Trendhopper/ Van Gils Oldenzaal KLACHT : Waardeloze service
Geplaatst: 13 aug 2013 00:16
Ik heb 2 jaar geleden bank gekocht bij Trendhopper Oldenzaal. Dit filiaal valt onder Van Gils Woonpromenade. Totale som: ruim €1.100,-. Een absolute miskoop...Trendhopper blinkt uit in het in de kou laten van klanten. Ga vooral naar IKEA. Lagere prijzen, betere kwaliteit en daar vervangen ze direct en volledig als er iets niet deugt!!
De situatie:
Na een jaar begonnen de hoezen van de zitkussens los te laten. "Servicemonteur" langs geweest en die heeft het ter plaatse verholpen zo dachten wij. Totdat dit euvel na een jaar op meerdere plekken zich voordeed...het was niet om aan te zien...de hoezen begonnen volledig te rafelen. Trendhopper heeft de conclusie klaar liggen en beschuldigt mij nu dat we de hoezen hebben gewassen, wat helemaal niet het geval is. Overigens zou dit geen probleem mogen zijn want er zit nota bene een WASETIKET in de volledig afneembare hoes. Alle correspondentie vanuit Trendhopper verloopt overigens per mail en ronduit onbeschoft en vol spelfouten door hun "adviseur". Hun voorstel: gewoon zelf opdraaien voor de kosten van de nieuwe hoezen en tsja, dat kleurverschil moet ik maar accepteren en als ik geen genoegen neem met deze oplossing dan "moet je maar naar de geschillencommissie....dan zien we wel wie er gelijk krijgt"
Het laatste is hier nog niet over gezegd....topic pending....
Iemand anders ook geweldige ervaringen met Van Gils Oldenzaal?!! Naast Trendhopper ook Profijt meubel, Montel etc etc
De situatie:
Na een jaar begonnen de hoezen van de zitkussens los te laten. "Servicemonteur" langs geweest en die heeft het ter plaatse verholpen zo dachten wij. Totdat dit euvel na een jaar op meerdere plekken zich voordeed...het was niet om aan te zien...de hoezen begonnen volledig te rafelen. Trendhopper heeft de conclusie klaar liggen en beschuldigt mij nu dat we de hoezen hebben gewassen, wat helemaal niet het geval is. Overigens zou dit geen probleem mogen zijn want er zit nota bene een WASETIKET in de volledig afneembare hoes. Alle correspondentie vanuit Trendhopper verloopt overigens per mail en ronduit onbeschoft en vol spelfouten door hun "adviseur". Hun voorstel: gewoon zelf opdraaien voor de kosten van de nieuwe hoezen en tsja, dat kleurverschil moet ik maar accepteren en als ik geen genoegen neem met deze oplossing dan "moet je maar naar de geschillencommissie....dan zien we wel wie er gelijk krijgt"
Het laatste is hier nog niet over gezegd....topic pending....
Iemand anders ook geweldige ervaringen met Van Gils Oldenzaal?!! Naast Trendhopper ook Profijt meubel, Montel etc etc