| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hoge eindafrekening essent.. of andere maatschappij
hoge eindafrekening essent.. of andere maatschappij
wie heeft er ook een absurde eindafrekening van essent gehad of van andere maatschappij???
ik heb al verschillende mensen gehoord die honderden euros bij moeten betalen...
en kwa verbruik echt niet meer als vorig jaar is.
ik heb al verschillende mensen gehoord die honderden euros bij moeten betalen...
en kwa verbruik echt niet meer als vorig jaar is.
Laatst gewijzigd door bullitz op 03 aug 2013 00:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: hoge eindafrekening essent.. of andere maatschappij
Yep hier ook Essent. 600 bijbetalen is voor mij absurd veel. Is nog nooit voorgekomen in de 9 jaar dat ik hier woon (niks verandert in situatie). Voor de laatste 190 euro die ik ervan moet betalen willen zij geen regeling treffen dus dan maar geld geleend. Voor mij nooit meer Essent, die zijn gewoon te duur 
mijn opa heeft een eindafrekening gekregen van meer als 700 euro bijbetalen.
die man verbruikt bijna niks... en betaald een voorschot van 185 maar weet iemand wat die energiebelastinginhoud? want die is met 500 euro gestegen.
ik heb t nagekeken bij opa envorig jaar was die belasting 403 euro het jaar daarvoor 781....
die man verbruikt bijna niks... en betaald een voorschot van 185 maar weet iemand wat die energiebelastinginhoud? want die is met 500 euro gestegen.
ik heb t nagekeken bij opa envorig jaar was die belasting 403 euro het jaar daarvoor 781....
-
Slobberbone
bullitz schreef:mijn opa heeft een eindafrekening gekregen van meer als 700 euro bijbetalen.
Dan kun je dat toch nakijken als hij niks verbruikt zijn er verkeerde/geschatte meterstanden gebruikt.
Heeft hij het wel verbruikt dan zie je dat toch direct.
Die energie belasting is dat niet afhankelijk van verbruik
de meterstanden klopte al niet... we bellen essent plat... maar je komt geen steek verder. vandaar dat ik dit forum geopend heb
-
Slobberbone
bullitz schreef:de meterstanden klopte al niet... we bellen essent plat... maar je komt geen steek verder. vandaar dat ik dit forum geopend heb
Kijk eens of Essent op Klachtenkompas zit dan heb je zo antwoord
-
Bob Schurkjens
@Bullitz:
Het gaat niet alleen om de meterstanden maar ook de gehanteerde tarieven die je moet controleren.
Je kan een geschil aanspannen tegen Essent bij de http://www.sgc.nl
Om te lezen hoe dat gaat, lees even mijn draadje door inzake E.ON Benelux (oplichting met tarieven):
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... &p=1831717
Het gaat niet alleen om de meterstanden maar ook de gehanteerde tarieven die je moet controleren.
Je kan een geschil aanspannen tegen Essent bij de http://www.sgc.nl
Om te lezen hoe dat gaat, lees even mijn draadje door inzake E.ON Benelux (oplichting met tarieven):
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... &p=1831717
Wij kregen(in maart) bijna 500 euro terug van Essent.
Kwa verbruik klopte het allemaal precies.
Wat je verbruikt moet je nu eenmaal betalen.
Zelf eens maandelijks de standen bijhouden wil ook nog wel eens helpen (Ik doe dat bijna dagelijks).
Kijk eens waar de hoge jaarafrekening op gebaseerd is : meestal is het(hoge) gasverbruik de boosdoener (kost nu eenmaal 60-65 eurocent per m3)
Wij hebben nu sinds 2,5 jaar een energiezuinige Intergas ketel hangen welke het gasverbruik
heeft teruggebracht van 2300m3 tot 1100m3 per jaar itt tot het mega drama genaamd Vaillant.
Suc6
Kwa verbruik klopte het allemaal precies.
Wat je verbruikt moet je nu eenmaal betalen.
Zelf eens maandelijks de standen bijhouden wil ook nog wel eens helpen (Ik doe dat bijna dagelijks).
Kijk eens waar de hoge jaarafrekening op gebaseerd is : meestal is het(hoge) gasverbruik de boosdoener (kost nu eenmaal 60-65 eurocent per m3)
Wij hebben nu sinds 2,5 jaar een energiezuinige Intergas ketel hangen welke het gasverbruik
heeft teruggebracht van 2300m3 tot 1100m3 per jaar itt tot het mega drama genaamd Vaillant.
Suc6
-
forumessent
Beste bullitz,
U heeft op 2 augustus 2013 een klacht bij ons ingediend over de jaarafrekening van uw opa. Ik vind het erg vervelend dat u niet tevreden bent over de jaarafrekening. Ik wil dit graag met u bespreken.
Stuur in een e-mail naar [email protected] het klantnummer van uw opa, zijn postcode, huisnummer, uw telefoonnumer en een kopie van uw bericht hierop Tros Radar. Ik zal na ontvangst zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
Richard
Essent Klantenservice
Webcare
U heeft op 2 augustus 2013 een klacht bij ons ingediend over de jaarafrekening van uw opa. Ik vind het erg vervelend dat u niet tevreden bent over de jaarafrekening. Ik wil dit graag met u bespreken.
Stuur in een e-mail naar [email protected] het klantnummer van uw opa, zijn postcode, huisnummer, uw telefoonnumer en een kopie van uw bericht hierop Tros Radar. Ik zal na ontvangst zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
Richard
Essent Klantenservice
Webcare