04-02=2004
Zo net de jaarafrekening van essent binnen en wat denk je jawel 200 euro bij betalen. terwijl we vorig jaar zowat 400 euro meer betaald hebben dan het jaar daarvoor.Terwijl het verbruik zowat het zelfde is gebleven.Dus ik dacht dat zit wel goed deze afrekening,niet dus,ben halverwege het jaar over gestapt op groene stroom(voor het zelfde geld)ook niet waar!!! Heb nog gevraagd betaal ik er meer voor,nee mevrouw u betaald er niks meer voor,wat denk je wel dus bijna het dubbele.Dus ik ga vandaag weer terug op grijze stroom.Als dat lukt wil dat zeggen.Kan mij iemand uitleggen hoe dat komt,dat we deze keer moeten bij betalen,terwijl we dus +/- 400 euro meer betaald hebben dan in het jaar 2002(verbruik is dus nagenoeg het zelfde)dus als ik goed tel is mijn rekening met 600 euro tenopzichte van 2002 omhoog gegaan.Hoe is het toch mogelijk??????????? alvasr bedankt voor eventuele reacties.
v.trines
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] essent jaarafrekening
Re: essent jaarafrekening
Hebben ook net de jaarafrekening gekregen. Wij zouden 2200 euro bij moeten betalen!!
Hier klopt geen hout van!! We hebben ten eerste het geld niet en ten tweede, wat moeten we nu doen??
Hebben al met Essent gebeld maar die lui daar zijn onnozel!!!
HELP!
Hier klopt geen hout van!! We hebben ten eerste het geld niet en ten tweede, wat moeten we nu doen??
Hebben al met Essent gebeld maar die lui daar zijn onnozel!!!
HELP!
nou dat is wel een hoop dat kan toch niet kloppen,ik wens je veel succes .gr.v.trines
Ook wij kregen vandaag onze afrekening 588.euro bij betalen terwijl we vorig jaar 500 euro terug kregen hoe is dit mogelijk ,dat is een verschil van 1088 euro terwijl de maand voorschot maar 5 euro minder was dan het jaar daarvoor , dachten wij dat we misschien 100 euro bij moesten betalen maar geen 588euro .Ook wij kunnen dat niet in een keer betalen , maar wat doen we daaraan???!!!!!!
Wat je het beste kunt doen is toch contact opnemen met essent.
Ik moet dit jaar 51 euro terugbetalen, terwijl we vorig jaar ook een groot bedrag terugkregen.
Ik heb voor goede vrienden( om ze te helpen) gebelt met essent over een jaarafrekening. zij moesten 850 euro terugbetalen. Na veel uitzoeken klopt het wel, hun thermostaat is kapot waardoor ze dus veel teveel verstookt hebben. De essent medewerker( aardige dame) kon mij vertellen dat er regelingen zijn om het bedrag in 4 termijnen over te maken. Dat scheelt al een hoop, al blijft het een hoog bedrag. Ze heeft ook nog te tip gegeven om brochures aan te vragen over wat te doen bij groot verbruik. Je krijgt dan de mogelijkheid om elke maand bij te houden wat je hebt verbruikt en dit dan door te geven aan essent. Misschien dat er toch iets niet klopt, dat kan zijn in je eigen stookgedrag, maar misschien kan er ook iets mis zijn met de meter. Ik weet eigelijk niet of ik de naam van de medewerker hier ook mag plaatsten, want zij is wel erg geschikt om jullie te helpen
succes
Ik moet dit jaar 51 euro terugbetalen, terwijl we vorig jaar ook een groot bedrag terugkregen.
Ik heb voor goede vrienden( om ze te helpen) gebelt met essent over een jaarafrekening. zij moesten 850 euro terugbetalen. Na veel uitzoeken klopt het wel, hun thermostaat is kapot waardoor ze dus veel teveel verstookt hebben. De essent medewerker( aardige dame) kon mij vertellen dat er regelingen zijn om het bedrag in 4 termijnen over te maken. Dat scheelt al een hoop, al blijft het een hoog bedrag. Ze heeft ook nog te tip gegeven om brochures aan te vragen over wat te doen bij groot verbruik. Je krijgt dan de mogelijkheid om elke maand bij te houden wat je hebt verbruikt en dit dan door te geven aan essent. Misschien dat er toch iets niet klopt, dat kan zijn in je eigen stookgedrag, maar misschien kan er ook iets mis zijn met de meter. Ik weet eigelijk niet of ik de naam van de medewerker hier ook mag plaatsten, want zij is wel erg geschikt om jullie te helpen
succes
Prettig te lezen dat er zo nu en dan een kontakt met essent positief verloopt. Maar dat zegt volstrekt niets over de honderden gevallen waar geen enkele beschaafde communicatie mogelijk is, simpelweg omdat men gemaakte blunders niet wil erkennen.
http://www.geocities.com/essent_files/index.html
http://www.geocities.com/essent_files/index.html
Ik moet zeggen dat ik net zo verbaasd ben als u. Ik stond ook versteld dat deze mevrouw mij erg goed en kundig had geholpen.Gelukkig bestaan ze nog.