LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Auto gehuurd bij Hertz: onverwachte kosten
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 09 aug 2013 09:07
Auto gehuurd bij Hertz: onverwachte kosten
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier dus hoop dat ik het op de juiste plaats neerzet.
Van het weekend heb ik bij Hertz een auto gehuurd. Als je (voor het weekend zelfs 48 uur) van tevoren reserveert en betaalt kan je rekenen op aanzienlijke korting. Ik had een auto nodig, ben student en dit was dus ideaal. Normaal gebruik ik SnappCar maar dit leek me net even iets fijner. Met de nadruk op leek. Tot op het moment van huren en zelfs inleveren een heel fijn gevoel aan overgehouden. Maar toen kwam het.
Ik heb mijn creditcard bekeken en in plaats van de 83 euro die ik in totaal kwijt zou zijn, was er ineens in totaal 94 euro extra afgeschreven. Na navraag bij Eindhoven bleek het volgende:
Ze hadden de sleutel niet in het kluisje op de terminal van Eindhoven terug gevonden dus dachten ze o hij komt de auto later terug brengen en hebben een dag extra (inclusief de young driver toeslag en de superdekking) berekend. Ik zou mijn auto namelijk voor 9 uur op de zondagochtend moeten terugbrengen maar dan is Hertz daar nog gesloten. De oplossing was het kluisje, die kon ik in de terminal ook makkelijk bereiken. Ze hadden mijn sleutel dus niet gevonden en nog steeds niet wat ik begreep (een zeer gebrekkig nederlands pratende werknemer). Dit terwijl ik zondag ochtend in alle eerlijkheid om half 9 de auto heb geparkeerd op bijna dezelfde plek als waar ik hem vandaan gevonden had toen ik hem net gehuurd had.
Dat is toch niet normaal? Omdat zij een sleutel niet kunnen vinden heb ik de auto dus niet terug gebracht. Ze hadden mijn nummer. Dan is het toch de kleine moeite om te bellen aangezien een sleutel mist? Blijkbaar hebben ze de auto wel teruggevonden etcetera.
Heb ook Hertz Nederland gemaild maar heb hier heel weinig vertrouwen in.
Dat er extra kosten zijn boeit me nog niet eens zo heel veel, dat kan gewoon gebeuren. 20 euro extra bovenop de 83 had ik nog niet eens over geklaagd maar dit is toch gewoon schandalig?
Ik ben nieuw hier dus hoop dat ik het op de juiste plaats neerzet.
Van het weekend heb ik bij Hertz een auto gehuurd. Als je (voor het weekend zelfs 48 uur) van tevoren reserveert en betaalt kan je rekenen op aanzienlijke korting. Ik had een auto nodig, ben student en dit was dus ideaal. Normaal gebruik ik SnappCar maar dit leek me net even iets fijner. Met de nadruk op leek. Tot op het moment van huren en zelfs inleveren een heel fijn gevoel aan overgehouden. Maar toen kwam het.
Ik heb mijn creditcard bekeken en in plaats van de 83 euro die ik in totaal kwijt zou zijn, was er ineens in totaal 94 euro extra afgeschreven. Na navraag bij Eindhoven bleek het volgende:
Ze hadden de sleutel niet in het kluisje op de terminal van Eindhoven terug gevonden dus dachten ze o hij komt de auto later terug brengen en hebben een dag extra (inclusief de young driver toeslag en de superdekking) berekend. Ik zou mijn auto namelijk voor 9 uur op de zondagochtend moeten terugbrengen maar dan is Hertz daar nog gesloten. De oplossing was het kluisje, die kon ik in de terminal ook makkelijk bereiken. Ze hadden mijn sleutel dus niet gevonden en nog steeds niet wat ik begreep (een zeer gebrekkig nederlands pratende werknemer). Dit terwijl ik zondag ochtend in alle eerlijkheid om half 9 de auto heb geparkeerd op bijna dezelfde plek als waar ik hem vandaan gevonden had toen ik hem net gehuurd had.
Dat is toch niet normaal? Omdat zij een sleutel niet kunnen vinden heb ik de auto dus niet terug gebracht. Ze hadden mijn nummer. Dan is het toch de kleine moeite om te bellen aangezien een sleutel mist? Blijkbaar hebben ze de auto wel teruggevonden etcetera.
Heb ook Hertz Nederland gemaild maar heb hier heel weinig vertrouwen in.
