Ja ....het is weer glazen-tijd bij McDonald's.
Zoals altijd, bestellen wij een medium menu, omdat een groot menu ons toch wel een beetje te veel is.
Grote bak met frites, en dan nog een halve liter frisdrank ..... nee.....bedankt.
Toch, zouden wij graag de glazen kunnen bemachtigen, maar zoals iedereen weet, kan men deze alleen krijgen bij een groot voordeel menu.
Zeker, het lijkt me logisch, dat McDonald's voldoende winst wil maken, om de glazen gratis bij een menu te kunnen weggeven.
Dus .... naar de Mac-drive, en twee grote voordeel menu's bestellen, met de mededeling dat we maar een kleine frites en klein drankje wilden hebben....en natuurlijk de glazen.
Natuurlijk wel betalen voor een groot menu !!
Dit ging dus niet, dus onverrichter zaken weer naar huis.
Vervolgens McDonald ge-emailed waarop ik het volgende antwoord kreeg.
p.s. Zal het maar niet letterlijk copy-pasten, omdat je dan de kans loopt een rechtzaak aan je broek te krijgen.
Ze geven de glazen dus alleen weg bij een groot voordeel-menu. De medewerker kan geen groot voordeelmenu aanslaan, en maar een klein menu meegeven.
Ik denk dat iedereen het hier wel mee eens is, dat naar mijn mening McDonald mensen dus dwingt om meer te eten, of, wat volgens mij tegen hun eigen principes is, wat je niet op kunt weg te gooien.
Hoe zeer ik ook graag een hamburgertje eet. Deze situatie heeft er voor gezorgd, dat ik hier toch wel een tijdje vanaf zie, inclusief de familie.