik vind alleen 50 min mmm..geen uren maar verder overal mee eens...
Ieder heeft een mening :wink:
Het gaat niet zozeer om die 50 minuten extra speelplezier in het park, maar om het verschil tussen ruim na lunchtijd binnenkomen (en dus al elders hebben gegeten), of nog even de lunch kunnen meepikken in het park.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Wunderland Kalkar

Ongelezen bericht door Guardian72 »

witte angora schreef:Ben ook even wezen kijken.
Friet, IJs, frisdrank, koffie en thee is allemaal onbeperkt bij de entreeprijs ingebegrepen
Dat herinner ik me zeer goed van een jaar of 8 geleden, veel meer als dat was het niet nee.
In het park zelf niet nee.
Maar als je een all inclusive verblijf hebt - zitten daar ook diverse andere opties in het restaurant en de diverse bars bij ... Het park zelf - tja - da`s beperkt.. (is ergens logisch).

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Wunderland Kalkar

Ongelezen bericht door trail46 »

Hier kan je een recensie lezen van een bezoeker die pretparken en dergelijke bezoekt en daar een leuk stukje over schrijft met voldoende foto's om het zelf wat beter te kunnen beoordelen, was in 2011 dacht ik.

http://www.xtremerides.nl/Kernwasserwunderland2011.php

witte angora
Berichten: 30911
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Wunderland Kalkar

Ongelezen bericht door witte angora »

Heel herkenbaar inderdaad. Alleen toe wij er waren, in 2004/5 ergens, stond er in die grote koeltoren nog niets. Maar inderdaad, veel attracties waren steeds een half uur open/half uur dicht, en veel attracties gingen die dag helemaal niet open. Karten was toen ook dicht.

Dat van die patat en zo is niet veranderd, maar de hele dag patat en Cola, met een softijsje als toetje?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Wunderland Kalkar

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

kweenie schreef:
rozemarijntje schreef: Nee hoor! Ieder zijn mening,ik vind alleen 50 min mmm..geen uren maar verder overal mee eens...
Ieder heeft een mening :wink:
Het gaat niet zozeer om die 50 minuten extra speelplezier in het park, maar om het verschil tussen ruim na lunchtijd binnenkomen (en dus al elders hebben gegeten), of nog even de lunch kunnen meepikken in het park.

Eerder schreef ik al,voor het eten betalen oke...even lezen :wink:

Gesloten