slechte service nedgame
Geplaatst: 07 aug 2013 16:53
Mijn zoon koopt van zijn vakantie geld een zeer dure Sabertooth controller. Al na 3 weken stopt de controller ermee. Bij NedGame willen ze niet ruilen of repareren : ze geven gewoon mijn zoon de schuld. Komen ze met een vaag verhaal dat er te hard op de knopjes is gedrukt !
Dus kennis van zaken hebben ze ook al niet.
Er is niets mis met de knopjes. De PC crasht als de controller wordt aangesloten.
In NL heb je toch 2 jaar garantie? Moet ik hier via mijn rechtsbijstand verzekering werk van maken?
Dit is echt een schandalige gang van zaken. Ga dus met een grote boog om deze winkel in Almere heen!
Misschien dat andere filialen wel beter zijn maar ik vermoed van niet.
Je bent beter af bij een eerlijk bedrijf met een RMA procedure.
Dus kennis van zaken hebben ze ook al niet.
Er is niets mis met de knopjes. De PC crasht als de controller wordt aangesloten.
In NL heb je toch 2 jaar garantie? Moet ik hier via mijn rechtsbijstand verzekering werk van maken?
Dit is echt een schandalige gang van zaken. Ga dus met een grote boog om deze winkel in Almere heen!
Misschien dat andere filialen wel beter zijn maar ik vermoed van niet.
Je bent beter af bij een eerlijk bedrijf met een RMA procedure.