LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Arend auto dealer Amsteterdam

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
MinhTuan
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 okt 2010 01:46

Arend auto dealer Amsteterdam

Ongelezen bericht door MinhTuan »

Wij hebben een auto bij Arend auto dealer in Amsterdam. In april werd de auto geleverd. Bij de levering hadden we een klein lakschade geconstrateerd. Wij hadden de dealer meteen daarover aan gesproken.
De vestiging manager heeft twee oplossing aan ons geboden. laten reaperen of de afkoopsom nemen.
Aangezien dat het om klein lakschade gaat, hebben we gekozen voor afkoopsom. het gaat om 125 euro.

maar tot heden hebben we nog geen geld van hun ontvangen. wij hebben ze meerdere keer gemaild en gebeld. en zelf bij hun langs geweest.
ze zouden het voor ons gaan regelen maar tot heden is nog steeds niet gebeurd.
mijn vraag nu is, wat moet ik nu doen? advocaat erbij halen of via geschillencommissie?
aangezien dat het om kleine bedrag gaat?

stofzuigertje

Re: Arend auto dealer Amsteterdam

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Meld even dat ze ondanks de herhaalde verzoeken nog niets gedaan hebben en dat het nu voor Geheel Nederland leesbaar is.

Vraag of ze hier willen antwoorden waarom een relatief klein bedrag zo lang moet duren.
Vermoedelijk is het dan wel snel geregeld want een negatief bericht hier kan veel omzet in deze toch al lastige tijden schelen.
Dus een slimme dealer zal het gelijk regelen en laat hun dan hier maar antwoorden!

wdubbelost
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 jul 2013 04:16

Re: Arend auto dealer Amsteterdam

Ongelezen bericht door wdubbelost »

MinhTuan schreef:ze zouden het voor ons gaan regelen maar tot heden is nog steeds niet gebeurd.
mijn vraag nu is, wat moet ik nu doen? advocaat erbij halen of via geschillencommissie?
aangezien dat het om kleine bedrag gaat?
Laat ik beginnen met vragen wat u denkt dat een advocaat moet gaan kosten?
naar mijn weten is het uurtarief al het dubbele van 125 euro die de reparatie van de beschadiging moest gaan kosten.

Geschillencommissie heb ik geen verstand van (of dat via bovag gaat of wat dan ook)

Is het niet een oplossing die beste man dagelijks te bellen vanaf morgen, en wellicht 2/3 maal daags.
maak van uw probleem zijn probleem, rij er desnoods langs en ga een praatje aan (wel netjes blijven ondanks eventuele frustraties)

Spreek de vestigingsmanager aan op zijn beloftes en of hij deze (nu eindelijk) wilt nakomen.

Gesloten