KLACHTEN: Vakantiepark Hunzepark Gasselternijveen, Hogenboom
Geplaatst: 03 aug 2013 11:27
Mijn man en ik zijn met onze puppy van 12/13 weken naar het Hunzepark in Gasselternijveen geweest.
We hebben erg hard voor onze vakantie moeten werken en op het laatste moment besloten om toch op vakantie te gaan. We wilde eigenlijk niet op vakantie gaan omdat we net een puppy hadden.
Hadden een accomodatie waar huisdieren toegestaan zijn. Ze wisten ook dat we een hondje mee zouden nemen. Daar hebben we natuurlijk ook voor betaald.
We zijn op maandag in de accomodatie aangekomen, hebben onze spullen daarheen gebracht en zijn toen naar Emmen gegaan (was erg warm).
Ons hondje was natuurlijk ook binnen geweest. Op het terras moest hij braken, toen hij wat gegeten had. Ik dacht dat het misschien door de warmte kwam.
Dinsdag ochtend moest hij weer braken. We hebben het dinsdag rustig aangedaan omdat de hond ziek was.
Dinsdagavond ging Simba (de hond) onder de bank en we hoorde iets kraken. Dus we keken meteen onder de bank, maar kregen Simba niet onder de bank uit. Meteen de bank aan de kant geschoven en Simba daar weggehaald. Wat bleek: er lagen grote stukken glas tegen de muur! Het zag eruit dat het tegen de muur was geveegd.
Toen we Simba daar eindelijk weg hadden had hij al minimaal 5 stukken glas gegeten.
De dag erna zijn we met het glas naar de receptie gegaan en hebben een klacht ingediend. We zouden nog iets horen van de klacht. We hadden het glas als bewijs mee genomen naar de receptie en daar ook afgegeven.
We zijn woensdag een paar keer naar de receptie gegaan om te vragen wat er nu gedaan werd, donderdag ook een paar keer en donderdag 's middags kregen we te horen dat er vrijdag iemand van het schoonmaakbedrijf langs zou komen.
De medewerker van het schoonmaakbedrijf gaf aan dat ze het glas wel op wilde ruimen. Was dinsdag gebeurd (waarschijnlijk dus ook maandag ivm het braken) en dan willen ze het vrijdag pas op komen ruimen? Ik had het zelf niet op hoeven te ruimen, gaf de medewerker aan.
En we hoefde het huisje niet bezemschoon achter te laten, want ze zag wel dat wij erg nette mensen zijn.
Nee wat dan? Dan had mijn hondje nog meer glas gegeten!
Zij zou overleggen met de receptie wat ze voor ons konden betekenen. En dan zou ze het ons laten weten.
Die vrijdag waren we ook al 2 keer gaan vragen wat er nu ging gebeuren. De medewerkers van de receptie hadden dus geen idee waar het over ging. Dus had ik uitgelegd dat de medewerker van het schoonmaakbedrijf met hun zou overleggen wat er zou gebeuren.
De receptiemedewerkers zouden haar er op aan spreken en ik zou snel iets van hun horen, dan zouden ze wel een stagiaire sturen. Weer niks gehoord.
Zaterdag zijn we weer 3 keer naar de receptie gegaan. De parkmanager zou komen, wanneer wisten ze niet precies maar zou wel 's middags zijn.
Ze zouden me laten weten wat de parkmanager had gezegd en zouden me telefonisch benaderen. Om kwart voor 5 (om 5 uur is receptie dicht stond op de papieren) zijn we weer naar de receptie gegaan. Ze hadden de parkmanager een half uur geleden gesproken. Had weer niks gehoord!
De parkmanager had gezegd dat ze nu niks voor ons konden betekenen. Helaas was de parkmanager niet meer op het park aanwezig. Ik had aangegeven dat ik de parkmanager zelf wilde spreken. Nou dat kon eerst niet en er werd moeilijk om gedaan. Ik zei dat we vanaf woensdag al aan een lijntje gehouden werden en dat ik nu een oplossing wilde!
Met veel moeite toch de parkmanager telefonisch gesproken. Hij gaf aan dat ze op dit moment niks voor ons konden betekenen. Hij zei dat we ook goed op onze puppy moeten letten.Ik had aangegeven dat we zeker goed op onze puppy letten. Maar dat hij nog niet eens in het huisje kan spelen omdat er glas ligt. Hij vroeg ook of we naar de dierenarts zijn geweest met Simba. Ik vroeg wie dat zou betalen? Of hun dat voor ons zouden betalen? Ik kreeg een reactie: nou uhu NEEEE! Ik moest een klacht naar het hoofdkantoor sturen. Hij zou er alles aan doen om dit op te lossen.