Dat er extra kosten zijn boeit me nog niet eens zo heel veel, dat kan gewoon gebeuren. 20 euro extra bovenop de 83 had ik nog niet eens over geklaagd maar dit is toch gewoon schandalig?
Re: Auto gehuurd bij Hertz: onverwachte kosten
Zo op het eerste gezicht is het niet echt netjes en klantvriendelijk, maar door het niet aanwezig zijn van de sleutel, kunnen ze die auto niet verhuren, dus een dag extra huur is wel reëel, dat zijn immers de door hen gederfde inkomsten.Pythonmaniac schreef:Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier dus hoop dat ik het op de juiste plaats neerzet.
Van het weekend heb ik bij Hertz een auto gehuurd. Als je (voor het weekend zelfs 48 uur) van tevoren reserveert en betaalt kan je rekenen op aanzienlijke korting. Ik had een auto nodig, ben student en dit was dus ideaal. Normaal gebruik ik SnappCar maar dit leek me net even iets fijner. Met de nadruk op leek. Tot op het moment van huren en zelfs inleveren een heel fijn gevoel aan overgehouden. Maar toen kwam het.
Ik heb mijn creditcard bekeken en in plaats van de 83 euro die ik in totaal kwijt zou zijn, was er ineens in totaal 94 euro extra afgeschreven. Na navraag bij Eindhoven bleek het volgende:
Ze hadden de sleutel niet in het kluisje op de terminal van Eindhoven terug gevonden dus dachten ze o hij komt de auto later terug brengen en hebben een dag extra (inclusief de young driver toeslag en de superdekking) berekend. Ik zou mijn auto namelijk voor 9 uur op de zondagochtend moeten terugbrengen maar dan is Hertz daar nog gesloten. De oplossing was het kluisje, die kon ik in de terminal ook makkelijk bereiken. Ze hadden mijn sleutel dus niet gevonden en nog steeds niet wat ik begreep (een zeer gebrekkig nederlands pratende werknemer). Dit terwijl ik zondag ochtend in alle eerlijkheid om half 9 de auto heb geparkeerd op bijna dezelfde plek als waar ik hem vandaan gevonden had toen ik hem net gehuurd had.
Dat is toch niet normaal? Omdat zij een sleutel niet kunnen vinden heb ik de auto dus niet terug gebracht. Ze hadden mijn nummer. Dan is het toch de kleine moeite om te bellen aangezien een sleutel mist? Blijkbaar hebben ze de auto wel teruggevonden etcetera.
Heb ook Hertz Nederland gemaild maar heb hier heel weinig vertrouwen in.
Dat er extra kosten zijn boeit me nog niet eens zo heel veel, dat kan gewoon gebeuren. 20 euro extra bovenop de 83 had ik nog niet eens over geklaagd maar dit is toch gewoon schandalig?
Echter zijn er voor beide partijen de algemene voorwaarden om op terug te vallen. Daar staan 2 handtekeningen onder, dus zou ik daar om te beginnen eens goed naar kijken mbt tot het afleveren van de sleutel in dat kluisje. Als daarin bijvoorbeeld staat dat bij het niet aantreffen van de sleutels men meteen een extra dag in rekening brengt, doen ze niks raars. Idem voor eventuele kosten voor het laten bijmaken van een sleutel, of dat het daar achterlaten op risico van de klant is, en weet ik wat al niet meer.
En je hebt nog zeker 2 weken voordat de CC rekening bij je op de mat valt, dus tijd zat om eventueel een "betwiste transactie" in te dienen, mochten ze echt uit de bocht vliegen.
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 09 aug 2013 09:07
Re: Auto gehuurd bij Hertz: onverwachte kosten
Maar het is toch gek dat als je conform de afspraken werkt dat ze ook de moeite niet nemen om te bellen en maar even voor mij beslissen dat ik de auto niet teruggebracht heb? Stel je leent bij mij iets en ik vraag er 10 euro voor. Het is voor 1 dag. De volgende dag heb je het nog steeds niet teruggebracht. Dan zou ik toch moeten denken, he laat ik sjohie maar even bellen want die zou vandaag het geleende product aan mij terugbrengen? Dan zeg ik toch niet, o die wilt dus een dag langer lenen. Niet erg, kost gewoon 10 euro extra?
