Mijn ega rijd haar 7 of 8e Smart cabrio passion.
18000 euries voor 2,6 mtr auto.
Met deze auto 29000km op de klok, Smart Amsterdam en Utrecht in rook opgegaan, voor het eerst naar de APK en een gebroken voor veer dus een reparatie van 225 euries.
Importeur doet niets ja als U de auto inruilt dus cadeau uit eigen zak krijgt U 185 euries extra.
Dus: geen Smart meer en dank aan Daimler Nederland voor hun geweldige service.
Dus heeft U euries te veel en wilt U deze nodeloos naar Daimler laten vloeien: koop een Smart.
Zo niet: voor 18000 euries is er veel te koop dus oriënteer U en koop iets anders.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Smart en service
-
Re: Smart en service
pietstabilo schreef:Mijn ega rijd haar 7 of 8e Smart cabrio passion.
18000 euries voor 2,6 mtr auto.
Met deze auto 29000km op de klok, Smart Amsterdam en Utrecht in rook opgegaan, voor het eerst naar de APK en een gebroken voor veer dus een reparatie van 225 euries.
Importeur doet niets ja als U de auto inruilt dus cadeau uit eigen zak krijgt U 185 euries extra.
Dus: geen Smart meer en dank aan Daimler Nederland voor hun geweldige service.
Dus heeft U euries te veel en wilt U deze nodeloos naar Daimler laten vloeien: koop een Smart.
Zo niet: voor 18000 euries is er veel te koop dus oriënteer U en koop iets anders.
als u 18.000 euro's over hebt voor een auto waar je nog geen kabouter in kunt verbergen heeft u inderdaad euro's teveel!!
wanneer er daarna iets kapot is (ja ja auto's gaan wel eens kapot) voor 225 euro een nieuwe veer kopen en klaaaaaar bent u...
ps. de zin die dik gedrukt is kom ik niet uit...wellicht iemand anders?