LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onmogelijk klantenservice KPN.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
albo78
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 jan 2013 17:16

Onmogelijk klantenservice KPN.

Ongelezen bericht door albo78 »

Goedendag,

Voor mijn cliënt mevrouw *****, ***** huisnummer ** ben ik vandaag lang bezig geweest om een rekeningnummer te wijzigen. Ze is afgesloten omdat er geen incasso van haar bankrekening kon plaatsvinden. Dat klopt, de bankrekening is geblokkeerd.
Dit wijzigen van rekeningnummer is niet mogelijk bij uw collega’s. Niet op de klantenservice alswel de afdeling collections / debiteuren. Dat is toch heel frappant. Als bewindvoerder ben ik aangesteld om financiën te beheren van mijn cliënt. Waaronder dus ook wijzigen van een rekening waar KPN wel haar abonnementsgeld van kan incasseren. Niet mogelijk per mail of telefoon!!
Dus alsnog mijn cliënt benaderd om samen een login en wachtwoord aan te maken via de KPN site. Ook dit werkt niet!!`
Nadat wij een nieuw wachtwoord hebben ingevoerd krijg ik de melding om de klantenservice te bellen??!!
En nu deze: Via deze link kunt u het wachtwoord niet meer wijzigen. Klik op onderstaande link als u uw gebruikersnaam wilt opvragen of een nieuw wachtwoord wilt instellen.

Annikaatje
Berichten: 517
Lid geworden op: 27 feb 2013 20:21

Re: Onmogelijk klantenservice KPN.

Ongelezen bericht door Annikaatje »

albo78 schreef:Goedendag,

Voor mijn cliënt mevrouw *****, ***** huisnummer ** ben ik vandaag lang bezig geweest om een rekeningnummer te wijzigen. Ze is afgesloten omdat er geen incasso van haar bankrekening kon plaatsvinden. Dat klopt, de bankrekening is geblokkeerd.
Dit wijzigen van rekeningnummer is niet mogelijk bij uw collega’s. Niet op de klantenservice alswel de afdeling collections / debiteuren. Dat is toch heel frappant. Als bewindvoerder ben ik aangesteld om financiën te beheren van mijn cliënt. Waaronder dus ook wijzigen van een rekening waar KPN wel haar abonnementsgeld van kan incasseren. Niet mogelijk per mail of telefoon!!
Dus alsnog mijn cliënt benaderd om samen een login en wachtwoord aan te maken via de KPN site. Ook dit werkt niet!!`
Nadat wij een nieuw wachtwoord hebben ingevoerd krijg ik de melding om de klantenservice te bellen??!!
En nu deze: Via deze link kunt u het wachtwoord niet meer wijzigen. Klik op onderstaande link als u uw gebruikersnaam wilt opvragen of een nieuw wachtwoord wilt instellen.
Ik begrijp de mensen die 'zeuren' over hun bewindvoerder ineens een stuk beter...

Dat het wijzigen van een rekeningnummerniet mogelijk is per email of telefoon lijkt me helemaal niet vreemd. Dat zou namelijk betekenen dat iemand anders met een aantal basisgegevens van mij zomaar belangrijke gegevens zou kunnen wijzigen. Kunt u niet gewoon even bij een KPN winkel langs gaan?

albo78
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 jan 2013 17:16

Re: Onmogelijk klantenservice KPN.

Ongelezen bericht door albo78 »

Dat is wel weer een erg naïeve gedachtegang. Ik neem aan dat niet iedereen een document van de rechter kan overleggen dat zij de bevoegdheid hebben. En de winkel is helaas geen optie. Ook daar kunnen ze geen rekeningnummer veranderen volgens de klantenservice.

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: Onmogelijk klantenservice KPN.

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

albo78 schreef:Dat is wel weer een erg naïeve gedachtegang. Ik neem aan dat niet iedereen een document van de rechter kan overleggen dat zij de bevoegdheid hebben.
Hoe dacht jij via de telefoon dat document te kunnen laten zien? Via de mail kan natuurlijk wel, maar dan kan het weer nep zijn.

Raar dat je dit soort dingen als bewindvoerder niet weet.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Onmogelijk klantenservice KPN.

Ongelezen bericht door devious »

Maar hoe zou dan het rekeningnummer moeten worden gewijzigd volgens diezelfde Klantenservice? Want mogelijk is het wel.

albo78
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 jan 2013 17:16

Re: Onmogelijk klantenservice KPN.

Ongelezen bericht door albo78 »

Via een telefoon een document laten zien, zekers. U bent ook niet echt van vandaag.
Via de mail worden documenten aangeleverd door justitie. Voorzien van bepaalde technieken die je zo maar even namaakt en codes, iets wat u waarschijnlijk niet kent. Dat verklaart dan ook uw onzinnige opmerking.

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: Onmogelijk klantenservice KPN.

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

albo78 schreef:Via een telefoon een document laten zien, zekers. U bent ook niet echt van vandaag.
Nee, ik ben van 2 dagen geleden.

Wel goed van je dan dat je het toch via de telefoon probeert!

albo78
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 jan 2013 17:16

Re: Onmogelijk klantenservice KPN.

Ongelezen bericht door albo78 »

Fijn dat u een poging waagt een zinnige bijdrage te leveren.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Onmogelijk klantenservice KPN.

Ongelezen bericht door devious »

albo78 schreef:...
Via de mail worden documenten aangeleverd door justitie. Voorzien van bepaalde technieken ...
Nu weet ik donders goed hoe dat soort documenten er uit zien èn ik ken de te-volgen procedure voor een klantenservice. Dan nog moet het mogelijk zijn om "zomaar" even het rekeningnummer te wijzigen voor degeen die u dan aan de telefoon heeft. Ik vrees dat het voor de zoveelste keer onkunde, onwil en "notmyproblem" betreft.

