Pagina 1 van 1

Trendhopper/ Van Gils Oldenzaal KLACHT : Waardeloze service

Geplaatst: 13 aug 2013 00:16
door Atist
Ik heb 2 jaar geleden bank gekocht bij Trendhopper Oldenzaal. Dit filiaal valt onder Van Gils Woonpromenade. Totale som: ruim €1.100,-. Een absolute miskoop...Trendhopper blinkt uit in het in de kou laten van klanten. Ga vooral naar IKEA. Lagere prijzen, betere kwaliteit en daar vervangen ze direct en volledig als er iets niet deugt!!

De situatie:

Na een jaar begonnen de hoezen van de zitkussens los te laten. "Servicemonteur" langs geweest en die heeft het ter plaatse verholpen zo dachten wij. Totdat dit euvel na een jaar op meerdere plekken zich voordeed...het was niet om aan te zien...de hoezen begonnen volledig te rafelen. Trendhopper heeft de conclusie klaar liggen en beschuldigt mij nu dat we de hoezen hebben gewassen, wat helemaal niet het geval is. Overigens zou dit geen probleem mogen zijn want er zit nota bene een WASETIKET in de volledig afneembare hoes. Alle correspondentie vanuit Trendhopper verloopt overigens per mail en ronduit onbeschoft en vol spelfouten door hun "adviseur". Hun voorstel: gewoon zelf opdraaien voor de kosten van de nieuwe hoezen en tsja, dat kleurverschil moet ik maar accepteren en als ik geen genoegen neem met deze oplossing dan "moet je maar naar de geschillencommissie....dan zien we wel wie er gelijk krijgt"

Het laatste is hier nog niet over gezegd....topic pending....

Iemand anders ook geweldige ervaringen met Van Gils Oldenzaal?!! Naast Trendhopper ook Profijt meubel, Montel etc etc

Re: Trendhopper/ Van Gils Oldenzaal KLACHT : Waardeloze service

Geplaatst: 13 aug 2013 00:29
door sephora30
Dus in 2 jaar heb je de hoezen nooit gewassen :shock:
Lekker fris :?

Re: Trendhopper/ Van Gils Oldenzaal KLACHT : Waardeloze service

Geplaatst: 13 aug 2013 06:45
door crazyme
"moet je maar naar de geschillencommissie....dan zien we wel wie er gelijk krijgt"
Succes bij de geschillencommissie dan maar.

Re: Trendhopper/ Van Gils Oldenzaal KLACHT : Waardeloze service

Geplaatst: 13 aug 2013 07:08
door Atist
sephora30 schreef:Dus in 2 jaar heb je de hoezen nooit gewassen :shock:
Lekker fris :?
Nou ja, niet in de wasmachine bedoel ik. Er zit een Protexx behandeling op, dus afspoelen/ even laten weken in de badkuip is voldoende zo af en toe.

Re: Trendhopper/ Van Gils Oldenzaal KLACHT : Waardeloze service

Geplaatst: 13 aug 2013 08:47
door Henk_69
Ik heb iets vergelijkbaar gehad paar jaren geleden. 4 eetkamer stoelen. Het ging niet echt rafelen maar de stof was gewoon heel slecht. Werd toen ook door van Gils geholpen, ahum. Je word behandelt alsof je debiel bent. heb er toen niet meer veel mee gedaan, stom misschien. Stoelen waren toen net een jaar oud en dacht dat ik er niet veel mee zou kunnen met garantie en zo. Zonde van het geld. kom er NOOIT meer. :x succes met geschillencommissie. hoop dat ze wat kunnen doen

Re: Trendhopper/ Van Gils Oldenzaal KLACHT : Waardeloze service

Geplaatst: 13 dec 2013 08:43
door VanGilswoonpromenade
De klacht van Atist is inmiddels opgelost.

Meneer geeft aan dat er problemen zijn ontstaan met de hoezen van de zitkussens. Wij hebben deze klacht opgenomen en hebben onze servicemonteur ernaar laten kijken. Het probleem is destijds direct verholpen, zoals Atist ook aangeeft.

Na een jaar deden de problemen zich opnieuw voor, waarna wij compleet nieuwe hoezen hebben geleverd inclusief een opwaardering van zijn bank door middel van complete nieuwe vullingen.

Dit is een service vanuit onze kant en tevens zijn de voorrijkosten niet berekend. Wij hebben de bank bij meneer thuis opgehaald, hebben hem een leenbank aangeboden. Deze service kan Trendhopper standaard niet bieden, aangezien het een meeneemformule is. De bank staat nu weer bij meneer thuis en de klacht is opgelost.