Bovendien is het ook te idioot voor woorden dat je hier over de e-mail noch over de post over geïnformeerd wordt. Ook de factuur op de site van Hertz staat zonder infortmatie, slechts wat het bedrag is en van welke CC het is afgehaald en onder welke naam. Ja dat kan ik zelf ook kijken. Gespecificeerde rekeningen ontbreken, communicatie ontbreekt (man sprak zeer gebrekkig en onverstaanbaar Nederlands) en enige feeling voor klantvriendelijkheid ontbreekt. Het gaat wel om berekend 211% van wat ik betaald heb, dat is toch waanzinnig meerprijs?
Hoe dan ook, ik kan op 3 manieren bewijzen dat ik de auto heb teruggebracht op de zondag ochtend en in het onderzoek gaan ze daar maar gebruik van maken:
1. Het tankbonnetje, rond 8 uur heb ik in de buurt van Eindhoven de auto netjes afgetankt;
2. De ov chipkaart (toch ergens handig voor), waarbij ik kan aantonen dat ik zondagochtend rond 8.27 heb ingecheckt in de bus;
3. Camerabeelden van Eindhoven Airport. Ze gebruiken die voor criminelen, maar kunnen makkelijk ook beelden erbij halen en dan zien ze dat er een persoon die op mij lijkt in de terminal richting kluisjes loopt om de sleutel in het kluisje te doen en daarna zonder sleutel de terminal weer verlaat. Dit is op een tijdstip tussen 8.00 en 8.27 (moment van tanken en moment van inchecken).
Als de parkeerplaats daarnaast waar ik de auto geparkeerd heb ook camerabeelden tot zijn beschikking heeft, dan zou ik daar ook graag gebruik van willen maken want daar zien ze een identieke auto met een eveneens identieke nummerbord de parkeerplaats oprijden.
Het gaat me al bijna niet meer om het geld (ook wel) maar ook vooral om het principe dat er zonder communicatie voor een ander gedacht wordt. Ik heb ondertekend voor 1 dag, ik heb gehuurd voor 1 dag dus ik heb ook het recht om voor 1 dag te betalen.
Openheid bij autoverhuurbedrijven daar teken ik voor. O en nu ik toch met de klachtenregen bezig ben:
Ik heb een A klasse auto gehuurd vanwege de zuinigheid en heb een C klasse auto gekregen omdat de A klasse niet geleverd kon worden. Was een mooiere auto maar is zo niet zuinig. Bij navraag kon mij niet verteld worden wat die reed, maar na research ging ik van 1/20 naar 1/15. Ook daar ben ik mee akkoord gegaan en daarvoor heb ik netjes de brandstof ook betaald (wat daardoor duurder was).
Bovendien is het ook te idioot voor woorden dat je hier over de e-mail noch over de post over geïnformeerd wordt. Ook de factuur op de site van Hertz staat zonder infortmatie, slechts wat het bedrag is en van welke CC het is afgehaald en onder welke naam. Ja dat kan ik zelf ook kijken. Gespecificeerde rekeningen ontbreken, communicatie ontbreekt (man sprak zeer gebrekkig en onverstaanbaar Nederlands) en enige feeling voor klantvriendelijkheid ontbreekt. Het gaat wel om berekend 211% van wat ik betaald heb, dat is toch waanzinnig meerprijs?
Hoe dan ook, ik kan op 3 manieren bewijzen dat ik de auto heb teruggebracht op de zondag ochtend en in het onderzoek gaan ze daar maar gebruik van maken:
1. Het tankbonnetje, rond 8 uur heb ik in de buurt van Eindhoven de auto netjes afgetankt;
2. De ov chipkaart (toch ergens handig voor), waarbij ik kan aantonen dat ik zondagochtend rond 8.27 heb ingecheckt in de bus;
3. Camerabeelden van Eindhoven Airport. Ze gebruiken die voor criminelen, maar kunnen makkelijk ook beelden erbij halen en dan zien ze dat er een persoon die op mij lijkt in de terminal richting kluisjes loopt om de sleutel in het kluisje te doen en daarna zonder sleutel de terminal weer verlaat. Dit is op een tijdstip tussen 8.00 en 8.27 (moment van tanken en moment van inchecken).
Als de parkeerplaats daarnaast waar ik de auto geparkeerd heb ook camerabeelden tot zijn beschikking heeft, dan zou ik daar ook graag gebruik van willen maken want daar zien ze een identieke auto met een eveneens identieke nummerbord de parkeerplaats oprijden.
