Geen verzilvering vakantieveilingen.nl
Geplaatst: 08 aug 2013 10:47
Beste forum gebruiker,
Ook ik ben de dupe van de wanstaltige praktijken van vakantieveilingen.nl.
Ik heb op 23 mei onderstaande veiling gewonnen.
Eten en drinken - 3-gangen diner voor 2 personen in Huizen
Datum:
23 mei 2013 - 15:36:00
Winnend bod
€ 30,00
Deze is betaald.
Ik kreeg een vouncher toegestuurd.
Deze moest ik naar Experience Gifts in Huizen sturen waarna deze weer een verzilvering naar mij zou sturen.
Deze verzilvering heb ik nooit gekregen.
Het enige antwoord wat ik van Experience Gifts kreeg is, hij zal wel in de spam terecht zijn gekomen.
Op zich al vreemd daar ik deze elke week check en ik alle andere post van Experience Gifts gewoon in mijn Postvak in kreeg.
Ik heb op 23 juli een mail gestuurd naar vakantieveilingen ..
Ik heb ze daarna deze mail gestuurd en heb daarop een ontvangst- en leesbevestiging gekregen
Ze zwijgen in alle toonaarden.
Ook ik ben de dupe van de wanstaltige praktijken van vakantieveilingen.nl.
Ik heb op 23 mei onderstaande veiling gewonnen.
Eten en drinken - 3-gangen diner voor 2 personen in Huizen
Datum:
23 mei 2013 - 15:36:00
Winnend bod
€ 30,00
Deze is betaald.
Ik kreeg een vouncher toegestuurd.
Deze moest ik naar Experience Gifts in Huizen sturen waarna deze weer een verzilvering naar mij zou sturen.
Deze verzilvering heb ik nooit gekregen.
Het enige antwoord wat ik van Experience Gifts kreeg is, hij zal wel in de spam terecht zijn gekomen.
Op zich al vreemd daar ik deze elke week check en ik alle andere post van Experience Gifts gewoon in mijn Postvak in kreeg.
Ik heb op 23 juli een mail gestuurd naar vakantieveilingen ..
Dit was het antwoord..Beste vakantieveilingen,
Ik heb op 23 mei een veiling gewonnen.
Eten en drinken - 3-gangendiner voor 2 personen in Huizen.
Ik ben nog steeds bezig om een verzilvering voor elkaar te krijgen zodat ik gebruik kan maken van mijn betaalde veiling.
Deze verzilvering loopt via Experience Gifts BV .
Ik zou graag willen zien dat vakantieveilingen voor de verzilvering gaat zorgen.
Ik stop daarmee daar men blijft beweren dat ik de verzilvering zou hebben binnen gekregen terwijl dit niet zo is.
Mocht dit niet lukken dan zie ik gaarne het bedrag van 35 euro teruggestort op mijn rekening.
De hele manier van afhandeling verdient zeker geen schoonheidsprijs.
Ik hoop dat e.a. zo spoedig mogelijk geregeld gaat worden.
M.v.g.
C.H. Geers
Zo gezegd zo gedaan maar tot op heden niks meer gehoord.Beste heer Geers,
Vriendelijk dank voor uw bericht. Kunt u ons de mail doorsturen waarin u uw waardebon door heeft gestuurd naar Experience Gifts? Wij kunnen uw klacht vervolgens doorzetten naar de veilingredacteur. De veilngredacteur kan dan bekijken of en hoe hij uw klacht het beste in behandeling kan nemen.
Hopelijk is uw vraag hiermee beantwoord, maar mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op.
Met vriendelijke groet,
Bente
Klantenservice Vakantieveilingen.nl
Ik heb ze daarna deze mail gestuurd en heb daarop een ontvangst- en leesbevestiging gekregen
Het laat zich al raden..van vakantieveilingen.nl en Experience Gifts niets meer vernomen.Geachte vakantieveilingen.nl,
Op 26 juli heb ik u een kopie van de mail met waardebon, zoals ik deze heb doorgestuurd naar Experience Gifts, naar u verzonden maar tot op heden nog niets van u mogen vernemen.
Ik stel voor om alsnog de verzilvering mij te doen toekomen of het betaalde bedrag van € 36,69 terug te storten op rekeningnummer xxxxxx.
Dit in een redelijke termijn van 1 week na dit schrijven.
Mocht vakantieveilingen.nl aan deze oproep geen gehoor geven zal ik genoodzaakt zijn om de vordering uit handen te geven aan een incasso bureau.
Ook zal ik dan deze manier van werken, zoals ik nu ervaar bij vakantieveilingen.nl, kenbaar maken via TROS Radar en via het TROS Radar forum.
Ik hoop voor beide partijen dat het niet zover zal komen.
Met vriendelijke groet,
C.H. Geers
Ze zwijgen in alle toonaarden.