LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] center parcs frankrijk

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
prisma64
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 jan 2013 13:15

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door prisma64 »

ik zou eens contact opnemen met omroep max, ik vind dat deze hierin super goed helpen

namsrevel
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 aug 2013 15:50

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door namsrevel »

ik vind niet dat het nodig is om naar een tv programma toe te stappen.. dit kan ook prima zonder een programma en al die commotie eromheen opgelost worden als je maar stevig in je schoenen staat en blijft aanhouden. Zij zullen dan uiteindelijk echt wel tegemoet komen. Ik bedoel hier overigens mee dat programma's wellicht wel kunnen helpen maar ik vind al dat tv gedoe maar nep omdat dit vaak genoeg is gebleken, er wordt niet gewerkt in het voordeel van de aanklager maar in het voordeel van de kijkcijfers

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door tenormin »

er wordt niet gewerkt in het voordeel van de aanklager maar in het voordeel van de kijkcijfers
Slaan ze toch twee vliegen in één klap? Niks mis mee als een omroep kijkcijfers wil hebben. De mensen die kijken zijn daar ook in geïnteresseerd.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door GJvdZ »

tenormin schreef:
er wordt niet gewerkt in het voordeel van de aanklager maar in het voordeel van de kijkcijfers
Slaan ze toch twee vliegen in één klap? Niks mis mee als een omroep kijkcijfers wil hebben. De mensen die kijken zijn daar ook in geïnteresseerd.
De mensen die kijken zijn vooral geinteresseerd in het leed van anderen... Er worden namelijk nooit structurele oplossingen geregeld voor de problemen die worden behandeld.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door tenormin »

@gjvdz, zoals jij het wilt hoor.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door nevermind »

Edit=Opgelost
Laatst gewijzigd door nevermind op 23 aug 2013 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door dhc »

Ja, en?

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door nevermind »

Edit=Opgelost
Laatst gewijzigd door nevermind op 23 aug 2013 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door tenormin »

nevermind schreef:@ yaden3107

Wat mij verbaast, dat de van jou geplaatste foto's al 1600 keer zijn bekeken?
Waarom. Zijn hier Topics die veel meer dan 35000 maal bekeken zijn.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door nevermind »

Edit=Opgelost
Laatst gewijzigd door nevermind op 23 aug 2013 08:58, 1 keer totaal gewijzigd.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door tenormin »

Het topic 2700 keer en de foto's 1600 keer.[/b]
Ook jij mag mij uitleggen hoe dit in elkaar steekt![/quote]

Nou, misschien simpel, topic is alleen bekeken en 1700 waren nieuwsgierig naar 'de vieze foto's'. Maar dat kan natuurlijk niet volgens de wet van Murphi :mrgreen:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door tenormin »

Heel erg vervelend dat u een huisje aantrof wat niet helemaal schoon was.

Julia

Center Parcs Webcare
Een huisje dat niet helemaal schoon was? Schrijf het maar groot, Julia want ik ben er zeker van dat je foto's toch ook hebt bekeken. Ik zou dan niet durven schrijven 'niet helemaal', en je aanbieding is natuurlijk ook van de zotte. Denk dat yaden3107 niet op de fantastische aanbieding van 10% korting in zal gaan. Tjonge, wat een 'aanbod'; zou me doodschamen als ik woordvoerster zou zijn van Center Parcs om dit aan te durven bieden.

riddert
Berichten: 2143
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door riddert »

tenormin schreef:
Heel erg vervelend dat u een huisje aantrof wat niet helemaal schoon was.

Julia

Center Parcs Webcare
Een huisje dat niet helemaal schoon was? Schrijf het maar groot, Julia want ik ben er zeker van dat je foto's toch ook hebt bekeken. Ik zou dan niet durven schrijven 'niet helemaal', en je aanbieding is natuurlijk ook van de zotte. Denk dat yaden3107 niet op de fantastische aanbieding van 10% korting in zal gaan. Tjonge, wat een 'aanbod'; zou me doodschamen als ik woordvoerster zou zijn van Center Parcs om dit aan te durven bieden.
@tenormin,
mensen zijn niet altijd degene die ze zeggen te zijn....

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door tenormin »

@riddert, Bedoel je dat Julia van centerparcswebcare helemaal nep is? Een gewone schuilnaam zoals de mijne? Tja, dan heeft 't weinig zin te reageren op iemand die niet van Center Parcs is.

riddert
Berichten: 2143
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door riddert »

tenormin schreef:@riddert, Bedoel je dat Julia van centerparcswebcare helemaal nep is? Een gewone schuilnaam zoals de mijne? Tja, dan heeft 't weinig zin te reageren op iemand die niet van Center Parcs is.
Ik schat de kans dat Julia eigenlijk geen Julia heet en al helemaal niet bij de Webcare van CenterParcs werkt vrij groot in.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

riddert schreef:Ik schat de kans dat Julia eigenlijk geen Julia heet en al helemaal niet bij de Webcare van CenterParcs werkt vrij groot in.
Als men zich tot zoiets gaat verlagen dan is men toch erg gezonken ! :evil:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door tenormin »

't Is dat ik niet weet hoe zoiets werkt anders zou ik Center Parcs er op willen attenderen en vragen of Julia inderdaad een medewerkster is van hen. Ik kan, als ik een mail zend o.i.d. (klachtenformulier invullen?) niet linken naar deze site. Knippen en plakken, geen idee hoe zoiets gaat, anders zou ik dat wel doen.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door dhc »

Zeker weten dat het bericht nep is, ik zie namelijk totaal geen verwijzing om contact op te nemen met CP. En tevens klopt deze zin niet:
"Hygiëne staat erg hoog in het vaandel van Center Parcs", moet "bij' zijn....

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door tenormin »

dhc schreef:Zeker weten dat het bericht nep is, ik zie namelijk totaal geen verwijzing om contact op te nemen met CP. En tevens klopt deze zin niet:
"Hygiëne staat erg hoog in het vaandel van Center Parcs", moet "bij' zijn....
Misschien krijg ik antwoord, maar heb hen een mail gestuurd. Ben benieuwd of er volgende week commentaar komt. Verwacht 't niet.

namsrevel
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 aug 2013 15:50

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door namsrevel »

tenormin schreef:'t Is dat ik niet weet hoe zoiets werkt anders zou ik Center Parcs er op willen attenderen en vragen of Julia inderdaad een medewerkster is van hen. Ik kan, als ik een mail zend o.i.d. (klachtenformulier invullen?) niet linken naar deze site. Knippen en plakken, geen idee hoe zoiets gaat, anders zou ik dat wel doen.
ik heb ook geen idee hoe dit moet maar misschien iemand anders die dit leest wel, als ik jou was zou ik dat inderdaad ook doen. Kunnen ze daar bij Center Parcs gelijk zien wat er speelt en de reacties pijlen, zullen ze ook gelijk inzien dat zij beter zorg moeten dragen voor de hygiene van de door hun verhuurde accomodaties. Een goed idee om dit topic zichtbaar te maken aan één van de medewerkers, waarvan wel aangenomen kan worden dat zij echt medewerkers van Center Parcs zijn natuurlijk! :wink:

Gesloten