Het gaat me al bijna niet meer om het geld (ook wel) maar ook vooral om het principe dat er zonder communicatie voor een ander gedacht wordt. Ik heb ondertekend voor 1 dag, ik heb gehuurd voor 1 dag dus ik heb ook het recht om voor 1 dag te betalen.
Openheid bij autoverhuurbedrijven daar teken ik voor. O en nu ik toch met de klachtenregen bezig ben:
Ik heb een A klasse auto gehuurd vanwege de zuinigheid en heb een C klasse auto gekregen omdat de A klasse niet geleverd kon worden. Was een mooiere auto maar is zo niet zuinig. Bij navraag kon mij niet verteld worden wat die reed, maar na research ging ik van 1/20 naar 1/15. Ook daar ben ik mee akkoord gegaan en daarvoor heb ik netjes de brandstof ook betaald (wat daardoor duurder was).
Re: Auto gehuurd bij Hertz: onverwachte kosten
er zijn maar heeeeel weinig mensen die klagen als ze een gratis upgrade krijgen. maar nu je toch aan het zeuren ben, kan dit er ook nog wel bij.Pythonmaniac schreef: Ik heb een A klasse auto gehuurd vanwege de zuinigheid en heb een C klasse auto gekregen omdat de A klasse niet geleverd kon worden. Was een mooiere auto maar is zo niet zuinig. Bij navraag kon mij niet verteld worden wat die reed, maar na research ging ik van 1/20 naar 1/15. Ook daar ben ik mee akkoord gegaan en daarvoor heb ik netjes de brandstof ook betaald (wat daardoor duurder was).
als ze je sleutel niet hebben gevonden denk ik dat je van geluk mag spreken dat ze je slechts 1 dag huur laten betalen. ze kunnen je ook gewoon een rekening sturen van de tijd die ze nodig hebben om een nieuwe sleutel te laten maken, en de kosten van de sleutel.
Re: Auto gehuurd bij Hertz: onverwachte kosten
Als je tot 9.00 uur de tijd had om de auto terug te brengen, zou Hertz toch moeten wachten tot 9.00 om het sleutelkluisje te inspecteren? Is de sleutel er dan nog niet....tja
Of is dat te simpel gedacht?
Ah, ze hebben die hele sleutel niet kunnen vinden, ze denken dat jij die nog steeds hebt....
Dan snap ik niet dat ze 'alleen' maar 1 dag in rekening brengen.
Terug halen dat extra geld, als het kan, dat is dat binnen en ga je daarna nog maar verder in discussie met Hertz.
Dat zij die sleutel niet kunnen vinden, kan dan net zo goed betekenen dat iemand van hen die sleutel heeft kwijt geraakt.
Of is dat te simpel gedacht?
Ah, ze hebben die hele sleutel niet kunnen vinden, ze denken dat jij die nog steeds hebt....
Dan snap ik niet dat ze 'alleen' maar 1 dag in rekening brengen.
Terug halen dat extra geld, als het kan, dat is dat binnen en ga je daarna nog maar verder in discussie met Hertz.
Dat zij die sleutel niet kunnen vinden, kan dan net zo goed betekenen dat iemand van hen die sleutel heeft kwijt geraakt.
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 09 aug 2013 09:07
Re: Auto gehuurd bij Hertz: onverwachte kosten
Het hele verhaal is mij ook nog te raar, waarom alleen t/m 5 augustus? Nogmaals, die man kon zo slecht nederlands dat ik niet weet of de sleutel gevonden was of niet. Ik had ook iets begrepen met het moment van vinden van de sleutel, maar echt laat ze daar eens abn en fatsoenlijk nederlands leren spreken. Dat hij van buitenlandse komaf is, kan die man ook niks aan doen. Maar je staat er wel als een soort van klantenservice. Je moet mensen goed te woord kunnen staan.Jolijn schreef:Als je tot 9.00 uur de tijd had om de auto terug te brengen, zou Hertz toch moeten wachten tot 9.00 om het sleutelkluisje te inspecteren? Is de sleutel er dan nog niet....tja
Of is dat te simpel gedacht?
Ah, ze hebben die hele sleutel niet kunnen vinden, ze denken dat jij die nog steeds hebt....
Dan snap ik niet dat ze 'alleen' maar 1 dag in rekening brengen.
Terug halen dat extra geld, als het kan, dat is dat binnen en ga je daarna nog maar verder in discussie met Hertz.
Dat zij die sleutel niet kunnen vinden, kan dan net zo goed betekenen dat iemand van hen die sleutel heeft kwijt geraakt.