Annikaatje
Berichten: 517
Lid geworden op: 27 feb 2013 20:21

Re: Onmogelijk klantenservice KPN.

Ongelezen bericht door Annikaatje »

Ik begrijp de mensen die 'zeuren' over hun bewindvoerder ineens (nog weer) een stuk beter...

Ik weet niet of ik het goed begrijp uit uw verhaal - is niet helemaal eenduidig - maar moet het niet via internet kunnen? Zo te lezen is het wachtwoord dat u ontving inmiddels verlopen. Bel de klantenservice, vraag of het mogelijk is het rekeningnummer te wijzigen via internet. Zo ja, zeg dat je problemen hebt met inloggen en vraag wie je daarbij kan helpen. Zo nee, vraag de naam van de persoon die je spreekt, en leg haar uit dat als het rekeningnummer niet gewijzigd wordt, er niet meer betaalt wordt omdat die rekening opgeheven wordt. Dan gaan ze echt wel voor je lopen.

Ik schrik trouwens wel van de hulpeloosheid van u als bewindvoerder. U ben toch hoop ik geen professional??

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Onmogelijk klantenservice KPN.

Ongelezen bericht door devious »

Ik denk inderdaad niet dat we hier te maken hebben met een echte curator. Maar meer iemand van de schuldhulpsanering, die denken soms wel dat ze echte curatoren zijn als ik die brieven zo lees.

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: Onmogelijk klantenservice KPN.

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

devious schreef:Ik denk inderdaad niet dat we hier te maken hebben met een echte curator. Maar meer iemand van de schuldhulpsanering, die denken soms wel dat ze echte curatoren zijn als ik die brieven zo lees.
Zelfs dat niet eens. Ik denk eerder een familielid/vriend/bekende die het voor het eerst doet.

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Onmogelijk klantenservice KPN.

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

albo78 schreef:Dat is wel weer een erg naïeve gedachtegang. Ik neem aan dat niet iedereen een document van de rechter kan overleggen dat zij de bevoegdheid hebben. En de winkel is helaas geen optie. Ook daar kunnen ze geen rekeningnummer veranderen volgens de klantenservice.

Klopt, kan alleen als je bevoegd bent.........en dat ben je vermoedelijk niet en heb je alleen de naam ervoor genomen.

Ik verzorg de financien van een familielid maar dat maakt mij geen bewindvoerder. Ik kon wel een en ander wijzigen via de telefoon maar familielid moest wel aan de telefoon komen ter verificatie en vervolgens kwam er ook een bevestigingsbrief.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Onmogelijk klantenservice KPN.

Ongelezen bericht door devious »

wel grappig dat TS alleen maar problemen heeft met rekening nummers wijzigen...

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Onmogelijk klantenservice KPN.

Ongelezen bericht door olaf79 »

devious schreef:
albo78 schreef:...
Via de mail worden documenten aangeleverd door justitie. Voorzien van bepaalde technieken ...
Nu weet ik donders goed hoe dat soort documenten er uit zien èn ik ken de te-volgen procedure voor een klantenservice. Dan nog moet het mogelijk zijn om "zomaar" even het rekeningnummer te wijzigen voor degeen die u dan aan de telefoon heeft. Ik vrees dat het voor de zoveelste keer onkunde, onwil en "notmyproblem" betreft.
Zo moeilijk is het niet. Je neemt via de telefoon de wijziging op en stuurt daarover een bevestigingsbrief. Als de wijziging malafide is gaat de ontvanger van de brief echt wel even bellen met de kpn hoe het zit.

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Onmogelijk klantenservice KPN.

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

olaf79 schreef:
devious schreef:
albo78 schreef:...
Via de mail worden documenten aangeleverd door justitie. Voorzien van bepaalde technieken ...
Nu weet ik donders goed hoe dat soort documenten er uit zien èn ik ken de te-volgen procedure voor een klantenservice. Dan nog moet het mogelijk zijn om "zomaar" even het rekeningnummer te wijzigen voor degeen die u dan aan de telefoon heeft. Ik vrees dat het voor de zoveelste keer onkunde, onwil en "notmyproblem" betreft.
Zo moeilijk is het niet. JJe neemt via de telefoon de wijziging op en stuurt daarover een bevestigingsbrief. Als de wijziging malafide is gaat de ontvanger van de brief echt wel even bellen met de kpn hoe het zit.

Dit zoals ik dus reeds schreef......

sadfly
Berichten: 451
Lid geworden op: 19 apr 2007 23:14

Re: Onmogelijk klantenservice KPN.

Ongelezen bericht door sadfly »

Voor iemand die geldzaken beheert gata het er vreemd ana toe.
Ik zog zeggen, die persoon stelt ene brief op. laat de persoon waarvan het contract is ene handtekeing zetten. stuurt het (aangetekend) op naar knp , end an zou alles goed moeten gaan.

Is het nu zo lastig en ingewikkelt ?

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Onmogelijk klantenservice KPN.

Ongelezen bericht door olaf79 »

sadfly schreef:Voor iemand die geldzaken beheert gata het er vreemd ana toe.
Ik zog zeggen, die persoon stelt ene brief op. laat de persoon waarvan het contract is ene handtekeing zetten. stuurt het (aangetekend) op naar knp , end an zou alles goed moeten gaan.

Is het nu zo lastig en ingewikkelt ?
als je het zo (op zijn belgiaans) opschrijft wel.

Gesloten