Ik had ook aangegeven dat we erg hard hadden moeten werken voor deze vakantie. Dat we eerst niet op vakantie wilde gaan vanwege Simba, maar dat we toch echt toe waren aan vakantie vanwege een erg zwaar en moeilijk jaar dat we achter de rug hebben.
Die zaterdag zijn we naar huis gegaan. Onze vakantie was helemaal verpest! Thuis meteen een klachtbrief gemaakt en zondag op de post gedaan. Ik zou binnen 5 dagen iets horen over de klacht gaf de parkmanager aan. Nou dat was ook niet zo. We hebben bijna 5 weken op antwoord moeten wachten. Had ook al 2 keer telefonisch contact opgenomen met het hoofdkantoor over de klacht.
In de brief stond dat ze bij hun standpunt bleven. Standpunt??? Er alles aan doen om dit op te lossen?
En dat het ons eigen risico was!
Toen heb ik meteen een email gestuurd. Daar heb ik weer bericht op terug gekregen dat ze bij HUN standpunt blijven?
Nou dat standpunt van hun klopt dus ook niet!
Ik wilde graag de schoonmaakkosten, kosten voor het huisdier terug, maar dat is al te veel gevraagd.
Ik heb het gevoel dat onze klachten niet serieus genomen worden!
We werden aan een lijntje gehouden (en daar hou ik absoluut niet van!)
Er komen geen oplossingen.
Ik ga dus NOOIT meer naar een park van Hogenboom. En alle bekenden van ons ook niet!
Simba is erg ziek geweest op vakantie. Kon niet in het huisje los lopen en spelen. (Nadat ik de vloer schoon had gemaakt, durfde ik hem nog niet te laten spelen, want wist niet wat we nog meer tegen zouden komen!)
We hebben nog nooit zo'n rot vakantie gehad. Was ook nog duur! Het geld hadden we beter in de Maas kunnen gooien, dan hadden we er meer aan gehad dan deze vakantie!
Zelf schoonmaken, dat kan ik geen vakantie noemen! En nog betalen voor het schoonmaken ook!
Eind mei (dacht 24 of 28 mei) was het huisje voor de laatste keer schoongemaakt! Bijna 2/2,5 week later kwamen wij in het huisje. (10 juni)!
We hebben erg hard voor onze vakantie moeten werken en op het laatste moment besloten om toch op vakantie te gaan. We wilde eigenlijk niet op vakantie gaan omdat we net een puppy hadden.
Hadden een accomodatie waar huisdieren toegestaan zijn. Ze wisten ook dat we een hondje mee zouden nemen. Daar hebben we natuurlijk ook voor betaald.
We zijn op maandag in de accomodatie aangekomen, hebben onze spullen daarheen gebracht en zijn toen naar Emmen gegaan (was erg warm).
Ons hondje was natuurlijk ook binnen geweest. Op het terras moest hij braken, toen hij wat gegeten had. Ik dacht dat het misschien door de warmte kwam.
Dinsdag ochtend moest hij weer braken. We hebben het dinsdag rustig aangedaan omdat de hond ziek was.
Dinsdagavond ging Simba (de hond) onder de bank en we hoorde iets kraken. Dus we keken meteen onder de bank, maar kregen Simba niet onder de bank uit. Meteen de bank aan de kant geschoven en Simba daar weggehaald. Wat bleek: er lagen grote stukken glas tegen de muur! Het zag eruit dat het tegen de muur was geveegd.
Toen we Simba daar eindelijk weg hadden had hij al minimaal 5 stukken glas gegeten.
De dag erna zijn we met het glas naar de receptie gegaan en hebben een klacht ingediend. We zouden nog iets horen van de klacht. We hadden het glas als bewijs mee genomen naar de receptie en daar ook afgegeven.
We zijn woensdag een paar keer naar de receptie gegaan om te vragen wat er nu gedaan werd, donderdag ook een paar keer en donderdag 's middags kregen we te horen dat er vrijdag iemand van het schoonmaakbedrijf langs zou komen.
De medewerker van het schoonmaakbedrijf gaf aan dat ze het glas wel op wilde ruimen. Was dinsdag gebeurd (waarschijnlijk dus ook maandag ivm het braken) en dan willen ze het vrijdag pas op komen ruimen? Ik had het zelf niet op hoeven te ruimen, gaf de medewerker aan.