Ook Engels kan hij niet want bij het ophalen van het voertuig stonden er voor mij 3 toeristen en zij werden in gebrekkig Engels geholpen.
Maar zoals ik al eerder vermeldde, er is een onderzoek ingestart. Maar er is mij van tevoren niet gewezen op extra kosten, die waren er niet volgens dezelfde man. Dat geld krijg ik niet eerder terug voordat hun onderzoek is afgerond of dat ze bij Eindhoven Airport (Hertz vestiging) een en ander hebben nagekeken.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 20 apr 2011 19:25
Re: Auto gehuurd bij Hertz: onverwachte kosten
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt met Hertz alleen dan in Oostenrijk. Auto zou ik op een bepaalde dag rond 12 uur 's middags inleveren. Ik ben daar netjes alleen niemand op het kantoortje aanwezig. Sleutels afgegooid en teruggevlogen naar NL.
Teruggekomen in Nederland word er door Hertz ineens 600 euro afgeschreven van mijn CC omdat ik de auto beschadigd ingeleverd zou hebben. Geen brief, helemaal niks, alleen een afboeking op de CC.
Na heel veel navraag, bewijsstukken van Hertz en gelukkig dat ik zelf enkele foto's had gemaakt uiteindelijk het geld teruggekregen na diverse bezwaarschriften en dreiging van het opstarten van een juridische procedure. Voor mij is dit een reden om nooit meer bij Hertz te huren. Eens maar nooit weer.
Mocht je hulp nodig hebben met je bezwaar, ik ken inmiddels wat mensen bij Hertz NL
Teruggekomen in Nederland word er door Hertz ineens 600 euro afgeschreven van mijn CC omdat ik de auto beschadigd ingeleverd zou hebben. Geen brief, helemaal niks, alleen een afboeking op de CC.
Na heel veel navraag, bewijsstukken van Hertz en gelukkig dat ik zelf enkele foto's had gemaakt uiteindelijk het geld teruggekregen na diverse bezwaarschriften en dreiging van het opstarten van een juridische procedure. Voor mij is dit een reden om nooit meer bij Hertz te huren. Eens maar nooit weer.
Mocht je hulp nodig hebben met je bezwaar, ik ken inmiddels wat mensen bij Hertz NL
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 09 aug 2013 09:07
Re: Auto gehuurd bij Hertz: onverwachte kosten
Update:
Maandag heb ik Hertz gebeld, ze hadden het gecorrigeerd en dinsdag zou het geld terug worden gestort op de creditcard. Heb een studentencreditcard en vooraf gechecked of het terugstorten mogelijk is. Dat is mogelijk.
Woensdag nog met de creditcard ergens betaald om iets uit te proberen. Zojuist op de afschriften online gekeken en daar staat dat van woensdag al afgeschreven, de bijstorting van dinsdag is dus nog niet verwerkt. Nu kan het aan de ING liggen en de duur van het bijschrijven (niet omdat het een studentencreditcard is want dat kan gewoon) maar het kan net zo goed Hertz zijn die dat zogenaamd vergeten is. Straks maar even bellen.
Maandag heb ik Hertz gebeld, ze hadden het gecorrigeerd en dinsdag zou het geld terug worden gestort op de creditcard. Heb een studentencreditcard en vooraf gechecked of het terugstorten mogelijk is. Dat is mogelijk.
Woensdag nog met de creditcard ergens betaald om iets uit te proberen. Zojuist op de afschriften online gekeken en daar staat dat van woensdag al afgeschreven, de bijstorting van dinsdag is dus nog niet verwerkt. Nu kan het aan de ING liggen en de duur van het bijschrijven (niet omdat het een studentencreditcard is want dat kan gewoon) maar het kan net zo goed Hertz zijn die dat zogenaamd vergeten is. Straks maar even bellen.
Re: Auto gehuurd bij Hertz: onverwachte kosten
Wat heb je nu met die sleutel gedaan dan ? Ik lees nergens dat je hem wel in de kluis hebt gedaan.Ze hadden de sleutel niet in het kluisje op de terminal van Eindhoven terug gevonden dus dachten ze o hij komt de auto later terug brengen en hebben een dag extra (inclusief de young driver toeslag en de superdekking) berekend. Ik zou mijn auto namelijk voor 9 uur op de zondagochtend moeten terugbrengen maar dan is Hertz daar nog gesloten. De oplossing was het kluisje, die kon ik in de terminal ook makkelijk bereiken. Ze hadden mijn sleutel dus niet gevonden en nog steeds niet wat ik begreep (een zeer gebrekkig nederlands pratende werknemer). Dit terwijl ik zondag ochtend in alle eerlijkheid om half 9 de auto heb geparkeerd op bijna dezelfde plek als waar ik hem vandaan gevonden had toen ik hem net gehuurd had.
