Hallo allemaal,
Ik plaats dit bericht namens iemand anders, laten we haar 'A' noemen.
A heeft al haar boeken ingeleverd aan het einde van het schooljaar omdat zij haar middelbare school heeft afgerond. Na het inleveren kwam zij erachter dat ze nog 1 boek misde en heeft deze laten inleveren op dezelfde dag door een vriendin omdat deze bij haar lag.
Toen deze vriendin het boek inleverde werd er door de medewerker gevraagd om het kopie van de eerste inlevering (bewijs) mee te geven (erg dom van haar). Als jonge leerling denk je daar niet over na en ben je al lang blij dat je klaar bent met je school. Na de inlevering van het laatst boek kreeg ze alleen een formulier terug waarop staat dat zij alleen dat ene boek heeft ingeleverd (ook dom van haar om dat aan te nemen).
Enkele weken later krijgt A een brief waarop staat dat zij al haar boeken niet heeft ingeleverd, inclusief het boek dat later was ingeleverd door de vriendin.
Nu heb ik meerdere malen met de klantenservice gebeld en ik krijg steeds een passieve persoon aan de telefoon die niks meer kan dan mijn verhaal aan te horen en er een melding van te maken.
Los van dat de klantenservice bar slecht is, is de organisatie daarbinnen al helemaal een puinhoop. Zij kunnen geen eens een formulier opzoeken die zij hebben ingenomen.
Door een stomme fout van een medewerker van Van Dijk kan A niet aantonen dat zij de boeken heeft ingeleverd. Er zijn genoeg getuigen die haar de boeken hebben zien inleveren en waarschijnlijk ook camera beelden. Maar om zo ver te gaan vind ik belachelijk. Als hun nou gewoon die formulieren opzoeken is het probleem opgelost.
Wanneer ik ze confronteerde dat zij een fout hadden gemaakt kwam er alleen gemompel en gestotter uit. Met deze klantenservice kom ik niet verder.
Iemand advies over hoe ik dit probleem kan oplossen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Van Dijk educatie
Re: Van Dijk educatie
Bel niet, mail.
Stel gewoon heel duidelijk dat alle boeken ingeleverd zijn en dat medewerkster van van Dijk blijkbaar niet correct gehandeld heeft met de formulieren.
(Het stapeltje boeken dat ze overhouden na controle is van A)
Stel gewoon heel duidelijk dat alle boeken ingeleverd zijn en dat medewerkster van van Dijk blijkbaar niet correct gehandeld heeft met de formulieren.
(Het stapeltje boeken dat ze overhouden na controle is van A)
-
Beste Darryl,
Om jou/'A' te kunnen helpen, ontvangen we graag de adresgegevens en/of het klantnummer van 'A'. Zou je deze kunnen e-mailen naar: [email protected]?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl
Afdeling klantenservice
Om jou/'A' te kunnen helpen, ontvangen we graag de adresgegevens en/of het klantnummer van 'A'. Zou je deze kunnen e-mailen naar: [email protected]?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl
Afdeling klantenservice
Zou ik een naam van een contactpersoon kunnen krijgen? Eventueel die van u (gebruikersnaam: VanDijk)VanDijk.nl schreef:Beste Darryl,
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl
Afdeling klantenservice
Want blijkbaar houden jullie dit forum in de gaten om een reden... Er gaat te veel mis bij jullie waarvan klanten de dupe zijn en die zoeken hierzo hulp om vervolgens door "VanDijk" te horen te krijgen dat ze moeten mailen. Om dan vervolgens weer het verhaal voor de 1000e keer te vertellen.
Ik geen zin om voor de 4e keer bij een persoon te komen die net zo nutteloos is als jullie klantenservice.
Dus ik stel voor dat ik dit 1 op 1 kan afhandelen met een medewerker van jullie die op de hoogte is van deze situatie. Ik verwacht een passende oplossing en een medewerker die wat voor mij kan doen. Iemand die meer dan een aantekening kan maken in de computer.
Nadat ik een naam van een contactpersoon heb gekregen zal ik contact opnemen met [email protected]