Klacht over bestelling bij Trowaa.nl
Geplaatst: 07 aug 2013 12:07
Ik heb op woensdag 24/07/2013 online een Samsung Galaxy S2 Plus i9105 White besteld bij Trowaa.nl
á € 245,- voor mijn dochter. Deze heb ik ook gelijk betaald via iDeal.
Meteen ontving ik een bevestigingsmail van mijn geplaatste bestelling welke binnen 1 tot 3 werkdagen zou worden geleverd. Alleen bleef het daarbij. Maandag 29/07 geprobeerd te bellen. Het vaste nummer bestaat niet en het mobielnummer is de voicemail van vol. Dan maar mailen voor de status van mijn bestelling. Daarop ontving ik een wazig mailtje dat het product niet leverbaar was. Terwijl het wel gewoon beschikbaar is op hun website. Ik heb toen gevraagd mijn bestelling te annuleren en het geld terug te boeken. Dit was alles geen probleem volgens Trowaa. Helaas tot op heden is geen geld terug geboekt en heb n.a.v. mijn mails het ene op het ander wazige mailtje ontvangen met telkens een ander antwoord/smoesje.Dan wordt gezegd dat het bedrag binnen 14 dagen wordt teruggestort, dan weer de vraag wanneer ik mijn bestelling geannuleerd heb en krijg je weer een antwoord dat het bedrag binnen 30 werkdagen wordt retour betaald. Ik ben dus nu echt bang dat dit gewoon bedrog is. Er komen ook steeds meer klachten binnen bij Klacht.nl. Ik was van mening dat Qshops Keurmerk stond voor meer zekerheid. Maar wat kan ik nu nog doen ? Hoe krijg ik nu mijn geld terug ?
Graag een reactie, Mvgr. Nicole
á € 245,- voor mijn dochter. Deze heb ik ook gelijk betaald via iDeal.
Meteen ontving ik een bevestigingsmail van mijn geplaatste bestelling welke binnen 1 tot 3 werkdagen zou worden geleverd. Alleen bleef het daarbij. Maandag 29/07 geprobeerd te bellen. Het vaste nummer bestaat niet en het mobielnummer is de voicemail van vol. Dan maar mailen voor de status van mijn bestelling. Daarop ontving ik een wazig mailtje dat het product niet leverbaar was. Terwijl het wel gewoon beschikbaar is op hun website. Ik heb toen gevraagd mijn bestelling te annuleren en het geld terug te boeken. Dit was alles geen probleem volgens Trowaa. Helaas tot op heden is geen geld terug geboekt en heb n.a.v. mijn mails het ene op het ander wazige mailtje ontvangen met telkens een ander antwoord/smoesje.Dan wordt gezegd dat het bedrag binnen 14 dagen wordt teruggestort, dan weer de vraag wanneer ik mijn bestelling geannuleerd heb en krijg je weer een antwoord dat het bedrag binnen 30 werkdagen wordt retour betaald. Ik ben dus nu echt bang dat dit gewoon bedrog is. Er komen ook steeds meer klachten binnen bij Klacht.nl. Ik was van mening dat Qshops Keurmerk stond voor meer zekerheid. Maar wat kan ik nu nog doen ? Hoe krijg ik nu mijn geld terug ?
Graag een reactie, Mvgr. Nicole