Is dit niet gewoon eigen schuld dikke bult ?
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 09 aug 2013 09:07
Re: Auto gehuurd bij Hertz: onverwachte kosten
crazyme schreef:Wat heb je nu met die sleutel gedaan dan ? Ik lees nergens dat je hem wel in de kluis hebt gedaan.Ze hadden de sleutel niet in het kluisje op de terminal van Eindhoven terug gevonden dus dachten ze o hij komt de auto later terug brengen en hebben een dag extra (inclusief de young driver toeslag en de superdekking) berekend. Ik zou mijn auto namelijk voor 9 uur op de zondagochtend moeten terugbrengen maar dan is Hertz daar nog gesloten. De oplossing was het kluisje, die kon ik in de terminal ook makkelijk bereiken. Ze hadden mijn sleutel dus niet gevonden en nog steeds niet wat ik begreep (een zeer gebrekkig nederlands pratende werknemer). Dit terwijl ik zondag ochtend in alle eerlijkheid om half 9 de auto heb geparkeerd op bijna dezelfde plek als waar ik hem vandaan gevonden had toen ik hem net gehuurd had.
Is dit niet gewoon eigen schuld dikke bult ?
Pythonmaniac schreef:3. Camerabeelden van Eindhoven Airport. Ze gebruiken die voor criminelen, maar kunnen makkelijk ook beelden erbij halen en dan zien ze dat er een persoon die op mij lijkt in de terminal richting kluisjes loopt om de sleutel in het kluisje te doen en daarna zonder sleutel de terminal weer verlaat. Dit is op een tijdstip tussen 8.00 en 8.27 (moment van tanken en moment van inchecken).
Kort gezegd: ja. Als ik verontwaardigd ben over dat ze de sleutel niet hebben gevonden in een kluisje, betekent dit dan niet dat ik hem erin heb gedaan? Bovendien, in mijn laatste post geef ik aan dat ze het gecorrigeerd hebben en het geld terug zouden storten. Dit is dan nog niet gebeurd en is het toch jammer dat ik erachteraan moet bellen (voor de 2e keer).
Re: Auto gehuurd bij Hertz: onverwachte kosten
Je wil niet weten waar mensen verontwaardigd over kunnen zijn.Pythonmaniac schreef:Als ik verontwaardigd ben over dat ze de sleutel niet hebben gevonden in een kluisje, betekent dit dan niet dat ik hem erin heb gedaan?
Maar goed, je wacht op je centen. Succes.
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 09 aug 2013 09:07
Re: Auto gehuurd bij Hertz: onverwachte kosten
Zaak afgehandeld, bedrag dat teveel was zojuist bijgeboekt (op de creditcard overzicht).
Re: Auto gehuurd bij Hertz: onverwachte kosten
En zo zie je maar weer dat de vasthouder meestal toch nog gelijk krijgt.
Dus prima gedaan Pythonmaniac alleen.....was het nu nodig om dit zo op dit forum
te verwoorden. Denk je nu echt dat dit geholpen heeft jouw centjes terug te krijgen?
Dus prima gedaan Pythonmaniac alleen.....was het nu nodig om dit zo op dit forum
te verwoorden. Denk je nu echt dat dit geholpen heeft jouw centjes terug te krijgen?
Re: Auto gehuurd bij Hertz: onverwachte kosten
En zo zie je maar weer dat het volkomen nutteloos is om een topic van meer dan een jaar oud te reanimeren met ..... Nietmarineman schreef:En zo zie je maar weer dat de vasthouder meestal toch nog gelijk krijgt.
Dus prima gedaan Pythonmaniac alleen.....was het nu nodig om dit zo op dit forum
te verwoorden. Denk je nu echt dat dit geholpen heeft jouw centjes terug te krijgen?
Denk ook niet dat pythondinges hier niet heel erg vaak meer komt
STATISTIEKEN GEBRUIKER
Geregistreerd:09 aug 2013 08:07
Laatst bezocht:05 feb 2014 16:22