En we hoefde het huisje niet bezemschoon achter te laten, want ze zag wel dat wij erg nette mensen zijn.
Nee wat dan? Dan had mijn hondje nog meer glas gegeten!
Zij zou overleggen met de receptie wat ze voor ons konden betekenen. En dan zou ze het ons laten weten.
Die vrijdag waren we ook al 2 keer gaan vragen wat er nu ging gebeuren. De medewerkers van de receptie hadden dus geen idee waar het over ging. Dus had ik uitgelegd dat de medewerker van het schoonmaakbedrijf met hun zou overleggen wat er zou gebeuren.
De receptiemedewerkers zouden haar er op aan spreken en ik zou snel iets van hun horen, dan zouden ze wel een stagiaire sturen. Weer niks gehoord.
Zaterdag zijn we weer 3 keer naar de receptie gegaan. De parkmanager zou komen, wanneer wisten ze niet precies maar zou wel 's middags zijn.
Ze zouden me laten weten wat de parkmanager had gezegd en zouden me telefonisch benaderen. Om kwart voor 5 (om 5 uur is receptie dicht stond op de papieren) zijn we weer naar de receptie gegaan. Ze hadden de parkmanager een half uur geleden gesproken. Had weer niks gehoord!
De parkmanager had gezegd dat ze nu niks voor ons konden betekenen. Helaas was de parkmanager niet meer op het park aanwezig. Ik had aangegeven dat ik de parkmanager zelf wilde spreken. Nou dat kon eerst niet en er werd moeilijk om gedaan. Ik zei dat we vanaf woensdag al aan een lijntje gehouden werden en dat ik nu een oplossing wilde!
Met veel moeite toch de parkmanager telefonisch gesproken. Hij gaf aan dat ze op dit moment niks voor ons konden betekenen. Hij zei dat we ook goed op onze puppy moeten letten.Ik had aangegeven dat we zeker goed op onze puppy letten. Maar dat hij nog niet eens in het huisje kan spelen omdat er glas ligt. Hij vroeg ook of we naar de dierenarts zijn geweest met Simba. Ik vroeg wie dat zou betalen? Of hun dat voor ons zouden betalen? Ik kreeg een reactie: nou uhu NEEEE! Ik moest een klacht naar het hoofdkantoor sturen. Hij zou er alles aan doen om dit op te lossen.
Ik had ook aangegeven dat we erg hard hadden moeten werken voor deze vakantie. Dat we eerst niet op vakantie wilde gaan vanwege Simba, maar dat we toch echt toe waren aan vakantie vanwege een erg zwaar en moeilijk jaar dat we achter de rug hebben.
Die zaterdag zijn we naar huis gegaan. Onze vakantie was helemaal verpest! Thuis meteen een klachtbrief gemaakt en zondag op de post gedaan. Ik zou binnen 5 dagen iets horen over de klacht gaf de parkmanager aan. Nou dat was ook niet zo. We hebben bijna 5 weken op antwoord moeten wachten. Had ook al 2 keer telefonisch contact opgenomen met het hoofdkantoor over de klacht.
In de brief stond dat ze bij hun standpunt bleven. Standpunt??? Er alles aan doen om dit op te lossen?
En dat het ons eigen risico was!
Toen heb ik meteen een email gestuurd. Daar heb ik weer bericht op terug gekregen dat ze bij HUN standpunt blijven?
Nou dat standpunt van hun klopt dus ook niet!
Ik wilde graag de schoonmaakkosten, kosten voor het huisdier terug, maar dat is al te veel gevraagd.
Ik heb het gevoel dat onze klachten niet serieus genomen worden!
We werden aan een lijntje gehouden (en daar hou ik absoluut niet van!)
Er komen geen oplossingen.
Ik ga dus NOOIT meer naar een park van Hogenboom. En alle bekenden van ons ook niet!
Simba is erg ziek geweest op vakantie. Kon niet in het huisje los lopen en spelen. (Nadat ik de vloer schoon had gemaakt, durfde ik hem nog niet te laten spelen, want wist niet wat we nog meer tegen zouden komen!)
We hebben nog nooit zo'n rot vakantie gehad. Was ook nog duur! Het geld hadden we beter in de Maas kunnen gooien, dan hadden we er meer aan gehad dan deze vakantie!
Zelf schoonmaken, dat kan ik geen vakantie noemen! En nog betalen voor het schoonmaken ook!
Eind mei (dacht 24 of 28 mei) was het huisje voor de laatste keer schoongemaakt! Bijna 2/2,5 week later kwamen wij in het huisje. (10 juni)!