Oplichters praktijken bij Starbazaar.nl
Geplaatst: 09 aug 2013 14:51
Eind juli 2013 onderdelen voor een rc helikopter besteld bij bovengenoemde webwinkel. De producten werden vrij snel geleverd. Helaas zat er een verkeerde onderdeel bij welke ik verkeerd besteld heb. Hiervoor telefonisch contact opgenomen met de webwinkel en heb aangegeven dat ik het bestelde onderdeel retour wou zenden om vervolgens het juiste onderdeel te kunnen ontvangen. Telefonisch gaf deze turkse meneer aan dat dit prima was. Op het moment dat de heer dit artikel retour heeft ontvangen ontving ik een e-mail met de vraag wat hiervan de bedoeling was. Hierop heb ik als antwoord gegeven dat ik graag het juiste onderdeel wou ontvangen. Hierop volgde een lange discussie via de e-mail omdat het bij meneer niet duidelijk werd welk onderdeel ik wenste te ontvangen. Na dit met behulp van afbeeldingen duidelijk gemaakt te hebben, ontving ik van meneer een e-mail met een nieuwe betaal link: http://starbazaar.nl/index.php?route=pr ... ct_id=1073 [/url]. Hier bleek dat ik een bedrag van € 10,50 moest gaan betalen voor een artikel welke € 1,00 duurder was dan het geretourneerde artikel. Hierop heb ik aangegeven dat ik daarmee niet akkoord kon gaan. Er is ook niet aangegeven dat het geretourneerde artikel gecrediteerd zou worden of iets dergelijks. Na doorgegeven te hebben dat ik niet akkoord ging met het betalen van het absurde bedrag welke ik eerder heb genoemd werd meneer erg klantontvriendelijk. Ook is mij een defecte batterij geleverd waar ik een klacht over heb ingediend. Hierop ontving ik als antwoord dat dat niet mogelijk was aangezien deze door hem persoonlijk getest zou zijn. En dat als deze defect zou zijn ik dit maar wat eerder had moeten melden. Ik heb dit binnen zeven dagen na aankoop gemeld welke naar mijn mening toch binnen de wettelijke herroepingsrecht ligt. Meneer reageert verder niet meer op ontvangen e-mails! Ik adviseer niemand om zaken te doen met deze meneer aangezien dit meer lijkt op oplichtingspraktijken!!!