Pagina 1 van 1
KPN/Hi Prepay activeert spontaan weekendbundel
Geplaatst: 01 aug 2013 12:24
door Wim2007
Zonder dat ik er om heb gevraagd of dat ik me ergens voor heb aangemeld krijg ik van KPN/Hi meldingen dat mijn beltegoed voldoende zou moeten zijn voor een vereist tegoed voor een weekendbundel. Ik krijg deze meldingen sinds kort. Van Hi heb ik verder geen enkele bevestiging gehad van het aanzetten van een bundel of een vraag of ik akkoord ga met zo'n aanpassing. Inmiddels is er al een bedrag van het tegoed afgetrokken. Ik voel me eerlijk gezegd bestolen door KPN/HI en vraag mij af of meer gebruikers van Hi Prepay hier mee te maken hebben gehad. Denk er over om binnenkort over te stappen naar een andere aanbieder.
Re: KPN/Hi Prepay activeert spontaan weekendbundel
Geplaatst: 01 aug 2013 16:39
door jandijkema
Als ik jou was zou ik lekker overgaan naar een andere aanbieder. Ondanks dat Simyo wel een tak van KPN is, heb ik daar altijd wel goede ervaringen mee. Hier heb je een klein overzicht van goedkope prepaid aanbiedingen:
http://www.sim-kaart.eu/simkaart-hack-gevaar-geslonken/
Het voordeel is dat je bij Simyo bijvoorbeeld voor een zeer laag tarief belt, stuk lager dan bij KPN/hi. Maar dan wel met dezelfde kwaliteit. Verder kun je daar ook internetbundels voor 1 dag of 1 maand afsluiten als je dat nodig hebt. Mocht je echt naar een andere provider willen gaan staat daar ook Tele2 tussen, wel wat hogere bedragen per minuut.
Tevens wil ik je adviseren om wellicht eens uit te kijken naar skype en/of facetime. Zo hoef je niet van de weekend bundel te gebruiken en toch kun je dan gratis onbeperkt bellen.
Re: KPN/Hi Prepay activeert spontaan weekendbundel
Geplaatst: 01 aug 2013 17:00
door Hi-Webcare
Hi Wim2007,
Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent. Het is absoluut niet de bedoeling dat je voor een bundel moet betalen waar je niet om hebt gevraagd. Het gaat in dit geval om een Hi PrePay Weekend-bundel. Dit is een bundel waarbij je in het weekend voordelig kunt bellen en wordt automatisch verlengd na 31 dagen. Het komt weleens voor dat een klant bij het opvragen van het prepay-tegoed, een verkeerde code gebruikt en hierdoor zich aanmeldt voor een voordeelbundel. Op het moment dat deze bundel aanstaat en niet wordt uitgezet, dan wordt de bundel de volgende maand automatisch verlengd.
Ik wil heel graag kijken waarom de weekend-bundel bij jou is geactiveerd en waar mogelijk dit uiteraard herstellen. Hiervoor heb ik wel je mobiele nummer nodig. Zou je mij het mobiele nummer willen sturen naar het e-mailadres
[email protected]? Dan ga ik dit voor je nakijken. Vermeld in het onderwerp nog wel trosradar/weekendbundel, zodat je e-mail voor mij herkenbaar is.
Daarnaast wil ik nog aangeven dat ook wij natuurlijk verschillende voordeelbundels hebben voor internet, bellen en sms'en. Je hebt de mogelijkheid om een dag, week of maandbundel te nemen. Vanaf 29 juli hebben wij de nieuwe Hi Onbeperkt Online-bundel geïntroduceerd waarbij je onbeperkt kunt internetten. Meer informatie over onze bundels vind je terug via de onderstaande link.
http://www.hi.nl/prepay/voordeelbundels.htm
Groeten van Hi,
Tarik
Hi Webcare
Re: KPN/Hi Prepay activeert spontaan weekendbundel
Geplaatst: 03 aug 2013 00:30
door paul-voerman
Opstappen bij KPN is de enigste optie.
In de zakelijke markt halen ze al jaren van dit soort streken uit.
Als je niet reageert op post (waarvan dubieus is of je het hebt gehad) zet KPN de contracten ook ongevraagd om naar iets waar je altijd duurder mee uit bent en lastiger van af komt.
De consumentenmarkt heeft een betere bescherming op dat gebied, maar ook daar zal KPN de mazen in de wet ook wel weten te vinden.
KPN doet het erom.
Paul